اقتصادیکسب و کار خبر فوری

کدام برند از کولر گازی دیواری در کنار قیمت اقتصادی کیفیتی بالا دارد؟

معرفی 9 تا از بهترین مارک یا برندهای کولر گازی خارجی و ایرانی

هوای گرم یکی از اصلی ترین مشکلات در تابستان به شمار می رود چرا که با وجود هوای گرم نمی توانیم به راحتی به کارهایمان رسیدگی کنیم. مشکلاتی مانند گرما زدگی، کلافگی، بی حوصلگی و … را باید تحمل کنیم. اما راه چاره چیست؟ چگونه از گرمای شدید در تابستان نجات پیدا کنیم؟ پاسخ این سوال شما نزد ما است؛ کولرگازی دیواری.

دستگاه کولر گازی یکی از جدید ترین تکنولوژی های بشر بوده که نظر علاقمندان زیادی را به خود جلب کرده است، عملکرد کولر گازی به این صورت است که؛ گرما را از محیط گرفته و آن را در خارج از اتاق دفع می کند و هوایی مطبوع و خنک را به ارمغان می آورد. همچنین بسیاری از کولر ها قبلیت گرمایشی دارند تا شما در فصل زمستان از استفاده بخاری بی نیاز کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را در خرید یک دستگاه کولر گازی مناسب راهنمایی کنیم تا شما در بین هزاران مدل متفاوت، کولر گازی خود را انتخاب کنید.

انواع مدل کولر گازی

کولر گازی ها در سه مدل اسپلیت، ایستاده و پرتابل طراحی و ساخته می شوند و شما می توانید بسته به نیاز خود هر کدام را خریداری کنید.

کولر گازی مدل ایستاده

این نوع کولر گازی در سایز و ابعاد بزرگی در مقایسه با کولر گازی های دیگر تولید شده اند، و به دلیل داشتن سرمایش و گرمایش بیشتر نسبت به کولر گازی های دیگر قدرت بالا تری دارند و بیشتر مناسب استفاده در مکان های بزرگ هستند.

کولر گازی مدل اسپلیت دیواری

کولر گازی مدل اسپیلت یکی از محبوب ترین مدل هایی بوده که در منازل مسکونی و اداره جات مورد استفاده قرار می گیرد. کولر گازی های مدل اسپلیت بر روی دیوار نصب می شوند و عملکرد مناسبی جهت سرمایش و گرمایش هوا دارند. برای خرید پیشنهاد می کنیم به این صفحه خرید کولر گازی مراجعه کنید.

کولر گازی مدل پرتابل

این مدل از کولر گازی ها طرفداران خاصی دارد و نصب کردن آن بسیار آسان بوده و به راحتی قابل حمل است. طراحی این مدل به گونه ای است که کمپرسور داخل آن قرار می گیرد. برای خرید کولر گازی پرتابل به این صفحه مراجعه کنید.

خرید انواع کولر گازی با توجه به شرایط آب و هوایی

برای انتخاب کولر گازی ابتدا باید شرایط آب و هوایی منطقه خود را در نظر داشته باشید و سپس نسبت به خرید آن اقدام کنید. اگر در هنگام انتخاب و خرید کولر گازی به شرایط آب و هوایی منطقه خود توجه نکنید، بعد از گذشت مدتی شاهد هزینه های زیاد برق خواهید بود. انواع کولر گازی ها به 3 دسته تقسیم می شوند:

  • مدل T1: این مدل برای آب و هوای معتدل کاربرد دارد.
  • مدل T2: این مدل برای آب و هوای سردسیر کاربرد دارد.
  • مدل T3: این مدل برای آب و هوای گرمسیر کاربرد دارد.

ویژگی های کولر گازی

شما برای انتخاب و خرید یک کولر گازی مناسب و با کیفیت می بایست نکاتی را رعایت کنید تا بهترین خرید را در نهایت کیفیت بالا داشته باشید. در ادامه این نکات را برای شما شرح خواهیم داد.

کمپرسور کولر گازی

کمپرسور کولر گازی از مهم ترین قسمت های مربوط به کولر گازی است، که وظیفه فشرده سازی گاز مبرد را بر عهده دارد و وجود آن در کولر گازی قدرت بیشتری در جهت سرمایش و گرمایش ایجاد می کند. کمپرسور ها شامل سه نوع:

  • روتاری
  • پیستونی
  • اسکرول

قابلیت تصویه هوا در کولر گازی

بیشتر کولر های گازی دارای فیلتر های متنوعی هستند که کار تصفیه هوا را انجام می دهند، چرا که این یک ویژگی خوب و کاربردی در کولر گازی به حساب می آید.

برق مصرفی در کولر گازی

یکی از مهم ترین نکات در انتخاب کولر گازی برق مصرفی بوده، چرا که شما باید در خرید کولر گازی دقت کنید که برق آن سه فاز است یل تک فاز؛ در بازار تمامی مدل های کولر گازی تا ظرفیت 48000 تک فاز هستند، و از ظرفیت 48000 به بالا سه فاز می باشند. لازم به ذکر است که در تولید مدل هایی که برق مصرفی آن ها سه فاز بوده از کمپرسور های اسکرال که طول عمر بالایی دارند استفاده می کنند.

۶برند برتر و پرفروش کولر گازی در ایران( به ترتیب)

کولر گازی اجنرال OGENERAL

در صدر جدول بهترین کولر گازی و بهترین مارک اسپلیت همچون سال های گذشته کولر گازی اجنرال وجود دارد. این نوع برند کولر گازی به علت داشتن رده مصرف انرژی A++ نیز به عنوان کم مصرف ترین کولر گازی جهان نامیده می شود.یکی دیگر از ویژگی های این نوع کولر داشتن استحکام قطعات و موتور کم صدا است.

کولر گازی اجنرال در شرایط گرمسیری دارای مقاومت بسیار زیادی است .و به علت تنوع زیادی که دارد متناسب با همه سلیقه ها در مدل و طرح ها و ظرفیت های مختلف  است پس امکان انتخاب بیشتری را به شما می دهد و شما به راحتی می توانید خرید کولر گازی خود را انجام دهید و بهترین کولر گازی در بازار را بخرید.البته باید توجه داشته باشید که حتما حتما نسخه اصلی اجنرال را خریداری کنید زیرا متاسفانه امروز کولر گازی های تقلبی با نام کولر گازی اجنرال وارد بازار شده اند که در مقایسه با نسخه اصلی از کیفیت بسیار پایینی برخوردار هستند.

کولر گازی گری GREE

در ردیف دوم لیست بهترین کولر گازی ها کولر گازی گری وجود دارد . بزرکترین و تخصصی ترین شرکت تولید سیستم تهویه مطبوع در جهان شرکت گری می باشد که در سال ۱۹۹۱ تاسیس شد. گری یکی از شرکت های است که به طور عمده کولر گازی مورد نیاز بازار ایران و جهان را تامین می کند.

از ویژگی های منحصر به فرد این سیستم که باعث شده یکی از بهترین مارک کولر گازی در ایران یا بهترین مارک اسپیلت شناخته شود این است که دارای تنوع های بسیار زیادی می باشد، بدنه کولر دارای استحکام زیادی دارد، مصرف برق کمی دارد،تولید سرمایش و گرمایش فوق العاده ای دارد و با محیط بسیار سازگاری پیدا می کند و همچنین پنل های داخلی بسیار کم حجم بوده و فضای کمتری را اشغال می کند.

بیشترین مکان هایی که از کولر گازی گری استفاده می کنند پاساژ ها ،بازارهای سر پوشیده،اماکن عمومی،رستوران ها و فروش گاه های بزرگ می باشد.همچنین نوع اینورتر آن دارای قیمت مناسبی می باشد.

کولر گازی جنرال GENERAL

کولر گازی جنرال  با نام های مختلفی به بازار عرضه شده اند مانند : جنرال گلد- طرح لبخند – cool heat – جنرال T3 ….

کولر گازی جنرال طرح لبخند و جنرال گلد جزء سومین لیست بهترین کولر گازی و پرفروش ترین مارک کولر گازی در ایران قرار دارد و یکی از شناخته ترین نوع کولر ها می باشد. موتور کولر گازی جنرال از موتور توشیبا ساخت کشور تایلند بهره برده است . سطح مصرف انرژی آن نوع B است. یکی از ویژگی های آن که باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند، قیمت روز کولر جنرال شکار و مناسب بودن آن است.

کولر گازی ال جی LG

و در چهارمین ردیف پرفروش و بهترین مارک کولر گازی ها، کولر گازی ال جی قرار دارد. کولر گازی ال جی عرضه نسل جدید کولرهای گازی اینوتر است که  با کاهش چشم گیر ۷۳ درصدی انرژی راهی نو در مصرف بهینه انرژی گشوده است.کولر گازی اسپلیت ال جی قابل اطمینان و راه حلی دائمی برای تامین سرمایش و گرمایش خانه یا محل کار شما هستند.

سیستم‌های اسپلیت ال جی با موتور قدرتمند خود کارایی بالایی را در کنار مصرف بهینه انرژی دارند. اسپلیت‌های ال جی دارای امکان نصب سریع و آسان هستند و انتخابی مناسب برای شما می باشند، البته این کولر گازی نیز مانند هر دستگاه الکترونیک دنیاز به سرویس و نگه داری دارد، مقاله ی  تعمیر کولر گازی ال جی را به شما پیشنهاد می کنیم.

کولر گازی سامسونگ SAMAUNG

سامسونگ، یکی از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی و یک شرکت چندملیتی است که از تعداد زیادی شرکت تابعه و زیرمجموعه تشکیل شده‌است.

کولر گازی سامسونگ، با طراحی منحصر به فرد و صنعتی و با بهره گیری از بروز ترین فناوری های دنیا، به عنوان محصولاتی پرفروش و قابل اعتماد در بازار ایران تبدیل شده اند و عرضه مدل های متفاوت و متنوع به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش مطلوب شرکت سام سرویس کولرهای گازی سامسونگ، باعث شده مصرف کننده ایرانی استقبال گسترده ای از این محصولات داشته باشند.

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.