اخبار عمومی

برگزاری مراسم جاماندگان اربعین در جغتای، شاندیز و کدکن

مردم مومن و متدین در شهرستان های جغتای و شاندیز و شهر کدکن با حضور در پیاده روی جاماندگان اربعین، عشق و ارادت خود را به سیدالشهدا امام حسین علیه السلام نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، جمعی از عزاداران جغتایی امروز در قالب یک هیات عزاداری در مراسم جاماندگان اربعین در مشهد به جاماندگان اربعین در جغتای، شاندیز و کدکنزنجیرزنی و عزاداری پرداختند.

 

 

 

 

 

جغتای

 

۲ هزار و ۵۰۰ هدیه فرهنگی بانوان شاندیزی به زائران کوچک اربعین ۱۴۰۲ رسید

با مشارکت ۱۲ گروه جهادی از بانوان جهادگر بسیجی و پویش فرزندآوری شاندیز تعداد ۲ هزار ۵۰۰ بسته فرهنگی به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون ریال به کودکان شرکت کننده در مراسم جاماندگان اربعین اهدا شد.

این بانوان جهادی پیش از این هم در دهه کرامت و دهه امامت و ولایت بسته های فرهنگی را در سطح شهر شاندیز و پارک ها بین کودکان توزیع کرده بودند.

این بسته ها شامل: انواع کش سر، تل، کیف های کوچک دخترانه، جامدادی، جانماز، پنس و گلسرهای زیبا، گیره روسری، جوراب بچه گانه و شکلات، بسته های تغذیه سالم مثل توت خشک، سیب خشک و گردو همراه با یک عکس نوشته است.

همچنین تعدادی از این بسته ها برای توزیع در بین کودکان به موکب های مستقر در کربلا فرستاده شده است.

 

شاندیز

 

همایش جامانگان اربعین حسینی در کدکن

همزمان با عصر اربعین حسینی همایش پیاده روی جاماندگان اربعین شهر کدکن در مسیر میدان جانباز تا امام زاده علاءالدین این شهر برگزار شد.

 

کدکن