اخبار عمومی

خرید و مشخصات تلویزیون 43 اینچ 4k سامسونگ مدل 43au8000

به علت بهره بردن از طراحی AirSlim اگر از اطراف به تلویزیون سامسونگ 43AU8000 نگاه کنید، خواهید دید که ضخامت بسیار کمی دارد و همین ویژگی باعث می شود به طرز بسیار شکیلی روی دیوار نصب شده و با آن آمیخته شود. تلویزیون های امروزی همگی به دستیار صوتی مجهز هستند، اما عملکرد این دستیار جای سوال است؟ با کمک این دستیار ها و تنها با صدای خود، از راه دور می توانید هر کاری را انجام داده و ساعت ها به جستجو و تماشا کردن برنامه ها بنشینید.

قابلیت صوتی Q-Symphony تعبیه‌شده در تلویزیون 43au8000، با شکست صوت زمینه، صدا را بین تلویزیون شما و ساندبار سینمای خانگی سری Q سامسونگ، همگام و سازگار می‌کند. بنابراین درصورتی که دوست دارید از کیفیت صدای نسبتاً متعادلی بهره ببرید، بهتر است که میزان حجم ولوم صدا را در حد متوسط قرار دهید زیرا بیش از آن باعث بهم ریختگی کیفیت صدا می‌شود.

در کل اهمیت این دو شاخص در هنگام پخش صحنه‌های ورزشی اهمیت پیدا می‌کند که امکان دارد باعث حواس پرتی بیننده ‌شود. هرچند که یکنواختی در صحنه‌های تقریباً تاریک به آن صورت قابل مشاهده نیست اما هنوز هم بک‌لایت (نور پس زمینه) در لبه‌های سمت چپ و راست از این مشکل رنج می‌برد. در اطراف علامت صلیب یکنواختی مشکی در مرکز صفحه نمایش هیچگونه اشکال ظاهری مشاهده نمی‌شود و یکنواختی سیاه را در این تلویزیون می‌توانیم عالی توصیف کنیم.

در سال 2021 سامسونگ با یک ابتکار جدید در تنظیم ارتفاع پایه‌ها توانست این مشکل را تا حدی برای خریداران محصولات خود سهولت ببخشد تا دیگر نگرانی در این زمینه وجود نداشته باشد تا در صورت تهیه‌ی ساندبار، بتوانید آن را به راحتی در زیر تلویزیون خود قرار دهید. حال این پرسش مطرح می‌شود که آیا خرید ساندبار در کنار تلویزیون ضروری است ؟!

این تلویزیون 43 اینچ سامسونگ دارای سیستم صوتی 2 کاناله می‌باشد که از هر کدام از کانال‌ها صدایی با قدرت 10 وات انتشار پیدا خواهد کرد و با ترکیب شدن صدای خروجی این دو اسپیکر توان صوتی تلویزیون برابر 20 وات خواهد شد بنابراین می‌توانید صوتی واضح و دقیق را دریافت کنید. اسپیکر های این تلویزیون در قسمت پایین قرار گرفته و چون روبه پایین می باشند صدای Down Firing را دارند.

قابلیت Multiroom Link نیز امکان اتصال تلویزیون به سایر دستگاه‌های صوتی را از طریق Wi-Fi فراهم می‌کند. به این ترتیب می‌توانید صدای تلویزیون و سایر سیستم‌های صوتی را باهم ادغام کرده و صدایی باکیفیت‌تر داشته باشید. همچنین تلویزیون 43AU8000 سامسونگ دارای همچنین دارای قابلیت Dialog Enhancement برای تقویت گفتگو می باشد.

این ویژگی صوتی برجسته در سوی جدید تلویزیون سامسونگ سبب بهبود صداها و افزایش کیفیت مکالمات می شود تا شما قادر باشید گفتگو ها را با جزییات بهتر و دقیق تر درک کنید. در مجموع صدای تلویزیون AU8000 عالی بوده و صداها را در کیفیت واقعی خود پخش می‌کند.

این تلویزیون اسمارت در رده تولیدات 4K این کمپانی قرار گرفته است که می‌تواند… تلویزیون ال جی 65UP8150 از مدرن‌ترین محصولات سال 2021 می‌باشد که هم شیوه‌ی دیزاین آن و هم وجود امکانات و قابلیت‌های برجسته‌اش به‌راحتی می‌تواند طرفداران خوش سلیقه‌ی زیادی را در… می‌توانید شاهد حضور این موتور در تلویزیون 43AU8000 باشید که باعث خواهد شد تجربه دیداری فراموش نشدنی را داشته باشید.

این فناوری به یکی از بهترین فناوری های در تولید تصاویر با کیفیت در طی چندین سال اخیر تبدیل شده است و بر روی این محصول تعبیه گردیده است. پردازنده ی تصاویر این تلویزیون Crystal 4K processor است که در ارائه تصاویر با کیفیت نقش بسیار بالایی دارد. 3 درگاه از نوع HDMI و 2 پورت USB و درگاه های Composite In ،RF In و اپتیکال را از امکانات این تلویزیون 43au8000 است.

تلویزیون ۴۳ اینچ سامسونگ مدل ۴۳au8000 محصول ۲۰۲۱

رنگ این تلویزیون مشکی است یعنی هم رنگ قاب آن و هم رنگ پایه های این تلویزیون مشکی است. فروشگاه بانه نما از معتبر ترین فروشگاه ها در زمینه ارسال لوازم خانگی اصل است. علاوه براین، اهدای گارانتی 2 ساله و 5 سال خدمات پس از فروش ارزنده در تمامی شهر های کشور نیز از جمله هدایای ما به پاس خرید تلویزیون 43AU8000 سامسونگ است. برای اینکه کاربران در استفاده از این تلویزیون راحت تر باشند و بتوانند به صورت صوتی هم آن را تنظیم و کنترل کنند، از دستیارهای صوتیBixby و الکساپشتیبانی می کند.

تلویزیون Qled سامسونگ 43AU8000 اسمارت و کیفیت صدایی فوق العاده

در صورت نياز به تقويت صداي تلويزيون ، كاربران مي توانند سيستم صوتي يا نوار بلندگو را خريداري كنند و در صورت خريد سيستم صوتي ، تلويزيون سامسونگ 43AU8000 داراي كانالي به نام Q-Symphony است كه قادر به پخش صدا از طريق صدا است. تلويزيون 43 اينچي سامسونگ AU8000 كيفيت صداي خوبي دارد و مي تواند صدايي واضح براي مخاطب توليد كند. اين تلويزيون از يك سيستم صوتي دو كاناله براي انتقال صدا استفاده مي كند و همچنين توان خروجي 20 وات از خروجي توليد مي كند كه مي تواند صداي خوبي را به بينندگان منتقل كند.

طراحی دلنواز تلویزیون سامسونگ Au8000

پایه های این تلویزیون تغییرات اساسی داشته و به صورت پایه بغل طراحی شده است بر خلاف مدل قبلی که پایه خرچنگی استفاده شده بود. البته این مدل پایه بغل خیلی جدید نبوده اما استفاده از آن در تلویزیون میان رده سال 2021 میتواند یکی از نقاط قوت این تلویزیون حساب شود. مطمئنا اگر در مورد کیفیت تصویر و عملکرد برنامه بسیار حساس نیستید؛ AU8000 انتخاب خوبی خواهد بود؛ چون تلویزیون در وهله اول به دلیل قیمتی که دارد جذاب است.

تلویزیون سامسونگ AU8000 در مدل های 43AU AU AU AU AU AU8000 معرفی شده است و یک تلویزیون با سایزهای متنوع است که هر کدام را بسته به شرایط می توانید تهیه نمایید. با توجه به قیمت تلویزیون سامسونگ AU8000 جای تعجبی ندارد که از پلاستیک مشکی در پنل پشت دستگاه، حاشیه ها و پایه استفاده شود. حاشیه های پلاستیکی با ضخامت کم (کمتر از 1 سانتیمتر) ظاهری شیک را ارائه می دهند.

تلویزیون سامسونگ AU8000 در چند بخش نسبت به مدل قبلی خود بهبود یافته است که می‌توان به عملکرد کنترل بازتاب نور اشاره کرد، بنابراین اگرچه روشنایی آن خیلی افزایش نمی‌یابد اما برای اتاقی که چند لامپ داشته باشد، انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد. متأسفانه، این تلویزیون را برای اتاق نشیمن و چیدمان گسترده‌ی مبلمان نمی‌توان پیشنهاد کرد زیرا با توجه به زاویه دید محدودی که دارد، تماشای تصاویر از کناره‌ها باعث کاهش کیفیت رنگ‌ها می‌شود. اما درکل، باتوجه به رده‌ی قیمتی، کیفیت رنگ، شفافیت، کنتراست و رزولوشن آن قابل تقدیر است.

2020 فاصله دارد و حدود ۸۰ درصد فضای رنگ DCI P3 xy و درحدود ۸۵ درصد فضای رنگ DCI P3 uv را پوشش می‌دهد که امتیاز خوبی برای یک تلویزیون در سطح معمولی است. از نظر حجم رنگ نیز می‌تواند نزدیک به ۷۰ درصد را پوشش دهد که باز هم امتیاز قبولی را دریافت می‌کند. این دستگاه به لطف کنتراست بالا می‌تواند رنگ‌های تیره را خوب نمایش دهد و کیفیت حجم رنگ‌های روشن نیز با توجه به سطحی که قرار دارد، از میزان خوبی بهره می‌برد.

تلویزیون سامسونگ AU8000، از فرمت‌های صوتی و تصویری بسیاری پشتیبانی می کند و از این نظر جای هیچگونه نگرانی نیست. شما می‌توانید هرگونه دستگاه پخش محتوای جانبی را به این تلویزیون متصل کنید و از تماشای برنامه‌های مورد علاقه‌ی خود نهایت لذت را ببرید. در صورتی که دستگاه‌های پخش کننده‌ی انواع دیسک‌های CD و DVD دارید که قصد تماشای فیلم‌های قدیمی با کیفیت 480P را دارید، AU8000 ضمن ارتقای کیفیت محتوا، آن را بدون هیچگونه لرزش، پرش یا تأخیری پخش خواهد کرد.

یا یکسری از کارهایی که قصد انجام آن ها را در لپ تاپ دارید بتوانید در نمایشگر تلویزیون که بزرگ تر و با کیفیت تر است، انجام دهید.Screen Mirroringقابلیتی است که این موارد را در تلویزیون سامسونگ 2021 فراهم می کند. شما می توانید از طریق آن لپ تاپ، کامپیوتر و گوشی تلفن همراه خود را به تلویزیون تان وصل کرده و اطلاعات آن ها را در نمایشگر ارائه دهید. در واقع هر ویدیو شامل تعدادی تصویر مختلف است که در زمان های متفاوتی ثبت شده اند.