اخبار جامعه

از بهسازی بوستان‌ها تا پخش آسفالت در ۴۷۰ نقطه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مدیریت شهری با توجه به خدمات فراوانی که به شهروندان ارائه می دهد، همواره از اهمیت و جایگاه ویژه ای در پایتخت کشور برخوردار است و به نوعی بسیاری از ابعاد زندگی شهروندان به خدمات مدیریت شهری و مدیریت شهری مربوط می شود. شهرداری تهران

در این بسته خبری به گوشه ای از خدمات مدیریت شهری می پردازیم.

2. بهسازی پارک های منطقه ای همراه با اجرای طرح خدماتی

2. معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: با اجرای طرح خدمات رسانی و بسیج نیروی انسانی و تجهیزات خودرو، بهسازی پارک ها و نگهداری معابر شهری در حال انجام است.

عبدالرضا نجاریان گفت: همزمان با اجرای طرح خدمات رسانی شهرداری تهران به منظور ارتقای نگهداری و خدمات رسانی بهتر به شهروندان 17 هزار و 600 مترمربع فضای سبز در پارک ها مرمت می شود.

وی نصب و تامین 145 مبلمان شهری در پارک ها را برشمرد و افزود: در کنار اجرای این طرح علاوه بر احیای فضای سبز پارک ها، چهار دستگاه وسایل بازی کودکان و 2500 متر مربع کفپوش نیز تعمیر و بازسازی شدند.

نجاریان افزود: 810 متر مربع نظافت عجیب بودن تبلیغات فیزیکی و غیر مجاز 9 هزار و 350 متر مربع نظافت و رفت و آمد غارت از دیگر اقدامات اجرایی مرمت 2600 متر مربع المان شهری و 38000 متر مربع معابر و جداول شهری و 550 متر مربع دیوارکشی است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 نیز لوله های 1800 متری آبیاری فضای سبز را برشمرد و گفت: مبارزه با آفات از دیگر برنامه های پیش بینی شده در طرح خدمات رسانی است و در این راستا در 432 مورد. سوراخ ها شناسایی شد، طعمه قرار گرفت

از بهسازی پارک ها تا آسفالت در 470 نقطه

اجرای 12000 تن آسفالت در 470 نقطه معابر غرب تهران

شهردار منطقه 9 در ادامه دیدارهای مردمی خود با شهروندان در مساجد غرب پایتخت سه شنبه امروز با نمازگزاران مسجد صاحب برگزار شد. الزمان (آخ) در ولسوالی داسغیب دیدار و گفتگو کردند.

سید محمد رحیم مرتضوی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ مدیریت شهری منطقه 9 با شهروندان گفت: در طول 5 ماهه منطقه 9 تلاش کرده ایم ارتباط چهره به چهره خود را به عنوان خدمتگزار شهروندان حفظ کنیم. برای این منظور بازدید میدانی و دیدار با نمازگزاران در مساجد و خانواده شهدا، منازل آن عزیزان و دیدارهای مردمی برای رسیدگی به مشکلات شهروندان را در اولویت قرار داده ایم.

9. شهردار منطقه به اقدامات انجام شده در حومه غربی پایتخت در شش ماهه اول سال 1401 اشاره کرد و گفت: در حوزه فنی و عمرانی در شش ماهه اول در مجموع 12 هزار تن آسفالت در 470 نقطه از معابر شهری منطقه با هدف بهسازی معابر و نقاط نصب شد. گرفتن توزیع آسفالت به روش های مکانیزه و دستی انجام می شود، ضمن اینکه احداث کانال جمع آوری آب های سطحی به طول 800 متر در خیابان های دانشگاه هوا و داسغیب، 20 مورد بهسازی مخزن و جدول، 36 مورد مرمت روسازی و جدول گذاری خیابان ها انجام شده است. ساخته شده است. آب های سطحی را جمع آوری کنید بوده است

مرتضوی همچنین به اقدامات انجام شده در حوزه حمل و نقل ترافیک منطقه 9 در شش ماهه اول سال 1401 اشاره کرد و گفت: 4 هزار متر مربع اصلاح هندسی، ایجاد 1200 متر خطوط محوری، نوسازی و بهسازی 2000 دستگاه. از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه می توان به حمل و نقل عمومی، 400 مورد نگهداری و تعمیر تابلوهای پلیسی و خبری، نصب و نوسازی 167 مترمربع تابلو راهنمایی، پنج هزار ساعت آموزش و ترویج فرهنگ ترافیک به شهروندان اشاره کرد. .

اقدامات معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 9 در مدت مذکور به شرح زیر است. افتتاح پاساژ گردشگری خیابان بدرالزمان غریب، ارتقای امنیت پارک ها و تفرجگاه های غرب پایتخت، رنگ آمیزی 36 هزار متر مربع دیوار، حفظ زیبایی شهر و ایجاد جاذبه های بصری، لوله گذاری 12500 متر و تبدیل آبیاری سنتی به مکانیزه در محورهای بزرگراه متوسلیان، آیت‌الله سعیدی و دکتر. قریب و سایر پارک های منطقه از جمله مواردی است که شهردار منطقه 9 غرب پایتخت اعلام کرد. .

وی اقداماتی را برای اجرا در حوزه اجتماعی و فرهنگی به عنوان یکی از مواردی که در شش ماهه اول سال 1401 در منطقه نهم ایجاد شد، انجام داد که در این مدت 119 مسابقه ورزشی و 25 مسابقه فرهنگی و جشنواره های اجتماعی و بیش از دو هزار برنامه برگزار شد.برگزاری مراسم ملی، مذهبی و نمادین با مشارکت گسترده شهروندان، ساماندهی 431 نفر از افراد بی خانمان، توزیع 6600 سبد کالا و بسته های حمایتی معیشتی در بین اقشار مستضعف و نیازمند و تامین عمومی سلامتی. همکاری جامعه پزشکی از عناصر اجرایی است.

مرتضوی در پایان از تشکیل سه کمیسیون ویژه در شهرداری منطقه 9 خبر داد و تاکید کرد: برای خدمت رسانی به شهروندان و تسریع در امر امر، سه کمیسیون ویژه با حضور معاونین و کارشناسان تشکیل شده است و آنها اینها هستند کمیته های بزرگراه یادگار امام)، کمیته پادگان جی و کمیته تخصیص موارد خاص شهرسازی

از بهسازی پارک ها تا آسفالت در 470 نقطه

اجرای مانور امداد و نجات و آتش نشانی در پارک جنگلی سرخهسار

شبیه سازی آتش نشانی و نجات در پارک جنگلی سرخهسار با حضور سازمان های تخصصی شرکت کننده، آتش نشانی، اورژانس، عوامل ستاد مدیریت و پیشگیری از بحران منطقه ای و منطقه ای 4 جهت آمادگی و مقابله با حوادث میدانی برگزار شد. پارک جنگلی سرخهسار منطقه 13.

محمدهادی علی احمدی با اعلام این خبر گفت: این رزمایش با هدف کاهش آسیب ها و افزایش آمادگی برای مقابله با حوادث غیر مترقبه و آتش سوزی و کاهش خسارات آن به پارک جنگلی انجام می شود. سرخجه حصار تنظیم شده است.

شهردار منطقه 13 افزود: بر اساس سناریوی فرضی پلیس به یک خودرو در جنگل مشکوک شد. سرخجه توقف مانع سفارش به او به دلیل عدم اطاعت از دستور پلیس و عدم کنترل خودرو با یک پارکینگ برخورد کرده و خودرو و پارکینگ را به آتش کشیدند که در این حادثه نگهبان مجروح و شهروندان و ماموران مجروح شدند. بی سیم و با شهر منطقه 13 و آتش نشانی تماس می گیرند.

وی با بیان اینکه پس از اعزام تیم ارزیاب منطقه 4 و عوامل اجرایی به محل مشکوک حادثه به دستور مدیر پرسنل مدیریت بحران منطقه، ماموران منطقه 137 با کشیدن نوار خطر از ورود مردم به محل حادثه جلوگیری کردند. وی گفت: امنیت محلی توسط نیروی انتظامی تامین و آتش نشانان آتش را خاموش کردند و مصدوم توسط عوامل اورژانس معاینه و انتقال شد.

علی احمدی با تاکید بر اینکه شناسایی عوامل بروز حوادث و سوانح و فراهم کردن شرایط برای پیشگیری و مقابله با آنها می تواند آسیب های احتمالی را به حداقل برساند، گفت: توانمندی کارکنان ستاد مدیریت بحران و سایر گروه های تخصصی شهرداری سیزدهم را سنجید. منطقه. تعیین سهم و نقش مسئولیت هر یک از نهادها و ارزیابی کیفیت دوره های آموزشی اقامتی به شهروندان آماده از اهداف اصلی این رزمایش بود.