اخبار جامعه

شناسایی توانمندی‌های افراد معلول خدمتی ماندگار است

خبر فوری/ کرمان رئیس بهزیستی کرمان ایجاد خودباوری و شناخت افراد دارای معلولیت را خدمتی ارزشمند و پایدار عنوان کرد و گفت: آنان متعهد به خدمت به جامعه خود هستند.

به گزارش خبر فوری و به نقل از روابط عمومی بهزیستی کرمان، امروز 28 دی ماه در رزمایش همدلی که در شهرستان قلعه گنج برگزار شد، بیش از هزار سبد کالا در هر سبد، 500 هزار، بیش از هزار برداشت شد. بسته های بهداشتی به ارزش 60 هزار عدد در هر بسته شامل 200 عدد بخاری، 230 عدد پتو، 60 عدد نایلون ضخیم، لباس زمستانی و … می باشد. شامل 2 میلیارد ریال اقلام و لوازم ضروری. نبود آبشار عاطفه و کمپ خیریه.

علیرضا وحیدزاده رئیس بهزیستی استان کرمان نیز در این مراسم حضور فعال و مسئولانه خیرین و سازمان های مردم نهاد را در ساماندهی وضعیت فقرا در شرایط بحرانی مهم دانست.

وی با اشاره به توانمندی هایی که جامعه هدف ممکن است داشته باشد، گفت: مددکاران و خیرین باید برای کشف و پرورش توانمندی های جامعه هدف تلاش کنند چرا که این امر می تواند ابزار بسیار موثر و قدرتمندی برای بهبود وضعیت آنها باشد.

کرمان خاطرنشان کرد: امیدواریم این گونه خدمات تداوم داشته باشد و با حمایت ها و کمک های هدفمند زمینه تعالی و استقلال پایدار فقرا و نیازمندان جامعه را فراهم کنیم.

انتهای پیام/