اخبار جامعه

تشکیل موکب “سلیمانی” وزارت رفاه/امکان استفاده از خدمات وزارتخانه در این موکب

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تشکیل موکب سلیمانی این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش خبر فوری، محمد چکشیان در این خصوص گفت: موکب سلیمانی این وزارتخانه 22 الی 26 دی ماه از ساعت 15 الی 20 در محل پارک دانش آموزی تهران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هدف از راه اندازی و راه اندازی موکب سلیمانی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد فرصت برای ارتباط شهروندان و رفع فوری مشکلات بوده است، گفت: ارتباط مستقیم با مردم یک رویه است. و نمایندگان وارد عمل شده اند و در این راستا 8 دی ماه در مسجد ابوذر تهران حضور داشتند تا پاسخگوی مردم و رفع نیازهای آنان باشند.

وی افزود: این برنامه با ایام شهادت حضرت زهرا(س) و سالروز قیام سردار شهید سلیمانی با عنوان موکب سلیمانی وزارت مردم آغاز شد و به صورت ماهانه در یکی از آنها تهران برگزار می شود. مساجد.”

چکشیان گفت: در موکب سلیمانی اقدامات و خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جامعه هدف گنجانده شده است. مشکل خود را حضوری مطرح کنید و از خدمات ارائه شده استفاده کنید.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، اشتغال و رفاه اجتماعی توضیح داد: بهزیستی، سازمان تامین اجتماعی و سازمان بازنشستگی کشوری.

وی افزود: متولی این برنامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری شورای شهر و سازمان تبلیغات اسلامی است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، چکشیان خاطرنشان کرد: فضای فرهنگی و معنوی موکب سلیمانی متاثر از شهادت حضرت زهرا (س) و شهادت سردار حاجی بود. قاسم سلیمانی. در ادامه راه حاج قاسم سلیمانی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان مظهر تلاش و کار خستگی ناپذیر معرفی شد، می توانیم خدمات خوبی را به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/