اقتصادیکسب و کار خبر فوری

چطوری برای واتساپ شماره مجازی بسازیم؟

اول از برنامه Text-Plus را از فروشگاه گوگل پلی خود دانلود کنید. آپل آی دی در ایران همیشه دارای مشکل هست و در این پست روش ساخت شماره مجازی اپل آی دی را آموزش داده ایم. حقیقت اینکه پروتکل های امنیتی تلگرام بیشتر از قبل به رشد رسیده اند به طوری که دقت این بخش بیشتر و بیشتر شده است و عملکردهای زیادی را وارد کرده و ظاهر متوجه فیک بودن شماره می شود. ساخت شماره مجازی واتس آپ و تلگرام یک مسیر مشخص را دارد و گاه برخی از شماره ها برای پیام رسان ها نا آشنا بوده و وارد نمی شود.

اگر دوست دارید تا با شماره تلفنتان در واتساپ هک نشوید، باید مواظب حملات مهندسی اجتماعی باشید یا شماره خود یا IP و آدرس مک خود را در اختیار کسی نگذارید. البته همان طور که چندین مرتبه هم به آن اشاره شد، شماره‌های مجازی رایگان اغلب به صورت اشتراکی بوده و امینت زیادی ندارند؛ بنابراین بهترین راه برای داشتن شماره مجازی، خرید شماره مجازی از مراکز معتبر و موثق است.

شماره های مجازی معمولا به شکل رایگان است و شما برای ثبت یا تمدید آن نیاز به پرداخت هزینه خواهید داشت. اما هر وقت یک پیام رسان یا شبکه اجتماعی، تا این حد مورد توجه و استفاده افراد قرار می گیرند، ناخواسته نیاز به هک اکانت آن نیز حس میشود. هک اکانت واتساپ یا دیگر شبکه های مجازی به دلایل مختلفی صورت می گیرد که در ادامه درباره آنها نیز بحث می کنیم.

سایت مکس نامبر بهترین سایت خرید شماره مجازی

با این برنامه ساخت شماره مجازی رایگان می‌توان پیامک ارسال کرد و تماس برقرار کرد. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که تمامی امکانات یک خط ثابت در آمریکا یا کانادا را داشته باشید. برای استفاده از این برنامه باید پس از نصب ایمیل خودتان را وارد کنید و پس از آن یک رمز عبور برای خودتان تعیین کنید. سپس کد مورد نظر را به برنامه می‌دهید و در نهایت برنامه یک شماره مجازی برای شما در نظر می‌گیرد. این اپلیکیشن یکی از برنامه‌های خوب برای ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا و کانادا است و تنها برای گوشی‌های اندروید روانه بازار شده است.

با شماره مجازی می توانید بدون داشتن سیم کارت و بدون نیاز به رفتن به کشورهای خارجی، از شماره تلفن یک کشور دیگر استفاده کنید. برای ساخت شماره مجازی رایگان قصد داریم از برنامه Text Now استفاده کنیم. برای همین منظور ابتدا برنامه Text Now را از انتهای این آموزش دریافت و نصب کنید. ساخت شماره مجازی واتساپ همانند شماره مجازی تلگرام می باشد که شما می توانید به راحتی شروع به ساختن و یا خریدن آن کنید.

فقط کافی است در صفحه اول ثبت نام واتساپ، شماره سیم کارت تلفن دیگر را وارد و پس از دریافت کد برای نصب واتس اپ در آن تلفن، کد را در گوشی خودتان به واتساپ بدهید. یکی دیگر از روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید کار ساخت اکانت واتساپ بدون شماره خصوصی خود را انجام دهید استفاده از یک سیم کارت دیگر است.

اگر گوشی دیگری دارید می‌توانید از سیم‌کارت آن گوشی برای نصب واتساپ بدون شماره، در تلفن دیگرتان استفاده کنید. Textnow برنامه ای برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس است که با استفاده از آن می توانید شماره مجازی خودتان را بسازید. این برنامه یک شماره تلفن مجازی متعلق به ایالات متحده آمریکا یا کانادا به شما می دهد؛ بنابراین هویت اصلی شما فاش نخواهد شد.

اپلیکیشن Phone Com

از شماره برای ایجاد یک حساب تجاری در Whatsapp Business استفاده کنید. الان اطلاعاتی از ایمیل و سن و غیره را وارد می کنیم و از آنجا شرایط را قبول میکنیم. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای لرن پارسی محفوظ است .

آموزش ساخت شماره مجازی واتساپ؛ دانلود برنامه شماره مجازی واتس اپ رایگان

سلام ببخشید یه نفر توی واتساپ برای من پیام فرستاد و حذف اکانت کرده ولی الان شمارشو دارم میتونم پیگیری کنم ببینم کی هست… سلام اگه شماره مجازی با سرور خارجی درست شده باشه میشه پیداش کرد؟… بعد از زدن دکمه، یک صفحه برای شما باز خواهد شد که باید نام، نام خانوادگی، نام کاربری (به دلخواه)، رمز عبور و یک آدرس ایمیل در بخش‌‌های مشخص شده وارد کنید.

این شماره‌ها از PBX ابری مشترکی برخوردار بوده و به کابران این امکان را می‌دهند تا بتوانند در مکان‌های مختلف از این شماره استفاده کنند. به این نکته هم توجه داشته باشید که شماره‌های مجازی با توجه به نوع سرویس مورد استفاده شما، ممکن است امکانات مختلفی داشته باشند.

البته همان طور که گفته شد، در این گونه از شماره‌های مجازی بدون ریپورت هیچ تضمینی برای حفظ اطلاعات و حریم شخصی شما وجود نخواهد داشت. از آنجایی که ساخت شماره مجازی نسبت به خرید سیمکارت هزینه کمتری دارد، بنابراین استفاده از شماره مجازی راهی برای ارتباط بهتر با مخاطبان و مشتریان است.

برای مثال، شرکتی که در ایران واقع شده می‌تواند بدون پرداخت هزینه خط ثابت ارزی، شماره تلفن خود را در کشورهای دیگر دریافت کند. در برخی از سایت‌ها نیز برای اینکه بتوانید از خدمات آن‌ها استفاده کنید، باید شماره تلفن و برخی اطلاعات دیگر را وارد کنید که این کار نیز ممکن است اطلاعات شما را در معرض سوء‌استفاده کلاهبرداران اینترنتی قرار بدهد.

اگر سری به گوگل پلی استور بزنید، برنامه های زیادی را می بینید که ادعا می کنند می توانند به شما شماره مجازی رایگان بدهند ولی همه این برنامه ها قابل اعتماد نیستند. اکثر افراد از شماره های مجازی استفاده می کنند و صرفا این شماره ها برای کسب و کار نیست و کاربرد های مختلفی دارند.

برای ساخت اکانتواتساپبا پیششماره1+ شما می توانید از برنامه Primo استفاده کنید. خیر، برخی از برنامه های معرفی شده پس از مدتی به دلیل پر شدن فضای سرور کار نمیکند و یا امکان ساخت شماره مجازی وجود ندارد؛ در این صورت باید صبر کرد تا سرور ها آپدیت شوند. برای استفاده از این برنامه کافیست تا ان را نصب کرده و سپس ایمیل خود را برای برنامه تعریف کنید تا کد فعال‌سازی برای شما ارسال شود. ممنون از مطلب کامل و جامعی که داشتید ولی متاسفانه بعد از چند روز تلاش هیچ کدوم از این برنامه ها برای من کار نکرد.

خیر، تمامی برنامه هایی که در آموزش ساخت شماره مجازی گفته شده است کاملا رایگان است. اندکی منتظر باشید تا از طریق برنامه با شما تماس گرفته شود و کد بصورت انگلیسی برایتان قرائت شود. البته در بخش ورود به واتساپ بدون کد هم دو روش دیگه برای ساخت اکانت مجازی قرار دادیم که اگر مایل باشید ‌می‌توانید از آنها استفاده کنید. این سایت برای شماره مجازی کشور استونی توسط Sellaite SMS Receiver برای دریافت پیامک آنلاین است. خوبی آن این است که قابل اعتماد است زیرا به سرعت شماره تلفن جایگزین را از وب سایتی که کار نمی‌کند حذف می‌کنند.

ما انتهای شماره را مخفی کرده ایم و این بدین معنی است که شماره به صورت کاملا طبیعی می باشد و بیش از این تعداد رقم دارد. سلام٬ اساسنامه شرکت تکست نو و ۲ان دی لاین به یک صورته اونم اینکه اگه ظرف مدتی معین اگر از شمارت استفاده نکنی سلب امتیاز میشه. با سلام کاربر گرامی گمان میرود طبق خوابتان به تازگی شما هدفی…

برنامه نهم: Talk2

برای این کار لازم است شماره تلفن‌های مختلفی داشته باشید؛ چراکه هر شماره تلفن در یک شبکه مجازی، تنها یک بار قابلیت ایجاد اکانت مستقل دارد. بله تا زمانی که اکانت خود را حذف نکرده باشید می‌توانید با شماره تلفنی که قبلا استفاده کردید، واتساپ را نصب کنید. دوباره به صفحه اول برنامه برخواهید گشت و می‌توانید شماره مجازی که ساختید را مشاهده کنید. با وارد کردن کد، در صفحه بعدی شماره‌های مجازی آزادی که در آن ایالت وجود دارد برایتان به نمایش در می‌آید. یکی از این شماره‌ها را انتخاب و گزینه Continue را لمس کنید.

روش اصلی ساخت شماره مجازی واتساپ

شرکت های مختلفی نرم افزار های پیام رسان متفاوتی را منتشر کرده اند که هر کدام اقصی نقاط دنیا دارای طرفدارانی به خصوص هستند اما در حال حاضر پرطرفدارترین نرم افزار در جهان ، نرم افزار پیام رسان واتس اپ است . این نرم افزار دارای میلیون ها کاربر است و در هر ثانیه میلیارد ها پیام منتقل می شود .

بعد از اینکه واتس اپ این کد را شناسایی کرد می توانید به راحتی شاهد این باشید که واتس اپ شما با یک شماره بین المللی در حال فعالیت کردن است. این ترفندی است که حسابی می توانید از آن لذت ببرید و طعم امنیت را بیشتر بچشید. دقت کنید که اگر می خواهید یک شماره مجازی برای تلگرام داشته باشید، مقاله گویا آی تی با عنوانچگونه برای ساخت اکانت تلگرام شماره مجازی ایجاد کنیم؟در این باره آموزش و ترفند خوبی در بر دارد.

این روش معمولا عملی می شود و شما می توانید به راحتی، سیستم های هدف مختلف را فریب دهید. متاسفانه سیستم های هدف، تدابیر امنیتی مهمی در برابر این حملات ندارند و شما می توانید با دسترسی داشتن به IP Address و mac Address گوشی شخص مورد نظر خود، به راحتی واتساپ او را هک کنید.

بدین ترتیب می توانید شماره اصلی خود را از دسترس کاربران واتس اپ به دور نگهدارید و مزاحمت ها را کمتر کنید. در بالا ربات واتس اپ را مشاهده می کنید که در حال تماس با Primo است. پس تماس را وصل کنید و کد مورد نظر را یادداشت کنید و بعد این کد را در برنامه واتس اپ خود وارد کنید. ابتدا اپلیکیشن را دانلود کرده و روی گوشی اندرویدی یا تبلت اندرویدی تان نصب کنید.

پس از وارد کردن آنها بر روی Create my free account کلیک کنید. ابتدا اپلیکیشن Free conference call را دانلود کرده و نصب کنید. _ یک شماره را از لیستی که نمایش می دهد انتخاب کنید و بر روی گزینه Confirm کلیک نمایید. _ برنامه Text free رو اجرا کنید و به ترتیب بر روی گزینه های Sign up و ok بزنید. ممکن است چند پنجره کوچک در مورد اجازه دسترسی مکان باز شود که میتوانید با کلیک بر گزینه های “اجازه ندارد” و ok از آنها عبور کنید. چطوری میشه آدم هایه بیشرتی رو باز کنی تو بازی؟ اما بازی خیلی خوبه.

پس از دریافت کد آن را در قسمت مربوطه وارد کنید تا اکانت شما با پیش شماره 1+ فعال شود. یکی از روش های خیلی خوب و ساده، استفاده از اپلیکیشن Groove IP می باشد. این اپلیکیشن به ما کمک می کند تا شماره مجازی همراه ایالات متحده آمریکا را به صورت رایگان ایجاد کرده و با ساتفاده از برنامه می توانید تماس و پیامک ارسال کنید.

Numero eSIM یک برنامه VoIP است که در فروشگاه Google Play موجود است و یک شماره تلفن مجازی را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از شماره تلفن مجازی می توانید مکالمه اینترنتی برقرار کرده و براساس برنامه پیامک ارسال و دریافت کنید. بسیاری از مزایای دیگر استفاده از شماره تلفن مجازی وجود دارد.

پس از نصب از طریق لینک بالا وارد برنامه شوید و Create account را بزنید. در صورت مشاهده‌ی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آن‌ها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید. زبان اصلی زومیت فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید. هدف ما این است که در آینده به یاری شما عزیزان و خلاقیت تیم جوان زانکو، به بزرگترین و بهترین آموزشگاه آنلاین ایران تبدیل شویم. روش تشخیص علائم خرابی و تست باتری لپ تاپ اکثر تولید کنندگان لپ تاپ نهایتا…

توجه داسته باشید بخش دریافت تماس ESIAtalk نیز برای برخی گوشی‌ها غیر فعال است؛ با این حال بخش اصلی، یعنی صندوق ورودی آن بدون هیچ مشکلی آماده کار خواهد بود و می‌توانید از آن استفاده کنید. برای ساخت شماره مجازی واتساپ رایگان آموزش‌های لازم در ادامه آمده است.

شما می‌توانید برای ساخت شماره مجازی رایگان از طریق برنامه‌ها یا سایت‌های مختلفی که برای این منظور وجود دارند اقدام کنید. اصلی‌ترین روش، خرید شماره مجازی از طریق وب‌سایت‌های ارائه دهنده خدمات و استفاده از اپلیکیشن‌های ساخت شماره مجازی است که در مقاله به‌طور کامل معرفی شده‌اند. البته بعضی از ابزارهای رایگان نیز با توجه به نیاز شما، این کار را انجام می‌دهند.

روش اول ساخت شماره مجازی است که این روش اغلب به وسیله سایت‌ها و برنامه‌های موجود انجام می‌شود. چراکه شماره‌های رایگان مجازی به شدت نا‌امن هستند و استفاده از آن‌ها منجر می‌شود که اطلاعات شما در اختیار دیگران قرار بگیرد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید از خدمات یک سایت خارجی استفاده کنید و بخواهید در آن سایت حساب کاربری ایجاد کنید.

برخی از سایت‌ها تنها در صورتی اجازه ساخت حساب کاربری به شما می‌دهند که شماره تلفن آن کشور را داشته باشید و یا پیامک را تنها برای شماره تلفن‌های کشور خودشان ارسال می‌کنند. در این موارد می‌توانید از شماره مجازی برای ساخت حساب کابری در سایت استفاده کنید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود.

منبع: https://maxnumber.ir