اقتصادی

دبیر علمی و راهبردی دبیرخانه جهاد تبیین دانشگاه‌های بوشهر منصوب شد

بنا به قضاوت حجت الاسلام دشتی;

یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر به عنوان دبیر علمی و راهبردی دبیرخانه جهاد تابعین دانشگاه های استان بوشهر منصوب شد.

به گزارش خبرنگار تیم استانی خبرگزاری آنا از بوشهر، حجت الاسلام عباس دشتی، مسئول استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان بوشهر طی حکمی محمد کارگر را به عنوان عضو هیئت علمی این دانشکده منصوب کرد. تشریح سمت «دبیر علمی و راهبردی دبیرخانه جهاد دانشگاهی» دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر.

مسئول استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان بوشهر در جلسه تبیین الزامات این سازمان با بیان اینکه دبیرخانه جهاد تبئین در استان بوشهر راه اندازی شد، اظهار داشت: امید است این دبیرخانه راه اندازی شود. تاسیس و اجرا شد. برنامه های شایسته با فعالیت های موثر و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در قلعه با مسئولیت انجام فعالیت های اساسی و اساسی.

بوشهر به عنوان دبیر علمی و راهبردی دبیرخانه تبیین جهاد دانشگاهی منصوب شد.

فرماندار عسلویه نیز در این مراسم تاکید کرد که جهاد جایگاه ویژه ای برای انتشار، بازنشر و به اشتراک گذاری دستاوردهای بزرگ و اساسی نظام به ویژه در حوزه دانشگاهی و صنعتی دارد و تاثیر این دو مجموعه در سطح ملی و عرصه بین الملل و ارتباط تنگاتنگ و عمیق این دو رکن توسعه علمی، اجتماعی و اقتصادی ایران اسلامی از حمایت همه جانبه فرماندار عسلویه از برنامه های دانشگاه و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این صنعت خبر داد. منطقه

سیدعلی هاشمی یادآور شد: منطقه عسلویه به دلیل حضور نخبگان دانشگاهی و صنعت نفت، گاز و پتروشیمی از نقاط مختلف کشور با تفکرات و فرهنگ های متفاوت، تمایل به عرضه و انجام فعالیت های فرهنگی متنوع و مرتبط دارد.

بوشهر به عنوان دبیر علمی و راهبردی دبیرخانه تبیین جهاد دانشگاهی منصوب شد.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم شهرستان عسلویه را در وزارت کشور به عنوان یک شهر خاص معرفی کنیم، ادامه داد: در مجموعه حاکمیتی به دنبال نزدیک کردن صنعت، مردم و حلقه های دانش و دانشگاه های پیچیده با ثروتمند هستیم. ظرفیت علمی بسیار موثر خواهد بود و راه را در این زمینه هموار خواهد کرد.

سپس حکم کارگر به او صادر شد. وی دارای دکترای فلسفه تعلیم و تربیت است.

انتهای پیام/4078/

انتهای پیام/