اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

بهترین سرور مجازی ترید

سرور مجازی ترید

خرید آی پی ثابت برای ترید

سرور مجازی ترید یا vps ترید با آی پی ثابت، مناسب برای ترید (خرید و فروش) ارزهای دیجیتال در صرافی‌های: بایننس، کوکوین، کوین بیس، هوبی گلوبال، کراکن، بیت استمپ، بیت فینیکس، فارکس و بازارهای مالی است که با داشتن یک ip ثابت، مانع مسدود شدن حساب کاربری شما در این صرافی‌ها می‌شود. آی پی ثابت برای ترید رمز ارز ها توسط خرید سرور مجازی‌ترید میسر می‌شود که بعد از خرید، یک وی پی اس در خارج از کشور ایران که از: سرعت و امنیت بالا، منابع سخت افزاری قدرتمند و سیستم عامل ویندوز برخوردار است، در اختیار کاربران تریدر قرار می‌گیرد. این vps که با نام سرور مجازی بایننس نیز شناخته می شود، مناسب برای ترید در صرافی‌های خارجی ارزهای دیجیتال و بازار رمز ارزها می‌باشد که با سرعت بالا، پشتیبانی ۲۴ ساعته و بهره مندی از استاندارد جهانی tier3 ارائه می‌شود.

معرفی سرور مجازی ترید

سرور مجازی ترید، یک کامپیوتر شخصی در خارج از ایران است که به تجار و افرادی که به معاملات ارزی یا ترید علاقه مند هستند، این امکان را می‌دهد تا با خرید vps ترید،به معاملات ارز های دیجیتال یا خرید و فروش‌های ارزی در یک بستر امن بپردازند. خرید وی پی اس برای صرافی هایی مثل: بایننس، کوکوین، کوین بیسن، هوبی گلوبال ، بیت استمپ و بیت فینیکس، می‌تواند در سرعت، کیفیت و امنیت معاملات شما در بازارهای مالی بین المللی تأثیر قابل توجهی داشته باشد و از مسدود شدن حساب کاربری به دلیل استفاده از آی پی ثابت جلوگیری کند.

خرید سرور مجازی مخصوص ترید ( تمام صرافی ها)

خرید vps ترید با آی پی ثابت، با رونق گرفتن معاملات ارزهای دیجیتال در کشور ایران و با توجه به محدودیت های متعددی که از سمت وب سایت ها و صرافی های این حوزه از جمله :صرافی بایننس، کوکوین و .. برای آی پی های ایران اعمال شده است، ترید رمز ارزها برای کاربران ایرانی امکان پذیر نمی باشد.خرید سرور مجازی ترید بایننس یا سایر صرافی ها، با فراهم کردن یک آی پی ثابت در کشور های مورد تایید این وبسایت، بهترین گزینه برای فعالیت در حوزه خرید و فروش ارز دیجیتال است.

مشخصات بهترین وی پی اس برای ترید ارز های دیجیتال

سرور مجازی ترید صرافی های ارز دیجیتال مانند بایننس، کوکوین، کوین بیس و … یک کامپیوتر شخصی در کشورهای خارجی، با آی پی ثابت و متصل به اینترنت پر سرعت است که با استفاده از هاردهای سخت افزاری قدرتمند SSD، پردازشگرهای ۲ تا ۴ هسته‌ای و ۲ تا ۶ گیگابایت حافظه رم از پینگ پایین و سرعت بالایی برخوردار می‌باشد. با خرید سرور مجازی ترید، می‌توانید در هر لحظه با سیستم عامل‌های: ویندوز، مک، اندروید و آی او اس به vps ترید خود متصل شده و معاملات خود را در بازار ارزهای دیجیتال انجام دهید.

مزایای سرور مجازی ترید

از مزایای خرید سرور مجازی ترید می‌توان به قرار داشتن در موقعیت جغرافیایی خارج از ایران و دور زدن محدودیت صرافی‌های بین المللی با داشتن یک آی پی ثابت و بدون تغییر اشاره کرد.سرور ترید، بر خلاف نرم افزارهای تغییر آی پی که ممکن است موقعیت جغرافیایی شما در کشور ایران را برای صرافی‌ها نمایش دهد، قابلیتی را فراهم می کند تا بدون نگرانی با آپتایم و سرعت بالا به معاملات خود در ارز های دیجیتال بپردازید. همچنین با توجه به قوانین محدود کننده برای فعالیت در کشورهای آمریکا، صربستان،کرواسی و … داشتن ip ثابت کشور UK انگلیس و هلند، از دیگر مزایای بهترین سرور ترید می‌باشد.

امنیت با سرور ترید

حفظ امنیت در هنگام انجام معاملات: ارزی، بورس، کریپتوکارنسی و … همواره یکی از دغدغه های افراد فعال در این حوزه بوده و میباشد. حفظ امنیت از قبیل: اتصال به نحوه ای که این اتصال تنها از طریق یک رایانه باشد، تا شخصی به غیر از مالک به اطلاعات دسترسی نداشته باشد، تا حفظ موقعیت مکانی و حفظ آی پی سیستم.

با خرید بهترین سرور مجازی ترید، که در آن از سیستم عامل های آپدیت شده شرکت مایکروسافت با پروتکل های امنیتی استفاده شده است، این امکان برای شما ایجاد میشود تا سرور ترید به عنوان یک رایانه شخصی همواره همراه شما باشد و شما تنها توسط (username & password) به آن متصل میشود و شخصی بجز شما به آن دسترسی نخواهد داشت. علاوه بر آن به دلیل محدودیت فعالیت برای کاربران ایرانی، شما نیاز به تغییر موقعیت جغرافیایی دارید، که توسط vps مخصوص ترید، به راحتی انجام خواهد شد و برخلاف ابزاهای موجود، همواره توسط یک IP ثابت معاملات خود را انجام خواهید داد.

سرعت vps ترید با آی پی ثابت

با اتصال به سرور مجازی ترید با یک اینترنت معمولی خانگی، به یک سرور ترید با اینترنت پر سرعت و بدون قطعی با پینگ پایین، متصل خواهید شد که با توجه به به کار گیری سخت افزارهای قدرتمند و قرار گرفتن زیر ساخت ها در دیتاسنترهای معتبر، پایداری و سرعت بالای این سرویس، کاملاً مشهود می‌باشد.

آی پی ثابت برای بایننس و سایر صرافی ها

خرید آی پی ثابت برای بایننس،کوکوین، کوین بیس و… امری ضروری و بسیار مهم است، زیرا ip نمایان گر کشوری است که با آن به اینترنت متصل و وارد صرافی بایننس شده اید. متاسفانه قوانین وضع شده برای کاربران ایرانی در این سایت مانع ترید آزادانه ارزهای دیجیتال می شود؛ یکی از راه حل هایی که برای این مشکل وجود دارد خرید وی پی اس برای بایننس با آی ثابت است.

ثابت بودن آی پی در وی پی اس ترید، از این جهت حائز اهمیت است که با تغییر آی پی امکان شناسایی موقعیت جغرافیایی و مسدود شدن حساب از طرف بایننس وجود دارد. در vps های ترید ، بر خلاف نرم افزارهای تغییر IP که با قطع و وصل شدن آن هر بار آدرس اینترنتی شما تغییر کرده و ریسک مسدود شدن حساب کاربریتان در این صرافی افزایش می دهد، هیچگونه تغییر ip در این سرورها صورت نمی‌گیرد و با قطع شدن اینترنت شما، فقط اتصال به سرور را از دست خواهید داد.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

با توجه به اهمیت ثانیه ها در معاملات ارزهای دیجیتال بهره مندی از یک سرورمجازی ترید با پشتیبانی ۲۴ ساعته، یک نیاز برای افراد تریدر است تا در صورت بروز هر گونه مشکل در کمترین زمان نسبت به رفع آن اقدام کنند. ما با ارائه زیر ساخت های لازم، امکان پشتیبانی ۲۴ ساعته را برای کاربران فراهم کرده ایم.

قیمت سرور مجازی ترید

سرور مجازی ترید بایننس، با بهترین و اقتصادی ترین قیمت، در پلن های مختلفی برای کاربران تریدر در نظر گرفته شده است که در هر لحظه امکان ارتقای منابع سخت افزاری وجود دارد. با خرید سرور مجازی بایننس با قیمت مناسب، یک کامپیوتر شخصی و اختصاصی در کنار آی پی ثابت در اختیار شما قرار می گیرد.کاربران تریدر می توانند از وی پی اس ترید، به عنوان یک ابزار کاربردی و مفید، بدون نگرانی از هزینه های اضافی به معاملات خود و کسب سود بپردازند.

معرفی صرافی‌ها

  • بایننس
  • کوکوین
  • کوین‌بیس
  • هوبی گلوبال
  • کراکن
  • بیت استمپ
  • بیت فینیکس
  • سرور مجازی کوکوین

صرافی کوکوین به عنوان یکی از صرافی‌های معتبر و امن، باتعداد کاربران بالا برای ترید ارزهای دیجیتال، ابزاری کاربردی برای فعالیت در این صرافی می‌باشد. کوکوین با پشتیبانی از بیشتر ارزهای دیجیتال (بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، کاردانو، استلار و…) قابلیت انجام معاملات فیوچرز، اسپات، مارجین را با تمام سیستم عامل‌ها مانند: اندروید،ios، ویندوز و مک، برای کاربران فراهم ساخته است.kucoin از سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را شروع کرده و امروزه تریدر های زیادی در این صرافی فعالیت می‌کنند.

سرور مجازی ترید

سرور مجازی مخصوص ترید یا روشی که شما میتوانید صاحب آی پی ثابت برای بایننس شوید ، جهت ایجاد محیطی امن برای فعالیت در بازار های مالی، فارکس ، صرافی های دیجیتال نظیر بایننس و … طراحی و ایجاد شده است . سرور مجازی ترید این امکان را به شما میدهد تا همیشه 1 آی پی ثابت از یک کشور خاص داشته باشید و با خیال راحت و بدون ترس و نگرانی از تغییر ای پی و ریسک بسته شدن حساب توسط صرافی خود، فعالیتتان را در بازار های مالی دیجیتال ادامه دهید . سرور مجازی بایننس نام های دیگری نظیر IP ثابت برای بایننس و یا سرور مجازی تریدر هم دارد . در ادامه این صفحه به توضیحات بیشتر ، نحوه استفاده و پلان های قابل ارائه در سرور مجازی باینناس به شما می پردازیم.

نکات مهمی که قبل از خرید سرور مجازی بایننس حتما باید بخوانید :

  • در صورت خرید سرور مجازی و درخواست تغییر لوکیشن، در صورتی که امکانش وجود داشته باشد، 30% مبلغ سرور مذکور کسر و سرویس تعویض میگردد ، پس از انتخاب صحیح کشور در هنگام خرید آی پی ثابت دقت نمایید .
  • بهترین لوکیشن برای خرید در حال حاضر کشور « هلند » است ، جهت انتخاب بهتر میتوانید ویدیوی « از چه کشوری سرور مجازی ترید بخریم ؟ » را در پایین همین صفحه مشاهده کنید .
  • سرور های مجازی با منابع پایین هنگ می کنند و باید از پنل ری استارتشان کنید ، پس در انتخاب قدرت و منابع سرور مجازی تان دقت فرمایید و حداقل 4 گیگابایت رم برای کارکرد روان و بدون مشکل لازم خواهید داشت .
  • امکان تغییر موقعیت کشور سرور مجازی ترید و بایننس در شرایط خاصی ممکن است مقدور باشد و در برخی موارد امکان تغییر کشور وجود ندارد و باید یک سرور از کشور جدید مد نظرتان دیگر تهیه نمایید .
  • معیار تشخیص موقعیت کشور سرور مجازی ترید و بایننس وب سایتio می باشد که میتوانید نمونه آی پی ترید را قبل از خرید در پایین همین صفحه بردارید و بررسی نمایید در سایت مذکور .
  • تنها در صورتی امکان کنسلی سرویس ها وجود دارد که مشکل قابل حل نباشد .
  • سرور مجازی ترید ، فقط یک آی پی ثابت در اختیار شما می گذارند و ما مسئولیتی در قبال امور ترید شما در سایت صرافی نداریم .
  • سرورهای مجازی کشورهای سنگاپور، استرالیا، لهستان، امارات دارای سیستم عامل لینوکس می باشند و اتصال به سرور مجازی با استفاده از ریموت دسکتاپ امکان پذیر نمی باشد.

معامله گران حرفه ای ارز های دیجیتال چگونه آی پی ثابت برای ترید تهیه می کنند ؟

آی پی ثابت برای ترید در بایننس را چگونه باید تهیه کرد ؟

شما برای فعالیت در بایننس و دور ماندن از مشکلات تحریم ها ، برای استفاده از بایننس باید اقدام به تهیه سرور مجازی ترید نمایید ، در واقع با داشتن یک سرور مجازی بایننس و ترید ، میتوانید یک آی پی ثابت از یک کشور خارجی برای فعالیت در بایننس داشته باشید .

آی پی ثابت برای بایننس

چیزی که شما به دنبالش هستید « آی پی ثابت برای بایننس » است که به واسطه در اختیار داشتن سرور مجازی ترید به دست می آید

از سرور مجازی بایننس و ترید در چه دستگاه هایی می شود استفاده کرد ؟

شما میتوانید پس از تهیه سرور مجازی بایننس ، آی پی ثابت یک کشور خارجی را در هر دستگاهی در اختیار داشته باشید ، در واقع به هدفتان که داشتن آی پی ثابت برای بایننس است می رسید .

امکان استفاده از سرور مجازی ترید و بهره بردن از آی پی ثابت برای بایننس در تمامی : موبایل ها، لپ تاپ ها ، کامپیوتر های PC و تبلت ها مقدور است .