اخبار سلامت

درخواست مجوز استخدام ۱۰۰ هزار نفری وزارت بهداشت از سازمان برنامه

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی در وزارت بهداشت وجود دارد، گفت:

به گزارش خبر فوری بهروز رحیمی در سفر به استان همدان با حضور در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اظهار داشت: دولتمردان آقای رئیسی به ویژه در حوزه سلامت در تلاش هستند تا عزت، عظمت و سلامت مردم را حفظ کنند. . و ایران

وی با اشاره به عملکرد جهادی بهورزان در زمینه واکسن‌سازی و خدمات مستمر در سطح کشور، گفت: بهورزان در دو سال گذشته جان خود را در اپیدمی ویروس تاج فدا کردند و آسایش و آسایش را فدای حفظ جان همشهریان خود کردند. و همه مردم و مسئولین شاهد این ایثار بودند و شایسته تقدیر ویژه هستند.

رحیمی با اشاره به اهمیت سیاست های کلی وزارت بهداشت در سال 1401 گفت: بر اساس دستور مقام ارشد این وزارتخانه، سیاست کلی ما تقویت اصول اولیه سلامت در سراسر کشور خواهد بود. انجام و تامین پروژه های بهداشتی در سراسر کشور با اولویت مناطق کم برخوردار جهت رفع کمبود. اجرای این برنامه ها منجر به افزایش شاخص های سلامت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با بیان اینکه ساماندهی نظام سلامت و شبکه شبکه در کشور تحولات اساسی در حوزه بهداشت و درمان را به همراه خواهد داشت، گفت: با توجه به شرایط موجود، سازماندهی شده است. به خصوص در بحث کاهش هزینه های میان مدت و بلندمدت سلامت که نتایج شگرفی خواهد داشت و این مهم را جدی می گیریم.

بهره برداری از دانشکده پرستاری اسدآباد در آینده نزدیک

وی با تاکید بر اینکه طرح آموزش دانشکده پرستاری اسدآباد یکی از مهم ترین و مهم ترین نیازهای این شهرستان است، گفت:

وی افزود: این دانشکده با برخورداری از امکانات آموزشی عالی، آموزش دانشجویان پرستاری در اسدآباد را بر عهده خواهد داشت و با استقبال بسیار خوب متقاضیان پرستاری در سراسر کشور مواجه خواهد شد.

احترام به اخلاق و احترام به کرامت انسانی

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه همه ما در برابر مردم پاسخگو هستیم، گفت: کره “.

رحیمی افزود: از همه همکاران در واحدهای مختلف بهداشتی، درمانی و اداری تقاضا دارم که کرامت و اخلاق انسانی را بیش از پیش رعایت کرده و قانون تکریم ارباب رجوع را وضع کنند تا بتوانند به عنوان مردم شریف عمل کنند. همینگونه بمان.

وی گفت: با همه سختی ها، کمبودها و مشکلاتی که گاهی وجود دارد، باید تمام تلاش خود را برای حفظ آرامش، امیدواری و خدمت به مردم به بهترین نحو انجام دهیم و مردم را در هر زمینه ای احساس محرومیت کنیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت بابیان اینکه رویکرد ملی به سلامت با سایر حوزه ها متفاوت است، گفت: بتوانیم انتظارات را به نحو مطلوب برآورده کنیم.

رحیمی بابیان اینکه کمبود نیرو در وزارت بهداشت وجود دارد، اظهار کرد: در این زمینه برای 100 هزار نفر از ادارات و سازمان کار درخواست مجوز داده ایم و امیدوارم توافقات لازم برای اطمینان حاصل شود. سلامتی.

به تبدیل وضعیت کارکنان ادامه دهید

وی گفت: از نگرانی همکاران در سراسر کشور از وضعیت و تغییر اشتغال و تغییر موضوع اخذ مجوز کار برای 100 هزار نفر در سازمان برنامه و بودجه وزارت بهداشت مطلع هستیم.

رحیمی گفت: تلاش می کنیم با آزمایش به اندازه کمبود نیروی انسانی در وزارت بهداشت، کادر مجرب و متخصص را در حوزه های مختلف سلامت جذب کنیم و از طرفی نقاط قوت فرم را تغییر دهیم. برای تحقق این مسائل نیازمند حمایت همه جانبه مجلس شورای اسلامی، سازمان اداری و استخدامی و سازمان اداری و استخدامی هستیم.

به گزارش وب دا، ایجاد آرامش در دانشکده باعث آرامش دانشجویان و به تبع آن جامعه می شود، این آرامش ایجاد شده بر هم می خورد و گاهی باید آسیب های جبران ناپذیری را متحمل شویم.

انتهای پیام/