اخبار جامعه

زائران برای بازگشت به کشور عجله نکنند/تداوم ارائه خدمات موکب‌های ایرانی بعد از اتمام روز اربعین

مدیر اجرایی ستاد اربعین حسینی اعلام کرد خدمات رسانی زائران ایرانی به سه تا چهار روز پس از پایان اربعین حسینی به زائران ادامه می یابد.

به گزارش خبر فوری ، امید کوثری فر با بیان اینکه در ابتدا برنامه ریزی شده بود تا از شش فرودگاه این کشور پروازهایی به عراق انجام شود تا زائران اربعین حسینی منتقل شوند ؛ اما وی با بیان اینکه با توجه به افزایش تقاضای مسافر در سایر فرودگاه های کشور ، امکان پرواز به عراق وجود دارد ، اظهار داشت: به عنوان مثال ، در ابتدا قصد پرواز از کرمان به عراق وجود نداشت. فرصت داده شده است یا در برخی از استانهای شمالی مانند گیلان ، مازندران و گلستان.

وی در ادامه با بیان اینکه طبق آخرین اعلامیه های ارائه شده توسط شرکت های هواپیمایی ارائه شده و مشخص شده ، قیمت بلیط هواپیما به نجف با قیمت مورد توافق فروخته شده و هیچگونه تخلفی از سوی این ایرلاین ها ثبت نشده است ، افزود: لازم به ذکر است نجف فرودگاه یک فرودگاه خصوصی است و از پروازهای متعدد پشتیبانی نمی کند.

کوثری فر از زائران اربعین حسینی خواست زمان بازگشت را در طول سفر انتخاب کنند که این امر باعث ایجاد مشکلاتی از جمله کمبود پروازها شد. آن را مطابق برنامه پرواز تنظیم کنید تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

مدیر اجرایی ستاد اربعین حسینی در یک برنامه رادیویی اظهار داشت که زائران می توانند چند روز پس از پایان اربعین به کشور بازگردند و برای بازگشت به آن کشور عجله ای ندارند. موکب ایرانی تا سه یا چهار روز پس از پایان اربعین به ارائه خدمات به زائران ادامه می دهد.

انتهای پیام