اخبار جامعه

فعالیت حضوری مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین/ بازگشت ساعت کاری ادارات

در جلسه ستاد ملی ولیعهد موافقت شد که از 5 آوریل 1401 کلیه مدارس و دانشگاه های کشور شخصاً فعالیت کنند و ساعات اداری قبل از شروع تاج برگردانده شود.

به گزارش خبر فوری، سید ابراهیم رئیسی در اولین اجلاس پادگان ضد ولیعهد کشور در سال 1401 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری از زحمات مردم و پزشکان و همه کسانی که در کاهش مشارکت داشتند تشکر کرد. وی در خصوص شیوع ویروس کرونا تاکید کرد: با وجود روند کاهشی بیماری‌های عروق کرونا قلب و مرگ و میر در کشور، باید اقدامات بهداشتی به دقت رعایت شود و از عادی‌سازی عروق کرونا در جامعه خودداری شود.

رئیس جمهور با اشاره به افزایش 50 درصدی سفرها در نوروز افزود: تردد مردم نشانه نشاط و امنیت اجتماعی است، اما همه باید مراقب رعایت پروتکل های بهداشتی باشند تا شاهد شیوع بیماری نباشیم. تاج در آینده.”

وی گفت: بر اساس گزارش ستاد ملی تاج و تخت، تاکنون حدود 150 میلیون دوز واکسن به کشور تزریق شده است که کار بسیار زیادی است اما نوبت سوم واکسن هنوز تحت تاکید قرار نگرفته است.

رئیسی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اهمیت حضور موثر اورژانس و پلیس راهنمایی و رانندگی در کاهش تلفات رانندگی، تصریح کرد: با جرایم تصادفی رانندگی باید قاطعانه برخورد شود و پلیس نباید آن را رد کند زیرا این گونه تخلفات را به خطر می اندازد. زندگی مسافران.پرتاب.

رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات به زائران و مسافران نوروزی در استان های مختلف کشور، گفت: مسئولان و فرمانداران نهایت تلاش خود را بکار گیرند تا در ایام نوروز از مشکلات و کمبودهایی مانند نوروز برای مردم جلوگیری شود. بلافاصله پرداخت شود.»

انتهای پیام/