اقتصادی

دهقانی: افزایش قیمت اینترنت قابل قبول نیست

عضوکمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی گفت: قبول داریم که برای افزایش کیفیت اینترنت نیاز به اعتبار است که بخشی از آن باید توسط اپراتورها تامین شود اما گرانی ناگهانی آن و فشار بر شهروندان قابل قبول نیست.”

الهویردی دهقانی در گفت وگو با خبر فوری، با اشاره به افزایش قیمت و افت کیفیت در اینترنت، اظهار کرد: بحث قیمت اینترنت و کیفیت آن جدایی ناپذیر است، برای افزایش نیاز به کیفیت، سرمایه گذاری و فناوری داریم. اینترنت.” جدید برای استفاده در این زمینه.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه هنوز در بسیاری از زمینه ها فیبر نوری نداریم، گفت: تکمیل فیبر نوری در سراسر کشور و ساخت سایت های بی سیم و بی تی. هزینه این است که اپراتورها برای انجام این کار باید درآمد و بودجه لازم را به صورت محلی تامین کنند تا ابتدا تمام نقاط کشور تحت پوشش اینترنت قرار گیرد و در مرحله بعد کیفیت آنها افزایش یابد. .

یکی از اعضای کمیسیون صنعت و معدن مجلس با بیان اینکه کمیسیون صنعت و معدن تاکنون جلسات متعددی در این زمینه برگزار کرده است، گفت: صحبت ها و خواسته های اپراتورها برای افزایش قیمت غیرمنطقی نیست، اما افزایش قیمت در اینترنت با نرخ بالا و فشار مضاعف به مردم قابل قبول نیست. من طرفدار افزایش قیمت در اینترنت نیستم،

دهقانی در پایان تاکید کرد: امروزه بیشتر خدمات دولتی از طریق اینترنت ارائه می شود و اپراتورها و وزارت ارتباطات باید بستر مناسبی را برای ارائه خدمات در این فضا فراهم کنند. بخشی از هزینه ها بر عهده اپراتورها است که باید از طریق خدماتی که ارائه می دهند پول دربیاورند و زیرساخت های مناسب را فراهم کنند.

انتهای پیام/