اقتصادی

اختلال اپ استور اپل ریشه‌یابی می‌شود

تیم پشتیبانی اپل سرگرم تحقیق درباره علت بروز اختلال در دسترسی هزاران کاربر به سرویس‌های این شرکت از جمله اپل موزیک و اپ‌استور است.

به گزارش خبر فوری، خدمات اپل مانند اپل موزیک، اپل استور و پادکست روز سه شنبه برای دومین بار دچار اختلال شدند که به شکایت کاربران منجر شد. روز دوشنبه بسیاری از سرویسهای آنلاین اپل ساعت‌ها اختلال داشتند. شبکه‌های داخلی و خرده فروشی اپل هم قطع شده بود که فروش محصولات و کار اداری را محدود کرد. اپل به کارمندانش اعلام کرد این اختلال‌ها ناشی از مشکل سیستم نام دامنه بوده است.

اطلاعات وب سایت رصد قطعی داون دتکتور نشان داد بیش از ۳۵۰۰ گزارش اختلال دسترسی به سرویس اپل موزیک پیش از ساعت ۹ بعدازظهر به وقت کرانه شرقی آمریکا ارسال شده است. حدود ۲۵۰۰ گزارش هم درباره اختلال فروشگاه اپ استور ارسال شده است.

صفحه وضعیت که از سوی پشتیبانی اپل در توییتی به اشتراک گذاشته شد، نشان داد سرویس‌های اپل از جمله اپل موزیک، رادیو و آی تیونز مچ، تا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر به وقت کرانه شرقی با اختلالاتی روبرو بوده‌اند. به نظر رسید سرویس اپل نیوز هم اختلال پیدا کرد. تا سال ۱۲ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر، صفحه به‌روز شده نشان داد که اختلالات و مشکلات اپل، حل شده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، آمار داون دتکتور نشان داد بعضی از کاربران اپل هفته گذشته با اختلال سرویس‌ها از جمله سرویس پشتیبانی و آی‌مسیج روبرو شدند.

انتهای پیام