اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

نصب پکیج دیواری چقدر زمان می برد؟

پکیج جزوه سیستم های گرمایشی در ساختمان ها به شمار می روند که اهمیت بسیار زیادی دارد. این سیستم های گرمایشی باید به صورت اصولی نصب شوند. همچنین رسیدگی و نگهداری از آنها نیز اهمیت زیادی دارد. متاسفانه امروزه به این نکات توجه کمی می شود. عدم رعایت نکات مهم در نصب و نگهداری سیستم های گرمایشی سبب خرابی و عملکرد نادرست دستگاه می شود. اگر این نکات به صورت اصولی رعایت شوند تاثیر مثبتی بر روی عملکرد قطعات دستگاه و مصرف انرژی می گذارند. برای افزایش عمر دستگاه خود می توانید سیستم های گرمایشی شد به صورت اصولی نصب کنید.

چه عواملی در صرف وقت و زمان برای نصب سیستم های گرمایشی موثر هستند؟

عوامل زیادی بر روی میزان زمان برای نصب پکیج دیواری و رادیاتور تاثیرگذار هستند. یکی از عوامل مهم برند پکیج دیواری است. توجه داشته باشید که نصب پکیج ها با یکدیگر متفاوت است و برای نصب این تجهیزات باید به نوع برند آنها توجه داشته باشید. برای تخمین زمان صرف شده برای نصب سیستم های گرمایشی باید نوع برند دستگاه را شناسایی کنید. در میان مدل های گوناگون سیستم های گرمایشی میزان زمان نصب کاملاً متفاوت است.

عامل تاثیرگذار دوم لوله کشی پکیج دیواری است. لوله کشی می تواند در زمان نصب پکیج تغییرات ایجاد کند. در بعضی از برندهای پکیج انجام لوله کشی زمان زیادی را از نصاب می گیرد. به علاوه کیفیت لوله می تواند بر روی هزینه تاثیر گذار باشد. محل نصب سیستم های گرمایشی از جمله عوامل تأثیرگذار بر روی زمان صرف شده برای نصب پکیج است. به عنوان مثال گوشه‌ای از منزل که دسترسی به آن ها ساده نیست می‌ تواند موجب افزایش اجرت نصاب و زمان صرف شده برای نصب پکیج شود. لوازم جانبی هزینه نصب پکیج و میزان زمان نصب پکیج را افزایش می دهد.

آشنایی با نکات مهمی که در نصب پکیج باید رعایت کنیم

در نصب انواع پکیج باید به یک سری نکات  توجه داشته باشید. نکته مهم اول رعایت نکات ایمنی است. قبل از نصب دستگاه باید تمام این نکات ایمنی رعایت شوند. توجه داشته باشید که عدم رعایت نکات ایمنی توسط تکنسین و نصاب می تواند خسارت های مادی به همراه داشته باشد. در صورت بروز این خسارات تمامی جبران خسارت به عهده نصب و تکنسین خواهد بود. در نصب این تجهیزات باید از نوع توپی ربع گرد و شیر گاز جداگانه بهره ببرید.

همچنین باید اقدام به نصب شیرهای مرتبط با قطع و وصل برای لوله های رفت و برگشت آب سرد ورودی کنید. ممکن است در سیستم لوله کشی پکیج ها خاک و مواد اضافی وجود داشته باشد. قبل از نصب بهتر از آنها را به طور کامل بشویید. مکان پکیج باید کاملاً امن باشد و این دستگاه نباید در کنار اشیای قابل اجرا قرار گیرد

آشنایی با هزینه لازم برای  نصب پکیج

در فصل زمستان درخواست برای نصب انواع پکیج و سیستم های گرمایشی بسیار بالا است. از گذشته تا به الان استاندارد ساختمانی افزایش پیدا کرده است. سیستم های گرمایشی خانه کاملا مستقل هستند و در محیط های مسکونی استفاده می شوند. نصب پکیج باید توسط کارشناسان انجام گیرد که با تمام اصول و نکات مهم در نصب دستگاه آشنایی داشته باشند. اگر نصب سیستم های گرمایشی توسط کارشناسان نمونه انجام گیرد بعد از نصب سیستم ها هیچگونه مشکلی پیش نخواهد آمد.

هزینه نصب سیستم های گرمایشی و رادیاتور با توجه به نوع برند با یکدیگر کاملا متفاوت هستند. لذا یکی از عواملی که می تواند تاثیر مستقیم بر روی قیمت هزینه نصب سیستم های گرمایشی بگذارد نوع پکیج است. هزینه نصب نمی تواند با توجه به نوع محل نصب دستگاه نیز متفاوت باشد. اگر نیاز به خدمات نصب پکیج دارید بهتر است از کارشناسان نصب این دستگاه ها کمک بگیرید. سایت تهران سرویسکاران دارای متخصصان مجرب است که خدمات نصب انواع سیستم های گرمایشی را انجام می دهند.

دقت داشته باشید که ما نمایندگی ایران رادیاتور و نمایندگی بوتان در تهران و کرج هستیم.

نحوه نصب پکیج

سیستم های گرمایشی به روش های مختلفی نصب می شوند. به عنوان مثال این سیستم ها به صورت دیواری و زمینی هستند و روش نصب آنها با یکدیگر متفاوت است. برای نصب این مدل از سیستم های گرمایشی نیاز به تخصص و دانش کافی دارید. نمی توانید با آموزش تصویری آنها را نصب کنید. توجه داشته باشید که عدم رعایت نکات مهم در نصب این تجهیزات ممکن است مشکلات زیادی را به دنبال داشته باشد. لذا قبل از اینکه تصمیم به نصب سیستم های گرمایشی بگیرید بهتر است با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید. شما نمی توانید پکیج ها را با توجه به اطلاعات ناقص موجود در اینترنت یا سایر منابع دیگر نصب کنید.

راهنمای نصب پکیج بوتان

در هنگام ساختمان سازی و بازسازی واحد ساختمان پیمانکار پیشنهاد می‌ دهد که سیستم های گرمایشی را در آشپزخانه یا در بالکن نصب کنید. در دمای نصب این تجهیزات در بالکن و آشپزخانه باید به یک سری نکات توجه داشته باشید. قبل از خرید سیستم گرمایشی باید توجه داشته باشید که سیستم های گرمایشی با  متراژ خانه تان تناسب داشته باشد. سیستم های گرمایشی با توجه به متراژ خانه انتخاب می شوند. برای نصب سیستم های گرمایشی مکانی مناسب انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که مکان های مرطوب نظیر حمام و دستشویی مکانی مناسب برای نصب پکیج نیستند. اگر دیوار پشت سیستم های گرمایشی در برابر حرارت مقاومت ندارد بهتر است از عایق حرارتی بهره ببرید. لبه سیستم های گرمایشی با دیوارهای اطراف باید فاصله استاندارد داشته باشد و رعایت این فاصله اهمیت بسیار زیادی دارد.

جمع بندی

نصب پکیج نیاز به مهارت و تجربه دارد. هر شخصی بدون تجربه و مهارت نمی تواند اقدام به نصب سیستم های گرمایشی کند. این کار باید توسط کارشناسان یا انجام شود که در این حوزه دانش و مهارت بالایی دارند. نصب پکیج دیواری توسط متخصصان مزایای بسیار زیادی دارد. کارشناسان موجود در سایت تهران سرویسکاران تجربه بالا داشته و می‌ توانند در مدت زمان کمی سیستم های گرمایشی را نصب کنند.

برای جلوگیری از بروز مشکلات جدید در سیستم گرمایشی بهتر است خود تصمیم به نصب این تجهیزات نگیرید. دقت داشته باشید که دستگاه به هیچ عنوان نباید در کنار گاز های خورنده نصب شود. دستگاه باید یک متر فاصله از دیوار مقابل داشته باشد. به طور کلی باید فاصله پکیج دیواری از دیوارهای مجاور شوفاژ و دیوار مقاوم و کف زمین  استاندارد باشد.