اخبار سلامتکسب و کار خبر فوری

معرفی 5 مدل یونیت دندانپزشکی آلمانی سیرونا

یکی از محصولاتی که امروزه با توجه به تکنولوژی روز تولید شده یونیت دندانپزشکی است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید در هر دندانپزشکی مهمترین و پرکاربردترین لوازمی که وجود دارد یونیت است. این محصول مرکزیت هر مطلب به حساب می‌ آید و کاربرد بسیار زیادی دارد. در واقع دندانپزشکان با استفاده از یونیت دندانپزشکی می توانند کار خود را انجام دهند و از انتشار عفونت در بیماران جلوگیری کنند. با استفاده از این محصولات آسودگی و راحتی بیشتری در حین انجام عملیات دندانپزشکی دارند و زمانی که روند تا ترمیم دندان طول بکشد با استفاده از صندلی و یونیت دندانپزشکی استاندارد بیماران خسته نمی شوند.

علاوه بر این باید اضافه کنیم که زمانی که شما در مورد نکات فنی و مشخصات این محصول و کارایی آن اطلاعات داشته باشید، با ضرورت استفاده از آن آشنا می شوید. این محصول یک صندلی دندانپزشکی برای بیماران است و برای آن دسته از افرادی که در ناحیه دهان دچار عارضه شده اند تولید شده است. استفاده از این محصول برای دندانپزشکان بسیار ضروری است چرا که امکانات و ویژگی های بسیار زیادی دارد که موجب شده بیش از پیش مورد توجه افراد قرار بگیرد. در این قیمت به معرفی 5 مدل یونیت دندانپزشکی آلمانی سیرونا می پردازیم:

  • یونیت دندانپزشکی آلمانی سیرونا Sirona مدل Teneo
  • یونیت دندانپزشکی آلمانی سیرونا Sirona مدل Intego
  • یونیت دندانپزشکی آلمانی سیرونا Sirona مدل Intego Ambidextrous
  • یونیت دندانپزشکی آلمانی سیرونا Sirona مدل Intego Pro
  • یونیت دندانپزشکی آلمانی سیرونا Sirona مدل Sinius

اطلاعاتی در مورد مدل های مختلف این یونیت های آلمانی

یونیت دندانپزشکی سیرونا مدل های مختلفی دارد که هر کدام از این محصولات ویژگی‌های خاص خود را دارند. مثلاً مدل Teneo یکی از پرفروش‌ ترین یونیت هایی است که توسط خریداران خریداری می شود. این محصول مزایای بسیار زیادی دارد که موجب شده جزو پرفروش ترین و پرطرفدارترین یونیت ها در بازار به حساب آید.

جنس صندلی های این محصول از جنس چرم قابل شستشو تولید شده است و روکش رویی آن در رنگ های متفاوتی ارائه می شود. علاوه بر این دارای قفل بازوی پنوماتیکی هستند و تابلت آنها به صورت چهار شلنگ از بالا می باشد. علاوه بر این دارای ساکشن قدرتمندی هستند که موجب شده مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرند.

یونیت دندانپزشکی سیرونا دارای امکاناتی نظیر سیستم کنترل عفونت و مخزن آب اضطراری و نگاتسکوپ و کراشوار سرامیکی است. مدل بعدی آن مدل Intego pro است. باید توجه داشته باشید که قیمت یونیت دندانپزشکی با کیفیت ممکن است کمی بیشتر از یویت های دیگر باشد. این محصول همانند مدل قبلی  چهار شلنگ از بالا است و امکاناتی که در قسمت فوق بیان کردیم را دارد. مدل دیگر Sinius است که مانند دیگر مدل های یونیت دندانپزشکی سیرونا دارای موتور پرقدرت ۲۴ولت ۸۰۰ نیوتن است‌. علاوه بر این دارای کراشوار متحرک و سرامیکی  و ساکشن قدرتمند و مخزن آب اضطراری می باشد.

شباهت های مدل های نام برده یونیت آلمانی سیرونا

از شباهت های مدل های مختلف آن می توانیم به این مورد اشاره کنیم که این گونه از محصولات هر کدام دارای چراغ های قوی هستند که به منظور سهولت در کار دندانپزشکان تولید شده‌اند و در واقع این چراغ ها به دندانپزشکان کمک می کنند تا بتوانند درون دهان بیمار را به طور واضح مشاهده نمایند و دندان های خراب را شناسایی کنند‌.

علاوه بر این دیگر آپشن هایی که مدل های یونیت سیرونا دارند و موجب شباهت بین این محصولات شده می‌ توانیم به این موضوع اشاره کنیم که این یونیت ها دارای ورودی و خروجی هایی برای هوا و آب هستند در این صورت کار دندانپزشکان را بسیار آسان می کنند. علاوه بر این به علت امکانات زیادی که دارند از آنجا انتشار عفونت جلوگیری می کنند و بهترین گزینه برای استفاده در دندانپزشکی به حساب می‌ آیند.

این محصولات دارای سیستم ضد عفونی هستند. همچنین دارای چندین اجزای ثابتی هستند که هنگامی که هر کدام از این مدل ها را از نزدیک مشاهده کنید به شباهت آنها پی خواهید برد. مثلاً این گونه از محصولات دارای اجزایی مانند ساکشن و یا همان سیستم های مکنده و پوآر هستند. به اضافه  دارای صندلی هایی هستند که برای اطفال قابل تنظیم اند. این صندلی ها با استفاده از روکش هایی با رنگ های مختلف تولید می شوند و کیفیت بسیار بالایی دارند.

تفاوت های مدل های ذکر شده یونیت سیرونا

اما در مورد تفاوت های مدل های مختلف یونیت سیرونا باید بیان کنیم که همین تفاوت ها موجب شده تا این گونه از محصولات مدل های متفاوتی داشته باشند. در واقع اینگونه از محصولات از لحاظ ظاهری شبیه به یکدیگر هستند و شباهت زیادی با یکدیگر دارند اما بعضی از یا امکانات اضافی موجب شده تا مدل های مختلف یونیت سیرونا از لحاظ مختلف با یکدیگر تفاوت داشته باشند.

لذا خریداران می توانند با توجه به اطلاعاتی که در این زمینه دارند و تفاوت هایی که بین مدل های مختلف وجود دارد این محصولات را انتخاب و خریداری کنند. مثلا تابلت هایی که مدل های مختلف یونیت دندانپزشکی سیرونا را دارند بعضی از نوع شلنگ بالا و بعضی دیگر از نوع شلنگ پایین هستند. در واقع ممکن است این موضوع برای دندانپزشکان اهمیت بسیار بالایی داشته باشد.

افزون بر این عوامل دیگری که موجب تفاوت مدل های مختلف یونیت سیرونا با یکدیگر شده است ظاهر و تنوع طراحی این محصولات است. همانطور که می‌ دانید دندانپزشک می‌ توانند با توجه به سلیقه خود و یا نوع دکوراسیون مطب خود یکی از انواع این محصولات را انتخاب کند. در واقع در قسمت فوق بیان کردیم صندلی های یونیت سیرونا در رنگ های مختلفی تولید شده که باب سلیقه همه افراد است.

امکاناتی که می‌ توان به صورت آپشن سفارش داد

مشتریان می‌ توانند برای داشتن آپشن های جدید محصولات مختلف را در کنار یونیت مورد نظر خود از تولیدکنندگان سفارش دهند. مثلاً نگاتوسکوپ از جمله محصولاتی است که به عنوان آپشن ارائه می‌ شود. این محصول یک صفحه پر نوری است که به وسیله آن دندانپزشکان می توانند جزئیات فیلم ها را به آسانی مشاهده کنند. در واقع فیلم های رادیولوژی بر روی نگاتوسکوپ قرار می گیرد و تمام جزئیات را نشان داده می شود. علاوه بر این باید بیان کنیم که از جمله امکانات دیگری که به عنوان آپشن دوربین داخل دهانی و مانیتور است.

این محصولات دیجیتال یکی از مهمترین آپشن هایی هستند که موجب راحتی دندانپزشکان و حتی بیماران می شوند.  دوربین داخل دهانی باعث ایجاد بزرگنمایی می شود. در واقع با آپشن هایی که تولید کنندگان در کنار یونیت اصلی ارائه می‌ دهند پزشکان می‌ توانند کلاس کاری خود را افزایش دهند و از امکانات بی نظیر آن بهره بگیرند.

ساکشن از جمله آپشن هایی است که در کنار یونیت ارائه می‌ شود اینگونه از محصولات هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند که موجب شده تا مورد توجه خریداران قرار بگیرد. می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی آراد دنتال این یونیت های دندانپزشکی را به صورت آپشنال سفارش دهید.

استاندارد و گارانتی و خدماتی که تولید کنندگان یونیت ارائه می دهند

تمام مدل های یونیتی که نام بردیم از جمله محصولاتی هستند که ضمانت و گارانتی دارند. این نوع از یونیت ها با توجه به استانداردهای خاص اروپا مانند استاندارد Iso  به مرحله تولید رسیده‌اند. به همین جهت از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. این گونه از محصولات با ضمانت دو ساله و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله ارائه می شوند. شما می توانید از تمام امکانات آن با خیال راحت استفاده کنید. چرا که در صورتی که مشکلی در آن پیش آمد دیگر نگران تعمیر آن نخواهید بود.

در حقیقت یکی از مهمترین ویژگی هایی که یک محصول می تواند داشته باشد گارانتی و خدمات پس از فروش است. البته این موارد از جمله مواردی هستند که حتماً در خرید یونیت و صندلی دندانپزشکی در مورد توجه قرار می گیرند. مثلاً خدمات پس از فروش این محصولات ۱۰ سال است و این یکی از مهمترین و  موثرترین عواملی است که خریداران را ترغیب می‌ کند تا این مدل یونیت های ایرانی را برگزینند. البته باید توجه داشته باشید استانداردهایی که این دستگاه‌ها با توجه به آن ها تولید شده‌اند از جمله مواردی است که مورد توجه قرار می گیرد.