اقتصادی

انهدام باندهای سوءاستفاده‌گر از ارز دولتی/ دستگیری ۲۰۳ نفر

رئیس پلیس امنیت عالی تهران از متلاشی شدن چند گروه سوءاستفاده کننده از ارزهای دولتی خبر داد.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی در گفت و گو با خبر فوری، وی در خصوص اقدامات پلیس امنیت اقتصادی در برخورد با سوء استفاده کنندگان از پول دولت گفت: پلیس امنیت اقتصادی در راستای تعهدات ذاتی خود مبنی بر تامین امنیت اقتصادی و جلوگیری از سوء استفاده از بیت المال، 80 شرکت صوری را که اقدام به سوء استفاده می کردند شناسایی کرد. ارزهای دولتی.” ردن.

وی با بیان اینکه این شرکت ها اقدام به اخذ ارز از برخی بانک ها با نرخ دولتی و مستندسازی و جعل آنها کرده بودند، گفت: در این پرونده 203 نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

رئیس پلیس امنیت عالی اقتصادی تهران میزان ارز به غنیمت گرفته شده توسط این افراد و گروه ها را حدود 900 میلیون دلار اعلام کرد و گفت: میزان تعهدات ارزی حدود 200 میلیون دلار بوده است.

به گفته ولی پور گودرزی، تعداد زیادی اموال منقول و غیرمنقول نیز از این افراد کشف و ضبط شده و اقدامات کارشناسی در حال انجام است.

ادامه مطلب

آخرین وضعیت پلیس گمرک تهران

آنلاین کارگاه تولید زعفران تقلبی در تهران

کشف انبار آرد دولتی تهران

وی همچنین درباره طولانی بودن تعداد این گونه کشفیات که طی سه سال گذشته توسط پلیس امنیت اقتصادی انجام شده است، اظهار داشت:

رئیس پلیس امنیت عالی اقتصادی تهران تاکید کرد: ذی نفعان بدانند که پلیس با جدیت و قاطعیت وارد عمل شده و پلیس در حال رصد اقدامات انجام شده در این زمینه و کشف و رسیدگی به پرونده های پلیسی است. تخلفات، به طور جدی با آن مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/