اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

معرفی بهترین بازی های Ps5

اولین نسخه این فرنچایز به چندین نسل قبل و کنسول پلی‌استیشن2 برمی‌گردد. واقعاً جالب است که این بازی با جذابیت بسیار زیادی که دارد به‌صورت رایگان برای ما گیمرها تولید شده و قابل‌دسترس است. بازی در حال و هوای جنگ جهانی است و بنابراین در آن از هر نوع سلاحی که در جنگ جهانی دوم استفاده شده می‌توان استفاده کرد. واقعاً تنوع سلاح‌ها در War Thunder بسیار زیاد است و این قطعاً از نقاط قوت این بازی جذاب به حساب می‌آید.

نگاهی بر استودیوهای سونی و بازی‌های انحصاری Ps5 که در آینده عرضه می‌شوند

این بازی یک عنوان رایگان است که به صورت پیش‌فرض در همه‌ی کنسول‌های Ps5 نصب شده و به‌ طرزی ساخته شده که توانایی‌های جدید DualSense را به رخ بکشد. Astro’s Playroom دروازه‌ای برای ورود به نسل هم با کنسول جدید سونی است که خواه ناخواه در دسترش شما قرار گرفته و می‌توانید برای آشنایی بیشتر با کنسول و قابلیت‌های DualSense آن را تجربه کنید. چهارمین نسخه از این سری بازی که خیلی ساده God of War نام گرفت یکی از بهترین بازی های پلی استیشن ۴ بود .

بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد

یک عنوان فوق العاده باکیفیت که تنها پس از تجربه کردن آن می‌توانید به جادوی سازندگان در خلق این اثر هنری پی ببرید. وضعیت انتشارمنتشر شده در ۲۲ آبان ۱۳۹۹پلتفرم‌هافقط پلی استیشن ۵ استودیو سازندهبلوپوینت گیمز بازی Demon’s Souls از اولین بازی های PS5 بود و با اختلاف اولین تجربه‌ی کامل نسل نهمی را به گیمرها ارائه داد.

دیمنز سولز اوریجینال در سال ٢٠٠٩ به صورت انحصاری برای پلی استیشن ٣ منتشر و با واکنش خوبی از سمت گیمرها و منتقدین مواجه شد. حال کمپانی سونی با همکاری استودیو Bluepoint اقدام به ریمیک یا بازسازی آن کرده است و بار دیگر شاهد موفقیت این بازی اکشن و نقش آفرینی هستیم.

راستی را بخواهید با توجه به سابقه درخشان بلوپوینت در ریمیک و ریمستر عناوین مختلف، انتظار دیگری نمیشد داشت. وضعیت انتشاربهار یا زمستان سال ۲۰۲۱پلتفرم‌هاپلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴استودیو سازنده گوریلا گیمز ۳ سال پیش نسخه قبلی با نام Horizon Zero Dawn منتشر شد و آغاز کار یک فرنچایز دوست داشتنی را رقم زد.

علت بهتر بودن Ps5 از کامپیوتر در بازی و گیمینگ

فقط تعداد معدودی از بازی ها، از جمله Demon’s Souls remake و Returnal انحصاری هستند و دسته ای از عناوینی که انتخاب کردیم در اصل در PS4 ظاهر شدند. گوشی اکسپریا 5 با دوربین 3 گانه معرفی خواهد شد و از نظر کارایی یک گوشی میان رده به حساب میآید و همچنین از نظر ساختار و بازدهی در کلاس آیفون 8 پلاسی و گلکسی نوت 8 قرار دارد.

این بازی در ژانر”ماجراجویی اکشن-ماجراجویانه در دنیایی جذاب و غنی با اکتشاف و نبرد” توصیف می شود و شما را در تلاش برای ایجاد آرامش در این قلمرو با هیولا ها قرار میدهد. لرن پارسی یک بستر انتشار آنلاین متشکل از محتوای آموزشی و کاربردی در موضوعات مختلف می باشد و هدفش رفع چالش های آموزشی و مشکلات متداول شما در موضوعات کلیدی متنوع در سریع ترین زمان ممکن است.

لرن پارسی دارای مجوزهای ثبت می باشد و مجموعه ما مخاطب را در اولویت اول خود قرار خواهد داد. این تریلر همچنین دشمنان کاملاً جدیدی را معرفی کرده است که از نظر طیف گسترده ای از robo-dinos های موجود در بازی اول ، نبرد حتی سخت تر و پیچیده تر به نظر می رسد.

و در حین جست و جو برای پاسخ به اتفاقات مرموز اخیر با موجوداتی جادویی و تاریک دست و پنجه نرم می‌کنید. بتسدا اطلاعات بیشتری در رابطه با داستان بیان نکرده ولی با توجه به حضور شینجی میکامی، انتظارات بسیار بالا است. Returnal مانند تعدادی دیگر از بازی های PS5 تاکید بر جهان‌های مختلف دارد و این کار تنها با سرعت بالای کنسول سونی امکان پذیر است.

بعد از هر دفعه مرگ فقط چند ثانیه طول می‌کشد تا دوباره به میدان نبرد برگردید. در دیمنز سولز اطلاعات بازیکن به چالش کشیده می‌شود یعنی هر باس نقطه ضعف و قوتی دارد که اگر نسبت به آنها آگاه باشید، کارتان با اختلاف راحت‌تر خواهد بود. مثلا Old Hero نام غولی است که به راحتی نابودتان می‌کند اما کاملا نابینا است و فقط وقتی سر و صدا کنید متوجه موقعیت شما می‌شود.

هادس از معدود بازی‌هایی است که وقتی شکست می‌خورید به راحتی تصمیم می‌گیرید یک دور دیگر بازی را آغاز کنید. این بازی به روایت شخصیتی به نام سلین می پردازد که در درون سیاره ای ناشناخته و مرموز به نام آتروپوس زندگی می کند. سلین در Returnal نقش یک جنگجوی نیمه ماهر بازی می کند که به اجبار در سیاره آتروپوس فرود می آید و متوجه یکسری سیگنال از اتفاق های پیش آمده می شود.

پیش از رویداد E3 جزئیات جدیدی از Elden Ring منتشر خواهد شد

هم‌چنین به منظور تسهیل در ارسال و تامین کالا، مراکز انبارداری خود را در شهرهای تهران، تبریز، بوشهر و شیراز ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم کالاها را در زمان مناسب و سریع‌تری به دست مصرف‌کننده نهایی برسانیم. روز به روز بازی‌های ویدیویی موبایل جای بیشتری در دنیای سرگرمی ما به خود اختصاص می‌دهند…. بازی های سبک رانندگی و ماشین سواری از محبوب‌ترین بازی‌های پلتفرم موبایل هستند. تازه این شروع راه است و طی ماه‌ها و سال‌های آینده میزبان بازی‌های خیلی بیشتری خواهیم بود.

گیمفا: اخبار، نقد و بررسی بازی، سینما، فیلم و سریال

هر چیزی که از یک اثر نسل جدید بخواهید در بازی گنجانده شده‌اند، از جمله بازخورد جامع دسته‌های DualSense و گرافیکی بسیار گیرا و شلوغ. بازی سلاح‌های علمی تخیلی بسیار متنوعی دارد و دشمنان هم با پرتاب کننده‌هایی که دارند صحنه‌های بسیار دیوانه‌واری را خلق می‌کنند. به عنوان اولین فصل از یک سفر اپیزودیک، داستان بر روی شخصیت کلود و دوستانش متمرکز است که سعی می‌کنند شرکت شینرای شرور را از بین ببرند که این کل بخش میدگار بازی اصلی را در بر می‌گیرد. چیزی که با پسوند Intergrade عرضه شده نیز نسخه پیشرفته‌ای برای PS5 است که باعث می‌شود بازی خیره‌کننده‌تر به نظر برسد.

بازی Aragami 2 برای Ps5

یعنی شما به پردازنده رفته، از SSD عبور کرده و بخش رم را ملاقات خواهید کرد. کل بازی استرو همانطور که گفته شد برای نشان دادن کنسول پلی استیشن 5 است اما چیزی از لذت بخش بودن آن کم نکرده و حتی آن را جذاب‌تر می‌کند. بر خلاف آنچه که طرفداران مجموعه به آن عادت دارند، بازی Final Fantasy 16 با یک تریلر مهیج 4 دقیقه‌ای رونمایی شد و این‌بار خبری از تیزرهای چند ثانیه‌ای CGI نبود.

پرورش و نگهداری از گیاهان برای بسیاری از مردم آرامش بخش است، اما شاید آن‌طور که به نظر می‌رسد،… اپل همواره از توسعه‌دهندگان پلتفرم‌های خود بهترین را می‌خواهد و همین باعث شده است که گاهی اپ… حالت دیگری هم هست که هر بازیکن تنها یک جان دارد و برنده کسی است که تا آخر زنده بماند و حذف نشود.

محیط به شدت گسترده آن نیز به همراه رمز و راز بسیار شما را به گشتن ترغیب خواهد کرد. پس اگر از چند بازی اخیر اساسینز کرید ناامید شده‌اید نگاهی به والهالا بیاندازید، پشیمان نخواهید شد. بازی خاص شیکوری در این بازی ویژگی‌های پلی استیشن 5 تأثیر خاصی ندارد ولی از لحاظ داستانی و شیوه خاص بیان آن چیزی تکرار نشدنی است. این بازی به راحتی نشان می‌دهد که برای اینکه یک بازی خوب باشد نیاز به گرافیک بسیار بالا ندارد. طبیعی است که با ورود به نسل جدید، اکثر نگاه‌ها به سوی بازی‌های AAA با گرافیک‌های واقع‌گرایانه باشد.

اما این پیشرفت‌ها و توسعه ربات‌ها خیلی خوب پیش نرفته و در مناطقی اوضاع به طرز فاجعه باری از کنترل خارج شده است و با چیزی شبیه یک قیام رباتیک طرف هستیم. بازی Atomic Heart یک بازی اکشن علمی تخیلی نقش آفرینی و یکی دیگر از بازی های PS5 است که همه چیز در آن عجیب به نظر می‌رسد. یک ماجراجویی بزرگ فضایی دیگر در دل کهکشان که امیدواریم مثل بازی قبلی مجموعه یعنی Mass Effect Andromeda یک عقبگرد نباشد. باز هم این مسئله مشخص نبودن پلتفرم عرضه، باعث نمی‌شود که آن را جزو بازی های PS5 ندانیم.

در یک‌جا باید راه خود را از میان افراد در نایت‌کلاب باز کنید و در جایی دیگر باید راز به قتل رسیدن فردی در یک‌ خانه‌ی انگلیسی را کشف کنید. همچنین خواهید توانست مراحل خریداری شده‌ی سری‌های قبلی را به این بازی منتقل کنید. انگاری سری هیتمن‌های جدید بازی‌های جداگانه نیستند، بلکه یک مجموعه کامل از سری قتل‌های زنجیره‌ای اند. به لطف قابلیت cross-save، پروسه پیشرفت بازی برروی تمام پلتفرم‌ها ذخیره می شود و حالا بهترین زمان برای بازی کردن این عنوان جذاب است.

از ویژگی این بازی وجود گرافیکی بسیار زیبا و شاد می باشد که می تواند اوقات خوشی را برای کاربران به هنگام بازی نمودن رقم بزند. پلی استیشن 5 با به اجرا درآوردن این بازی در واقع توانسته به هدف مورد نظرش یعنی ارائه نمودن یک تجربه لذت بخش و سرگرم کننده برای گیمرها، دست پیدا کند. Bugsnax چندی پیش منتشر شد و توانست جای خود را به بهترین شکل نزد برترین بازی‌های PS5 باز کند و به منتقدان نشان دهد که این بازی فراتر از یک بازی کوچک است.

هرچند Bugsnax نباید انتخاب اول شما در نسل جدید باشد، قطعا در تیم ۱۰تایی برترین بازی‌های حال حاضر PS5 قرار می‌گیرد. پس از گذشت چند روز از عرضه‌ی جدیدترین کنسول سونی، هنوز که هنوز است تعداد بسیار زیادی از متقاضیان PS5 نتوانستند به این کنسول دست پیدا کنند. این روزها با عرضه کنسول‌های نسل نهم مانند پلی‌استیشن ۵ شاهد تحولات زیادی در صنعت بازی‌سازی هستیم.

استودیو Remedy به خوبی با ساخت Alan Wake ثابت کرد که چه قدر استادانه می‌تواند داستانی ترسناک از جنس ترس روانشناسانه روایت کند. با اینکه اطلاعات زیادی راجع به جزئیات این بازی وجود ندارد، می‌توان با توجه به تریلر آن به برخی نتایج دست یافت. انیمیشن‌های بهبود یافته و مکانیک‌های جدید که حس بقا را بهتر از قبل به مخاطب ارایه می‌کنند، جزو مواردی هستند که می‌توانید در این تریلر ببینید. Sons of The Forest نسخه بعدی بازی ترسناک و سبک بقای کمپانی Endnight است که در سال 2018 منتشر شد.