اخبار جامعه

برخورد پلیس با تخلفات ساکن خودرویی در شب‌های قدر

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران از رسیدگی به تخلفات ساکنان به ویژه تخلفاتی که موجب اختلال در تردد و افزایش حجم تردد در شب های قدر می شود، خبر داد.

سرهنگ علی هاموخانی در گفت وگو با خبر فوری وی با اشاره به آمادگی پلیس شب قدر گفت: پلیس راهور تهران برای شب های قدر تمهیدات ترافیکی ویژه ای خواهد داشت و ماموران ما به صورت صددرصدی در تالارهای شب قدر عمدتاً امامزاده ها، تکایا و حسینیه ها برای تسهیل امور حضور خواهند داشت. تردد و تسهیل تردد خودروها، موتورها و مردم حضور خواهند داشت و خوشبختانه مقدمات شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در آرامش سپری شد.

وی با تاکید بر اینکه ممکن است در این مراسم برخی از پیاده روها به طور موقت بسته شود، گفت: ممکن است برخی معابر برای برگزاری مراسم در نظر گرفته شود و محدودیت تردد موقت داشته باشیم که از شهروندان می خواهیم این کار را انجام دهند. پلیس.

همخانی با اشاره به تذکر پلیس راهور در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به اعلام قبلی مبنی بر ممنوعیت تردد کامیون در شب قدر در تهران، پلیس راه در مبادی ورودی مستقر می شود و از تهران و تهران جلوگیری می کند. کامیون ها از ورود به شهر.” در این راستا ورود کامیون ها به داخل شهر متوقف و اعمال قانون شده و به خارج از شهر منحرف می شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران افزود: پلیس علاوه بر ممنوعیت ها و محدودیت های مربوط به تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین، نسبت به سکونت و پارکینگ های نزدیک آرامگاه، ژل نماز، مسجد و اماکن متخلف است. او شب قدر را در شب شهادت مولای متقیان علی (ع) شاهد خواهد بود که موجب سردرگمی و آزار عزاداری های دیگر می شود و قانون شکنی می کند.

هموخانی افزود: پلیس راهور سراسر شهرستان در آماده باش 100 درصدی است و برای یافتن جای پارک و توقف مناسب خودروی عزاداری راهنمایی می کند.

وی با تدابیر پلیس و همکاری شهروندان ابراز امیدواری کرد که شب های قدر در آرامش کامل سپری شود و مردم در این شب های پربرکت لذت معنوی کافی را تجربه کنند.

به گفته معاون آموزشی و فرهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران، گسترش و آمادگی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران تا پایان مراسم شب قدر ادامه دارد.

انتهای پیام/