اقتصادی

ارائه خدمات به شرکت‌های تولیدی در حوزه مواد پلیمری و شیمیایی

امیرکبیر یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در برج فناوری است که در زمینه امکان سنجی، راه اندازی و بهینه سازی خط تولید صنعتی به سایر شرکت ها خدمات ارائه می دهد.

به گزارش خبر فوری، دکتر مهران فقفوری مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: شرکت ما در زمینه تحقیق و توسعه، راه اندازی و بهینه سازی خط تولید پلیمرها و مواد شیمیایی با تاریخ. تقریبا یک دهه سن دارد

وی افزود: این شرکت توانسته پروژه های مربوط به تولید مواد شیمیایی و پلیمری وارداتی را همراه با راه اندازی خط تولید خود در داخل کشور انجام دهد.

فقفوری با تاکید بر اینکه این شرکت آماده ارائه خدمات به تمامی شرکت ها بر اساس نیاز آنها است، گفت: هر شرکتی می تواند در زمینه تولید محصول جدید، بهینه سازی و تغییر محصولات و خط تولید مورد نیاز خود مشاوره دریافت کند.

مدیرعامل این شرکت دانش بانیان با تاکید بر این مطلب گفت: شرکت ما در قالب فایل امکان سنجی، ایجاد پایلوت و خط تولید صنعتی برای شرکت ها خدمات ارائه می دهد.

وی درباره خدمات امکان سنجی این شرکت گفت: امکان سنجی این شرکت با تحلیل تمامی عوامل مرتبط با پروژه از جمله مسائل اقتصادی، فنی، حقوقی و برنامه ریزی به سایر شرکت ها ارائه می شود تا احتمال موفقیت آن بررسی شود. در طول اجرای پروژه

فقفوری با اشاره به مراحل امکان سنجی گفت: شرح عملکرد و کاربرد محصول، فرمول شیمیایی و عملکرد سطوح مختلف محصول، جدول تولید و فرآیند مواد، نام و تعداد ترکیب مواد اولیه و نحوه تامین آنها از شرکت های داخلی و خارجی با استعلام قیمت آنلاین ماشین آلات تولید شرکت های داخلی و خارجی، ابعاد ساختمان و شرایط محیطی مورد نیاز کارخانه، تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز با استعلام قیمت، نیروی انسانی مورد نیاز کارخانه، میزان آب، برق و گاز مورد نیاز کارخانه، تجهیزات و امکانات مورد نیاز کارخانه، مبلغ سرمایه گذاری پروژه، استانداردهای آزمایشگاهی، تولید و مصرف محصول، راه اندازی خط آزمایشی از جمله مراحل امکان سنجی است.

وی افزود: همچنین در قسمت پایلوت، خط تولید استاندارد با کمترین ظرفیت و هزینه ممکن برای شبیه سازی خط تولید صنعتی محصول، افزایش مقیاس تولید برای به حداقل رساندن ریسک تولید صنعتی، تحقیق و راه اندازی می شود. .

وی با اشاره به روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، با اشاره به سایر خدمات این شرکت، راه اندازی خط تولید صنعتی از دیگر خدمات این شرکت است، PLC، طراحی کارگاهی، همه چیز وجود دارد. ساخته شده توسط شرکت

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان افزود: شرکت ما با توجه به روابط گسترده ای که با شرکت های این صنعت دارد، می تواند بر اساس شرایط اقتصادی روز جامعه، بر اساس زمینه های مختلف با شرکت های مرجع ارتباط برقرار کند.

وی تاکید کرد: از محدوده تعامل این شرکت با مشتری این است که مشتری با توجه به نیاز خود و با توجه به توانایی شرکت ما یک نیاز را بیان می کند و شرکت ما این نیاز را تایید کرده و قادر به رفع آن است. بنابراین از آنجایی که پروژه تکمیل و به شرکت مرجع تحویل داده می شود، عملیات مالی خود را انجام می دهد و در صورتی که دانش مورد نظر در شرکت به بلوغ رسیده باشد، این شرکت می تواند دانش فنی را در چند فاز خاص به متقاضی انتقال دهد. .

فقفوری افزود: در حال حاضر این شرکت دارای دانش فنی تولید محصولاتی مانند مشتقات سلولزی (کربوکسی متیل سلولز، پلی آنیون سلولز و هیدروکسی اتیل سلولز)، مشتقات نشاسته (نشاسته کربوکسی متیل) و سوپر جاذب (گرید کشاورزی) است.

انتهای پیام