اقتصادی

اخراج پیمانکار تقاطع غیر همسطح شهید مطهری بوشهر

خبر فوری / بوشهر با تصمیم شورای فنی بوشهر ، معاون هماهنگی امور عمرانی دولت بوشهر ، شرکت جهاد نصر میثاق اهواز ، پیمانکار گذرگاه هم سطح شهید مطهری ، از پروژه خارج شد.

مهرداد ستوده ضمن انتقاد از اقدامات جهاد نصر در پروژه های عمرانی استان بوشهر گفت: در سال های اخیر این شرکت ها به دلیل عدم برنامه ریزی مناسب و عدم توانایی در اجرای صحیح پروژه ها در تمام پروژه های استان درگیر بوده اند.

وی افزود: شهردار بوشهر موظف شد بقیه پروژه را در اسرع وقت مناقصه کند تا در آینده نزدیک با ارزیابی و انتخاب دقیق پیمانکار توانمند ، شاهد بهره برداری و افتتاح آن پروژه باشد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر یادآور شد: با مسئولیت استاندار ، در صورت لزوم ، استانداری در انتخاب پیمانکار این پروژه امسال بیش از اعتبارات استانی به شهرداری بوشهر کمک می کند.

بوشهر ، معاون هماهنگی امور عمرانی دولت ، خاطرنشان کرد که کار انتخاب و اجرای پروژه به عهده شهر است و استاندار باید بودجه را از منابع مختلف تأمین کند. به نظر می رسد در این پروژه سطح ابتدای پروژه نیست. ، 110 میلیارد اشتباه به شهرداری بوشهر پرداخت شد.

ستوده افزود: اگر این پروژه در دست پیمانكاران محلی در استان بود ، امروز این پروژه راه اندازی می شد و این از طرف پیمانكاران محلی در استان قدردانی می شود و من از همه آنها قدردانی و قدردانی می كنم.

وی افزود: شکی نیست که پیمانکاران محلی استان در زمان های مختلف نشان داده اند که اگر مجری استان به آنها اعتماد کند ، می توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

انتهای پیام