اخبار جامعهکسب و کار خبر فوری

نرخ اجاره خودرو با راننده

اجاره خودرو با راننده

برای هرکدام از ما که دارای خودروی سواری هستیم یا نیستیم ممکن است در مقطعی از زندگی روزمره اتفاق افتاده باشد که باتوجه‌به شرایط مختلفی که برایمان به وجود آمده است به یک خودروی سواری نیاز پیدا کنیم. اولین راه رفع نیازمان قرض گرفتن خودروی موردنظرمان از دوستان و آشنایان است اما اگر هیچ‌کدام از آنها خودروی موردنظر را نداشتند باید چه کنیم؟ در این زمان است که فکر اجاره خودرو به ذهنمان می‌رسد. حال باید به این فکر کنیم که چطور می‌توانیم خودرو را اجاره کنیم؟ شرکت‌هایی وجود دارند که کارشان اجاره سواری با راننده و بدون راننده است.

آنها ناوگانی از خودروهای شیک و لوکس و حتی ساده و معمولی را برایتان فراهم کرده‌اند تا به نیازهای شما به بهترین شکل و بهینه‌ترین حالت ممکن پاسخ دهند. از جمله این شرکت‌ها شرکت ما است که خدمات زیادی به مشتریانش ارائه می‌کند. خدمات این شرکت به‌طورکلی در حوزه حمل‌ و نقل مسافر می‌باشد و در زمینه گردشگری جهت تورهای ورودی، خروجی و داخلی، ایاب‌وذهاب درون‌شهری و بین‌شهری سازمان‌ها و شرکت‌ها، انتقال به پایانه‌های مسافربری اعم از فرودگاه، راه‌آهن، اسکله، ترمینال‌های اتوبوس‌رانی و همچنین اجاره خودرو به‌صورت با راننده و بدون راننده و نیز جابه‌جایی مسافر و شخصیت‌ها به‌صورت تشریفاتی با خودروهای لوکس و ویژه و انجام سرویس‌های دربستی جهت مجالس ترحیم به مکان‌هایی همچون بهشت‌زهرا و کرایه ماشین عروس فعالیت می‌نماید.

اگر گواهینامه رانندگی داشته و به راننده نیازی نداشته باشیم اجاره خودرو بدون راننده جوابگوی نیاز ما خواهد بود اما اگر گواهینامه ندارید اجاره خودرو به همراه راننده گزینه مناسبی برای شماست حتی اگر گواهینامه داشته باشید اما برای رانندگی بی‌حوصله باشید استفاده از سواری با راننده برای شما بهتر است. از دیگر مزیت‌های اجاره سواری با راننده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اگر در حال رانندگی با خودروی شخصی خود بوده باشید و تصادفی بکنید که خودروتان به تعمیرات اساسی نیاز پیدا کند برای رسیدن به مقصدتان بهترین راه اجاره سواری با راننده است در این صورت می‌توانید با خیال راحت تا مقصد استراحت کرده و خود را ریکاوری کنید.
  • اگر به سفر کاری چندروزه در شهری دیگر رفته‌اید و نیاز به جابه‌جایی در سطح شهر و خارج از شهر داشته باشید اجاره سواری با راننده برای شما بهترین انتخاب است چراکه امن‌ترین، سریع‌ترین و بهترین روش ممکن برای جابه‌جایی است و شما دیگر مجبور به انتظار برای پیدا شدن تاکسی و پرشدن آن برای آغاز حرکت، طی‌کردن خیابان‌ها برای پیداکردن جای پارک و یا انتظار در صف‌های پارکینگ‌ها نخواهید بود. در مدت‌زمان استفاده از این سواری شما می‌توانید به کارهای خود سرو سامانی داده و یا نقشه کارهایتان در سفر را مرور کنید.

شرایط پرداخت هزینه اجاره خودرو با راننده به این صورت است که ۵۰% از کرایه در زمان درخواست مشتری از او دریافت شده و مابقی مبلغ در زمان پایان ارائه خدمات از او گرفته خواهد شد.

در زمان تصادفات و ایجاد خسارت به اتومبیل، ملاک تشخیص خسارت کارشناس رسمی بیمه کارشناس رسمی قضایی می‌باشد. منظور از مسئولیت مالی این است که در صورت بروز هرکدام از گزینه‌های بیمه سقف تعهد مشتری به شرکت مبلغ ذکر شده است و مابقی هزینه‌ها برعهده شرکت می‌باشد و درصورتی‌که مستأجر در حادثه مقصر نباشد و بیمه طرف مقابل نتواند خسارت را پوشش دهد، فرانشیز بیمه بدنه استفاده شده برعهده اجاره‌کننده می‌باشد.

اجاره خودرو بدون راننده در سطح جهانی با واژه رنت کار (Rent Car) شناخته می‌شود و به معنای اجاره روزانه یا ساعتی خودروها اعم از سواری و بعضی از خودروهای جمعی با قابلیت انتقال ۱۲ نفر است. در شرکت ما خودروهای سواری که برای اجاره در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند به دودسته تقسیم می‌شوند:

  1. خودروهای داخلی
  2. خودروهای خارجی

این خودروها در مدل‌ها و تیپ‌های مختلفی مانند شاسی‌بلند، سدان، هافبک، کوپه، ون و کروک اجاره داده می‌شوند. از مزیت‌های اجاره خودرو بدون راننده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آزادی حرکت

در هر زمان از شبانه‌روز که بخواهید امکان سفر و انتقال از مکانی به مکان دیگر برای شما فراهم است. در این صورت شما دیگر نیازی به اطلاع از زمان حرکت تاکسی و اتوبوس و انتظار برای پیداکردن تاکسی ندارید و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

  • قیمت اجاره

به دلیل وجود فضای رقابتی میان مؤسسات فعال در زمینه اجاره سواری طیف قیمت‌ها و مدل‌های سواری زیادی پیش روی شما قرار می‌گیرد که دست شما را برای انتخاب بازمی‌گذارد و شما حق انتخاب وسیعی خواهید داشت.

  • افزایش توان مالی

اگر در شهری بزرگ زندگی می‌کند و نمی‌خواهید هزینه‌های مربوط به سواری مانند هزینه تعمیرات، بیمه، پارکینگ، لاستیک و… را پرداخت کنید با اجاره خودرو بدون راننده به‌راحتی می‌توانید در سطح شهر جابه‌جا شده و به انجام کارهایتان بپردازید.

  • تأمین آسایش و راحتی

اگر بدون خودروی شخصی خود به مسافرت رفته‌اید و قصد بازید از مکان‌های دور و نزدیک شهری که به آن مسافرت کرده‌اید را دارید، بهترین انتخاب شما اجاره خودرو بدون راننده است. با این کار شما از داشتن آرامش و امنیت کافی اطمینان خواهید یافت و مسافرت خاطره انگیزی را پشت سر خواهید گذاشت.

محاسبه قیمت اجاره هر خودرو وابسته به نوع داخلی یا خارجی آن با استفاده از روزهای رزرو خودرو و مقدار کیلومتر پیموده شده آن به دست می‌آید. خودروهای مدل سال باقیمت‌های مقرون‌به‌صرفه بخشی از تضمین شرکت در ارتباط با کمترین هزینه کرایه خودرو در بین دیگر مؤسسات و شرکت‌های اجاره خودرو می‌باشد. هرچقدر تعداد روزهای درخواست خودرو بیشتر باشد هزینه اجاره خودرو بدون راننده نیز ارزان‌تر محاسبه می‌شود.

شرکت همواره در تلاش بوده با ارائه خدمات استثنایی و منحصربه‌فرد رضایت مشتریان خود را جلب کرده و اطمینان خاطر همیشگی از امنیت و بهترین بودن سفرشان در سراسر ایران به آنها ارائه دهد. این شرکت در شهرهای تهران و کرج در زمینه اجاره سواری بدون راننده فعال بوده و توانسته است سطح بالایی از رضایت مشتریان را کسب کند.

مزیت های شرکت ما نسبت به شرکت های دیگر چیست؟

تمامی سواری‌های این شرکت مدل سال بوده و از نظر کارکرد زیر ۳۰۰۰ کارکرد را ثبت کرده‌اند و همگی دارای بیمه شخص ثالث و بدنه هستند. خودروهای مدل سال باقیمت‌های مقرون‌به‌صرفه بخشی از تضمین این شرکت در ارتباط با کمترین هزینه کرایه خودرو در بین دیگر مؤسسات و شرکت‌های اجاره خودرو می‌باشد. هرچقدر تعداد روزهای درخواست خودرو بیشتر باشد هزینه اجاره خودرو بدون راننده نیز ارزان‌تر محاسبه می‌شود.

تحویل و عودت خودرو باتوجه‌به درخواست مشتری می‌توانند در مکان‌هایی نظیر نمایندگی اصلی شرکت و یا در محل سکونت و هتل خود باشد. تحویل خودروهای اجاره‌ای شرکت ما باتوجه‌به درخواست مشتری می‌تواند در هر نقطه از شهر و یا درب منزل و محل کار شما باشد.

فقط کافی است بگویید کجا می‌خواهید خودرو که تمامی سرویس ها روی آن انجام شده را تحویل بگیرید، شرکت ما آن را در هر نقطه از شهر که باشید در اختیارتان قرار می‌دهد. این شرکت دارای ناوگان کاملی است و قابلیت اجاره خودرو در هر زمان را برای شما فراهم کرده است. معیارهای زیادی برای تعیین نرخ قیمت اجاره خودرو وجود که باتوجه‌به توضیحات بالا باید تابه‌حال به آن پی برده باشید اما اگر هنوز آنها را تشخیص نداده‌اید به موارد زیر توجه کنید:

    نوع، کلاس و برند سواری

    مدل و سال تولید سواری

    تعداد روزهای اجاره

    تاریخ درخواست رزرو خودرو

منظور از مورد آخر روزهایی در سال است که به تعطیلات ختم شده و یا تعطیل رسمی در کشور اعلام شده‌اند مانند ایام نوروز و تعطیلات عید فطر. این ۴ عامل از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده بر نرخ اجاره سواری محسوب می‌شوند.

چه مدارکی برای اجاره خودرو بدون راننده مورد نیاز است؟

مدارک لازم برای اجاره خودرو بدون راننده به شرح زیر است:

  • داشتن حداقل سن ۲۰ سال
  • گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل اعتبار زمانی ۶ ماه
  • ارائه مدرکی معتبر برای احراز محل شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره‌کننده (فقط برای اتباع ایرانی)
  • ارائه کارت شناسایی معتبر
  • شرایط پرداخت کرایه

شرایط پرداخت کرایه بدین صورت است:

  • یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو (فقط برای اتباع ایرانی)
  • پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت‌های اعتباری
  • پرداخت مبلغی به‌عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت) به میزان نوع خودرو درخواستی

برای رزرو خودرو بدون راننده چه باید کرد؟

مشتریان می‌توانند پس از انتخاب خودرو مدنظر خود در لیست خودروها و ماشین‌های اجاره‌ای بدون راننده، از طریق تماس تلفنی، ایمیل و یا واتساپ به‌صورت آنلاین خودرو خود را درخواست و رزرو نمایند. به‌منظور رزرو خودرو در این شرکت باید غیر از مبدأ و مقصد خودتان، تعداد روزهای موردنظر یا حداقل ساعت‌هایی را که قصد دارید به اجاره خودرو بدون راننده اقدام کنید، تعیین نمایید. در پایان می‌توان گفت چنانچه برای سفر تفریحی، امور کاری، امور تشریفاتی، مراسم و جشن عروسی یا هر مورد دیگری، نیاز به کرایه خودرو بدون راننده و با راننده دارید، در هرکجای ایران که باشید می‌توانید با ما تماس بگیرید تا بهترین خدمات با منصفانه‌ترین قیمت‌ها به شما ارائه شود.

اجاره خودرو با راننده

در بسیاری مواد داشتن یک خودرو لوکس می تواند امتیاز حساب شود و راحت ترین راه برای استفاده از یک خودرو لوکس اجاره خودرو یا رنت خودرو می باشد ، برای اجاره خودرو می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا با توجه به بودجه شما و نیاز شما خودرو های لوکس را به شما پیشنهاد بدهند.

یکی از تشریفات مجلل در زمان استفاده از خودرو های لوکس داشتن راننده می باشد ، شما می توانید با کمترین اختلاف قیمت خودرو مورد نیاز خود را با راننده اجاره کنید و بتوانید یک جلسه خیلی موفق را داشته باشید .

امروزه اجاره خودرو با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است. دیگر همه الزامی برای خرید خودرو نمی بینند، در حالیکه می توانند به راحتی با مراجعه به شرکت های اجاره خودرو، ماشین مدنظر خود را برای مدت زمانی که نیاز دارند کرایه کنند. همچنین لزومی نیست برای جابجایی حتما رانندگی کنید، کافیست هنگام اجاره خودرو، درخواست اجاره با راننده داشته باشید.

در شرکت ما مجموعه ای از خودورهای ایرانی، خارجی، لوکس و شاسی بلند جمع آوری شده اند تا در اختیار شما قرار بگیرند. برای اجاره تمامی این خودروها، ارسال راننده نیز امکان پذیر است. اجاره خودرو با راننده برای داخل و خارج از شهر امکان پذیر است. با توجه به اینکه سرویس خدمات کرایه خودرو ما علاوه بر تهران، در شهرهای رشت، رامسر، سمنان، مازندران و قم نیز فعال است، هموطنان عزیز ساکن در این شهرها نیز می توانند برای مسیرهای خارج و داخل شهری خود، تقاضای اجاره خودرو با راننده داشته باشند. شما می توانید تنها با برقراری ارتباط با واحد پشتیبانی ما، به صورت تماس تلفنی و یا ارتباط از طریق واتس اپ، تمامی مراحل لازم برای اجاره خودرو را طی کنید.

شرایط اجاره خودرو با راننده

اجاره ماشین با راننده شرایط متفاوتی نسبت به اجاره بدون راننده ندارد. تمامی مراحل مانند قبل طی می شود. شما با شماره مجموعه تماس برقرار می کنید و درخواست اجاره خودرو مدنظر را ثبت می کنید، در هنگام تقاضای خود باید اعلام کنید که نیاز به ارسال راننده به همراه خودرو دارید. درخواست خود را می توانید از طریق ارسال پیام داخل واتس اپ نیز، اعلام کنید. مدت زمان درخواست اجاره خودرو با راننده می تواند به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه باشد. راننده به همراه خودروهای ایرانی، لوکس، خارجی و شاسی بلند در اختیار شما قرار می گیرد.

قیمت اجاره خودرو با راننده

در صورتیکه شما درخواست اجاره خودرو با راننده داشته باشید، نیازی به پرداخت مبلغ دپوزیت و یا پیش پرداخت نیست؛ زیرا راننده بعنوان نماینده ی مجموعه حضور دارد و وظیفه حمل و نقل شما را به عهده دارد، در عوض هزینه ای که پرداخت می کنید برای حضور راننده در مدت زمان اجاره خودرو است. این مبلغ اغلب به طور توافقی تعیین می شود. برای اطلاع کامل از جزئیات قیمت اجاره خودرو با راننده، با همکاران پاسخگو ما در مجموعه تماس برقرار کنید.

مدارک اجاره خودرو با راننده

یکی از مواردی که همیشه برای درخواست کنندگان اجاره خودرو سوال بوده، این است که آیا برای اجاره خودرو با راننده نیاز به ارائه مدارک خاصی هست یا نه. باید به اطلاع شما برسانیم که برای اجاره خودرو به همراه راننده از ما، نیاز به ارائه هیچ مدرک و ضمانتی نیست. راننده ای که همراه خودرو برای شما ارسال می شود، حکم نماینده مارا دارد.

اجاره خودرو با راننده برای خارج از شهر

اجاره خودرو به همراه راننده یکی از بهترین گزینه ها برای رانندگی خارج از شهر است. حضور راننده برای مسیرهای خارج شهری به شدت پیشنهاد می شود، زیرا باعث می شود از مناظر اطراف لذت ببرید و بدون نیاز به رانندگی، به مقصد خود برسید؛ حتی می توانید در طول مدت مسیر به کارهای عقب افتاده خود برسید یا به تماشای فیلم مشغول شوید تا متوجه طولانی بودن مسیر نشوید.

در مجموعه مامی توانید از امکان داشتن راننده به همراه خودرو برای خارج از شهر بهره مند شوید. مزیت حضور راننده این است که خستگی حاصل از رانندگی مسافت زیاد را تجربه نمی کنید و سالم و سرحال به مقصد مورد نظر خود می رسید. برای اطلاع از اجاره خودرو با راننده برای خارج از شهر با همکاران ما در واحد پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

مزیت های اجاره خودرو با راننده

استفاده از خودرو اجاره شده امروزه بسیار گسترش و رواج پیدا کرده است. با توجه به اینکه با اجاره ماشین می توان از تنوع بسیار بالای خودرو بهره مند شد، همچنین سایر مزیت های استفاده از انها باعث شده تا شرکت های زیادی اقدام به اجازه خودرو کنند. یکی از مزایایی که اجاره خودرو دارد، درخواست ارسال راننده به همراه آن است. مشغله کاری به قدری زیاد شده است که حتی زمانیکه در مسیر نیز سپری می شود، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر درخواست اجاره خودرو خود را به همراه راننده ثبت کنید، می توانید از این زمان نیز به نجو احسن استفاده کرده و به سایر امور خود رسیدگی کنید.

همچنین، می توانید به راحتی از محیط بیرون استفاده کرده و از مناظر و طول مسیر لذت ببرید. یکی دیگر از مزیت های همراهی راننده در این است که مسئولیت کلی خودرو اجاره شده بر عهده راننده است و باعث می شود استرس رانندگی را نداشته باشید. این سرویس، باعث می شود در طول مسیر آرامش بیشتری داشته باشید و ذهن شما درگیر مسائل مربوط به خودرو و دقت در رانندگی نباشد.

نرخ اجاره خودرو با راننده

در کنار سایر مزیت هایی که اجاره خودرو با راننده دارد، از هزینه بیشتری نیز برخوردار است. در هنگام ثبت درخواست اجاره خودرو با راننده، قیمت تمام شده بیشتر خواهد بود. این تفاوت به علت صرف وقت راننده برای جابجایی شما در نظر  گرفته می شود. در واقع، هزینه بیشتری که برای اجاره خودرو با راننده پرداخت می شود، هزینه وقتی است که این فرد برای جابجایی شما صرف می کند. در کنار این موارد، خورد و خوراک آن فرد نیز در نظر گرفته می شود. به طور کلی اجاره خودرو با راننده به قدری مزایا دارد که ارزش این تفاوت قیمت را داشته باشد.