اخبار جامعه

ممنوعیت ورود کامیون‌ها به تهران در شب‌های قدر

معاونت فرهنگ راهنمایی و رانندگی پلیس راهور تهران از ممنوعیت ورود و تردد کامیون ها در جاده های تهران در شب های قدر خبر داد.

سرهنگ علی هاموخانی در گفت وگو با خبر فوری، با اشاره به آمادگی پلیس راهورهای قدر، اظهار کرد: پلیس راهور تهران تمهیدات ترافیکی ویژه ای برای شب های قدر خواهد داشت و ماموران ما 100 درصد شب های قدر به ویژه امامزاده خواهند بود. ، تکایا و حسینیه برای تسهیل تردد و تنظیم تردد مسافران، موتورسیکلت ها و شهروندان اقداماتی را انجام می دهند.

وی با تاکید بر اینکه ممکن است برخی از پیاده روها به صورت موقت برای برگزاری مراسم تعطیل شوند، خاطرنشان کرد: ممکن است برخی پیاده روها و محدودیت های تردد موقت وجود داشته باشد که از شهروندان تقاضا داریم با همکاری پلیس این کار را انجام دهند.

همخانی با اشاره به اطلاعیه قبلی پلیس مبنی بر ممنوعیت تردد کامیون ها در سطح شهر تهران در شب های قدر گفت: امشب همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان پلیس راهور مستقر است. بلیط تهران و کامیون وارد شهر می شود. در این راستا ورود کامیون ها به داخل شهر متوقف و اعمال قانون شده و به خارج از شهر منحرف می شوند.

معاون آموزش و راهنمایی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران افزود: امشب تعدادی کامیون وارد شهر تهران شدند که پلیس راهور ده ها کامیون را متوقف کرد.

هاموخانی ابراز امیدواری کرد: با اقدامات پلیسی و همچنین همکاری مردم، شب های قدر در آرامش کامل سپری شود و مردم در آرامش کامل از این شب های پربرکت بهره معنوی کافی را تجربه کنند.

به گفته وی، استقرار و آمادگی پلیس راهنمایی و رانندگی در تهران بزرگ تا پایان مراسم شب قدر ادامه دارد.

انتهای پیام/