اقتصادی

چگونه حسابداری را عملی یاد بگیریم؟

چگونه کار حسابداری را شروع کنیم؟

گروه نرم افزاری قیاس بیش از دو دهه در زمینه تولید نرم افزارهای حسابداری در حوزه های مختلف بازرگانی، تولید و خدماتی فعالیت میکند. استاد گروه حسابداری، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران. جامعه موردمطالعه شامل اعضای جامعه حسابداران رسمی ایران، دانشجویان مقطع دکترای حسابداری و اساتید دانشگاه است. تمامی حسابداران معمولاً به عنوان امین محل کارشان شناخته شده و مامور حفاظت از تمامی گزارشات مالی و محرمانه شرکت می باشند. لازم به توضیح است که تورهای تفریحی با شرکت حداقل ۱۰ الی ۲۰ نفر از شرکت کننده ها و با پرداخت ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال مازاد شهریه دوره تور برگزار می گردد . هیات همچنین روش­های تخصیص مناسب را رد نمود؛ در دیدگاه هیات، هدف اطلاعات مزایا، مفید بودن در ارزیابی توانایی طرح برای پرداخت مزایایی است که مربوط به خدمات ارائه شده در حال حاضر است. افزونه های نرم افزار حسابداری، مانند پردازش پرداخت و خدمات حقوق و دستمزد، کارهای حسابداری مانند صدور فاکتور، پرداخت قبوض و حقوق را آسان می کند. این آموزش ها می تواند به دانشجویان رشته حسابداری کمک کند که پس از گذراندن دوره آموزش حسابداری در آموزشگاه آریا تهران و دریافت مدرک بین المللی حسابداری بتوانند در بازار کار مشغول به کار شوند.

اطلاعات بیشتر : https://accniaz.com/product/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1/

با شرکت در دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار آموزشگاه حسابداری اقتصاد قرن، علاوه بر یادگیری حسابداری مقدماتی، حسابداری حقوق و دستمزد و نرم افزار هلو، میتوان دو مدرک فنی و حرفهای یعنی مدرک حسابداری مالی و مدرک حسابداری حقوق و دستمزد را دریافت کرد. همچنین در نگاره 8 میزان همبستگی دو متغیر تمایل استفاده از نرمافزار و قصد رفتاری در استفاده از نرمافزارهای حسابداری سطح معناداری 004/0 است که از میزان 05/0 کمتر است. فرآیندی است که K متغیر جدید حاصل میشود که حاصل ترکیب N متغیر پیشبین اولیه هستند. بهای اولیه : عبارت است از مجموع هزینه هایی که به طور مستقیم ، در ساخت محصول به مصرف می رسند. نرم افزار حسابداری شایگان سیستم یکی از قدیمیترین نرم افزارهای حسابداری ایران است که نسخههای اولیه آن از اوایل دهه 70 روانه بازار شد. از جمله امکانات نرم افزارهای حسابداری قیاس میتوان به امنیت و سرعت بالا، سادگی، آموزش و پشتیبانی مطلوب اشاره کرد.

ظاهر ساده و زیبا و پشتیبانی خوب، از جمله امکانات نرم افزار محسوب می شود. دستکاری سود به عنوان معیار معکوس شفافیت گزارشگری مالی: محققان متعددی، از جمله هاتن و همکاران (2009) از دستکاری سود به عنوان معیار معکوس شفافیت گزارشگری مالی استفاده نمودهاند. برای نمونه در پرتفوهای 10 سهمی پُرگردش، آماره T1 در شرایطی که 5/0 درصد به بازده غیرعادی روز رویداد اضافه شود، میتواند 4/8 درصد از پرتفویها را بهعنوان پرتفویی شناسایی کند که عملکرد غیرعادی داشته است. محک نیز با ارائه نسخه های با کیفیت و حرفه ای فروشگاهی و شرکتی توانست اعتماد بسیاری از اصناف و شرکت ها را جلب کند و به برندی خوش نام و دوست داشتنی تبدیل شود. این شرکت از سال 1377 شروع به طراحی برنامه های حسابداری کرده و به مرور، امکانات و قابلیت های نرم افزارهای حسابداری خود را بیشتر کرد و با ادامه این بهینه سازیها، توانست نرم افزار حسابداری تدبیر را به یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری معروف ایران با امکانات حرفه ای برساند. نرم افزارهای این شرکت، جزو بهترین نرم افزارهای حسابداری ایران است. ظاهر و زیبایی همیشه جزو موارد مهم در نرمافزار حسابداری بوده است.