اخبار عمومی

عملیات بهسازی جاده اسیر- آنلاین- وراوی آغاز شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، این دوشنبه ، دوشنبه ، نماینده مردم لامرد و آنلاین در مجمع نهم و یازدهم ، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان ، فرماندار آنلاین و سایر مسئولان ، موسی موسوی ، نماینده لامرد و آنلاین N در خانه: بهبود و گسترش محور “اسیر-آنلاین-” وراویاز زمان ورود به مجلس ، این در دستور کار ما قرار گرفت و به همین منظور با وزیر راه و شهرسازی ، رئیس سازمان راهداری کشور ، رئیس سازمان برنامه و بودجه فارس و سایر مقامات جلساتی برگزار کردیم. وراوی هنر نرمان با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان آغاز شد.

وی اظهار داشت: “وقتی پروژه ای را وارد می کنیم ، کار واقعاً باید شروع شود ، نه انجام مراسم و تا چند ماه سپس هیچ اتفاقی روی زمین نمی افتد.

موسوی افزود: در باره فراتر از یک محور – نرمان برخی از دوستان نیز چند ماه آنها پیشنهادی برای نوسازی این محور داشتند ، اما ما تاکید کردیم که ابتدا باید اقدامات لازم از جمله بودجه ، بررسی ، اخذ مجوز ، مناقصه ، انتخاب پیمانکار ، عقد قرارداد ، تامین نیروگاه ، تامین سوخت ، جابجایی انجام شود. ماشین آلات و غیره امروز ساخته شد در همین حال این رویداد برای دیدن همه برگزار شد چند روز عملیات پیش از اجرا در زمین و در این رویداد انجام شده است وری این نیست.

موسوی تصریح کرد: آنلاین برای سایر محورهای مواصلاتی شهر مانند “وروی” وزی“فال مازیجان-نخلستان” ، “تنگمهر” و سایر راههای روستایی با 19 میلیارد گوجه تمویل شده است ، اما ما منتظر مقدمات لازم دیگر هستیم تا این پروژه ها بازنگری بیشتری شود.

در این جلسه ، موضوع 54 هکتار زمین وراوی زمین در شهر گلدر نیز به تفصیل مورد بحث قرار گرفت و پس از تاکید موسوی بر ضرورت تسریع در اجرای خواسته های مردم و انتقاد از تاخیر دستگاه های اجرایی ، تصمیمات مقتضی اتخاذ شد که پس از حصول نتیجه اعلام خواهد شد. به