اخبار ورزشی

توضیح مدیرعامل پرسپولیس در مورد وضعیت پرونده لوکادیا

به گزارش خبرگزاری خبر فوری، رضا درویش پس از پیروزی پارس ها مقابل نساجی گفت: در هفته های اخیر به خاطر شهرت، عده ای فکر می کنند با توهین یا استفاده از الفاظ احمقانه علیه افسانه های ایرانی به همین منوال ادامه دهند، در حالی که افسانه ها کار کردند. برافراشتن پرچممان سخت است.”

مدیرعامل پرسپولیس گفت: بچه ها بازی خوبی انجام دادند، اینجا باید این برد شیرین را به هواداران و به خصوص دو بازیکن جوان خدادادی و فهیم که متاسفانه مصدوم هستند تقدیم کنیم و خدا شهد شیرین آنها را عنایت کند. این برد توانستند نیم فصل را با قهرمانی به پایان برسانند.البته جایی برای قهرمان نیم فصل نیست.فقط خوب است که جایگاه خود را تثبیت کنیم.انشاالله در دوره جدید جایگاه خوبی خواهیم داد. نیم فصل. زحمات امروز تکنسین ها نشان داد که تیم به یک بازیکن خاص وابسته نیست. گل محمدی و تیم کادر فنی او کار و تاکتیکی نشان دادند، جا دارد از آنها تشکر کنم.”

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده یورگن لوکادیا و اینکه باشگاه چه زمانی اقدامات قانونی را انجام خواهد داد، گفت: روال قانونی دارد، بهتر است در مجامع حقوقی و بین المللی بحث و تبادل نظر شود، می توانیم در مورد اینکه کجا می توان از آن سوء استفاده کرد صحبت کرد. بنابراین پرسپولیس قدرت مضاعف خود را دارد و با وکلای بین المللی از آن استفاده می کند و اجازه نمی دهد به حقوق افراد و بیت المال خدشه وارد شود.

درویش با بیان اینکه پرسپولیس همیشه در پرونده هایی مانند استوکس شکست خورده است و قول داد پرسپولیس به خاطر پرداخت پول لوکادیا مجازات نمی شود، گفت: گذشته را نمی توان برگرداند، با اسناد و وکلایی که داریم از همه کسانی که می توانند کمک کنند استفاده می کنیم تا پول لوکادیا را به دست آوریم. ما مطمئن هستیم که مجامع سیاسی بین المللی اگر آن را داشته باشند، حکومت نمی کنند، ما حقوق آنها را از هواداران سلب می کنیم.”

وی در پاسخ به این سوال که آیا شکایت رسمی صورت گرفته است، گفت: در حال کار روی آن هستیم.

بیشتر بخوانید:

251254