اخبار ورزشی

صعود ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال

ذوب آهن اصفهان با شکست کاله مازندران به عنوان سومین تیم راهی فینال لیگ برتر بسکتبال شد.

به گزارش خبر فوری، در ادامه مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، بعدازظهر امروز (پنجشنبه 13 فروردین 1401) ذوب آهن اصفهان به همراه او به مرحله پایانی این فصل راه یافت. دومین پیروزی مقابل کاله مازندران.

شاگردان فرزاد کوهیان برخلاف دیدار گذشته دو تیم شروع خوبی در ترکیب ذوب آهن نداشتند و در کوارتر اول با نتیجه 26 بر 23 شکست خوردند اما در کوارتر دوم با یک نتیجه برای هر دو تیم به پیروزی رسیدند. رختکن 49-49.

این شاگردان کاظم در ابتدای نیمه دوم موقتا در تیم کاله حضور داشتند و کوارتر سوم را با نتیجه 18 بر 17 به سود خود به پایان رساندند اما در کوارتر پایانی با درخشش آرمان زنگنه ذوب آهن با نتیجه 10 بر 21 به برتری رسیدند. در مجموع 77 بر 87 پیروز شد. پیدا کردن و رسیدن به چهار تیم نهایی، برنده دوم در این مرحله.

در پایان این دیدار آرمان زنگنه ستاره ملی پوش ذوب آهن با 26 امتیاز، 9 ریباند و 2 پاس منجر به گل تاثیر 30 را دریافت کرد و بهترین بازیکن زمین شد. سجاد مشایخی با کسب 22 امتیاز دیگر ستاره اصفهانی این دیدار بود.

«مایک مک کال» هم برای تیم کاله مازندران درخشید اما نتوانست جلوی شکست شمال را بگیرد. او در 26 بازی 26 امتیاز، 1 ریباند و 9 پاس گل به دست آورد. جلال آقامیری نیز 16 امتیاز، 15 ریباند و یک پاس منجر به گل در رکورد دو ضرب داشت و 22 امتیاز برای مازندرانی ها داشت.

به این ترتیب با صعود ذوب آهن سه تیم از چهار تیم آخر رقابت های لیگ برتر مشخص شدند:
1) شیمیدان قم
2) شهرداری گرگان
3) ذوب آهن اصفهان

انتهای پیام/