اقتصادی

جشنواره ملی «نذر قلم» فراخوان داد

نگاه به زنان فداکار;

به مناسبت هفته بزرگداشت زن و ایثارگری زنان، نخستین جشنواره ملی «رای قلم» خواستار تلاش برای انتشار آثار و ارزش های مشارکت زنان شد. دفاع مقدس

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، همت سازمان انتشارات به درخواست اولین جشنواره ملی «نذر قلم» در راستای هفته یاد و خاطره زن و ایثار زنان بود. وظایف و ارزش های حضور زنان در دفاع مقدس.

این جشنواره دارای هفت بخش، فرهنگ ایثار و شهادت، تأثیر نهضت عاشورا، معنویت، اخلاق و امداد الهی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سبک زندگی جهادی در هشت سال دفاع مقدس، سبک زندگی، شهدا، جانبازان، فرماندهان نظامی، دلاورمردان دوران هشتم دفاع مقدس و سال انقلاب اسلامی، ایثار، شهادت، جهاد و مقاومت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، سخنرانی امید و پیروزی. انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اعتماد و تعهد بین مردم و مسئولان، رمز عبور از مشکلات حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی محورهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است. اخلاق، عدالت و…) اثر حاج قاسم سلیمانی.

این همایش در 11 موضوع از جمله زنان و پیروزی انقلاب اسلامی، زنان و تداوم آرمان های انقلاب اسلامی، نقش زنان در دفاع مقدس، پاسداری از زنان و آرمان های دفاع مقدس، مادران برگزار می شود. شهدا و سبک زندگی جهادی، همسران شهدا و سبک زندگی جهادی، مادران و همسران، شهدا و تربیت فرزندان، زنان و نهضت مقاومت، خانواده شهدا، میراث شهدا، مسئولیت جامعه در قبال شهدا و خانواده های آنان، سازمان خانواده و ارتقاء. فرهنگ ایثار و شهادت، شهدای زن، مدافعان و مجاهدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس.

علاقه مندان برای شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را در قالب یادداشت های علمی، یادداشت های ژورنالی، عکس، دلنوشته و خاطرات کوتاه به آدرس ایمیل z.defam@gmail.com و یا به شماره واتساپ ۰۹۹۸۱۱۲۷۸۶۴ ارسال کنند.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت استایل شیت به سایت www.bonyaddefa.ir/zanan مراجعه و یا با شماره 02188754086 تماس بگیرید.

به 18 نفر برگزیده جشنواره جوایز مالی نفیس تعلق می گیرد و آثار برگزیده در سایت های معتبر، خبرگزاری ها و مجلات علمی منتشر و در کتاب آثار جشنواره به چاپ خواهند رسید.

انتهای پیام/