اخبار ورزشی

مشخص شدن ۷ تیم با سه مهمان ناخوانده/ استقلال فعلا اسیر شده است! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور از روز گذشته آغاز شد و پیروزی 3 بر صفر نساجی مازندران مقابل گل گهر سیرجان آغاز شگفتی های این مرحله بود.

ناکامی شاگرد امیر قلعه نویی مقابل نماینده فوتبال مازندران باعث شد تا پرافتخارترین مربی ایران از تکرار جام حذفی امتناع کند و انتظارات خود را در لیگ برتر برآورده کند.

7 گروه با سه مهمان ناخوانده مشخص شد/ استقلال گرفتار شد!

شگفتی سازی در رقابت های لیگ برتر خیبر خرم آباد مقابل صنعت نفت آبادان گلزنی کرد. نماینده منطقه لرستان که در رقابت های لیگ دسته یک این فصل نیز نتایج خوبی کسب کرده است، در دیدار مقابل نفت آبادان که با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند تا به آبادانی ها کمک کند، به نتیجه بی نظیری دست یافت. یک شکست سخت در روز اعتصاب بازیکنانشان.

پیگیری این رقابت ها با دیدار پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان همراه بود. شاگردان یحیی گل محمدی با دو گل مهدی عبدیر اصفهانی و گل وحید امیری با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسیدند تا قهرمان لیگ برتر برای پنج دوره متوالی خط و نشانی برای قهرمانی در این جام بکشد.

7 گروه با سه مهمان ناخوانده مشخص شد/ استقلال گرفتار شد!

برد مقابل آلومینیوم اراک سپاهان اصفهان در ضربات پنالتی نیز نشان داد که محرم نویدکی هنوز تصمیمی برای غافلگیری بازیکنان گران قیمت خود نگرفته است.

مس کرمان دیگر فوتبالیست تیم اول کشور در ضربات پنالتی موفق شد قهرمان فصل گذشته جام حذفی را شکست دهد. فولاد که فصل گذشته در این رقابت ها قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شده بود، مقابل مس کرمان به تساوی یک بر یک دست یافت اما در ضربات پنالتی شکست خورد تا از دور رقابت ها حذف شود.

بدون شک بزرگترین شگفتی با پیروزی 2 بر صفر ماهشهر در خلیج فارس مقابل نفت مسجد سلیمان رقم خورد.

مس رفسنجان نیز با تک گل خود در وقت های اضافه از سد پدیده گذشت تا هفتمین تیم صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات شود.

شیوع ویروس کرونا در کمپ استقلال تهران، دیدار پیکان با تهران را لغو کرد تا تکلیف آخرین تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی به زمان دیگری موکول شود.

7 گروه سه نفره میهمان ناخوانده را شناسایی کرد/ استقلال گرفتار شد!

نتایج دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال به شرح زیر است:

* یک پدیده مس رفسنجان – مشهد صفر
* نساجی مازندران 3 – گل گهر سیرجان یک
* نفت مسجد سلیمان یک – خلیج فارس ماهشهر 2
*ی * خیبر خرم آباد 5 – صنعت نفت آبادان یک
* آلومینیوم اراک یک (4) – سپاهان اصفهان یک (5)
* مس کرمان یک (5) – فولاد خوزستان یک (4)
* ذوب آهن صفر – پرسپولیس 3
* استقلال تهران – پیکان تهران; لغو شد