اخبار عمومیاقتصادیکسب و کار خبر فوری

بهترین و موثرترین روش تبلیغاتی با تلویزیون شهری

تلویزیون شهری چیست؟

با قرار دادن ماژول های ال ای دی در کنار یکدیگر ساخته شده و می تواند انواع فیلم ها و عکس های تبلیغاتی را با بالاترین کیفیت نمایش دهد. ماژول های استفاده شده در این نمایشگر شهری از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل در شرایط آب و هوایی مختلف از مقاومت و دوام بالایی برخوردار هستند. انواع صفحه نمایش بزرگ تنوع مختلفی دارند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

تنوع تلویزیون شهری

این تلویزیون ها بر اساس کاربردهای زیر به دو دسته تقسیم می شوند:

تلویزیون شهری داخلی یا ایندور (INDOOR)

به نقل از www.purplewaveav.co.uk این نمایشگر شهری برای فضاهای داخلی مانند سالن های کنفرانس، فرودگاه ها و استادیوم ها ، استیج ها ، تالار ها استفاده می شود و کیفیت تصویر این تلویزیون نسبت به مدل های دیگر بالاتر است.

دستگاه تلویزیون شهری در فضای باز، بیرونی یا اوت دور (OUTDOOR)

این تلویزیون از کیفیت ساخت بالاتری نسبت به تلویزیون های داخلی برخوردار است و از ویژگی های این نمایشگر شهری می توان به مقاومت بالا در برابر ضربه، ضد آب بودن و کیفیت تصویر بالا اشاره کرد. این تلویزیون بیشتر در پارک ها، میادین، ساختمان ها ، کارخانه ها ، اماکن تفریحی بزرگ و دانشگاه ها استفاده می شود.

تبلیغات شهری موثر با تلویزیون شهر

مقدمه ای بر انواع تلویزیون شهری

صفحه نمایش ماشینی قابل حمل

این فرآیند بر روی ماشین آلات سنگین یا فریم چرخ ها قرار می گیرد. امکان نصب روی موتور نیز وجود دارد. این نمایشگرها بسته به نوع فریم چرخ، نوع و سایز خودرو قیمت های متفاوتی دارند.

نمایشگر های تبلیغات شهری عظیم و غول پیکر

این صفحه نمایش ها ابعاد بزرگی دارند و برای اطلاع رسانی و تبلیغات در اماکن عمومی ،مجالس و مجالس بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند.

تلویزیون شهر، تمام رنگی (فول کالر)

این صفحه نمایش ها می توانند انواع فایل های صوتی، تصویری و داده را پخش کنند، بنابراین برای مناطق پرترافیک، پارک ها، تقاطع ها و موارد دیگر مناسب هستندو یک گزینه عالی برای این کار بشمار میروند.

تابلوهای ورزشی فول کالر و تبلیغات در زمین های ورزشی

این صفحه نمایش ها می توانند انواع تصاویر، فیلم ها، تیزرها، عکس ها، تصاویر زنده و موارد دیگر را نمایش دهند و به همین دلیل عمدتاً در ورزشگاه ها، استادیوم ها و مراکز تبلیغاتی برای ارائه محصولات، پخش زنده و نتایج مسابقات استفاده می شوند.

تلویزیون شهری در بالای مغازه ها و بوتیک ها ، مراکز خرید کوچک

از این نمایشگر برای معرفی خدمات و محصولات فروشگاهی، تیزرها، انواع متن ثابت و متحرک، برنامه های زنده تلویزیونی استفاده می شود. این نمایشگرها می توانند توجه مشتریان را به خود جلب کنند و تاثیر بسزایی در افزایش فروش داشته باشند.

پارک ها و فضاهای عمومی و خصوصی در تلویزیون شهری

این تلویزیون شهری در مکان های عمومی و پارک ها جهت اطلاع رسانی، پیام و تبلیغات نصب می شود.

صفحه نمایش های عظیم زمین های تفریحی و ورزشی

این نمایشگرها می توانند انواع فیلم، ورزش و… را در مکان های تفریحی و ورزشی پخش کنند. شما می توانید از این دمو برای جذب مشتریان بیشتر استفاده کنید.

نقش تلویزیون شهری در تبلیغات

تلویزیون شهری بیشتر برای تبلیغات تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل ابعاد بزرگ به سرعت توجه عابران پیاده و رانندگان را به خود جلب می کند و به همین دلیل بهترین روش تبلیغات در مناطق شهری محسوب می شود. باید برای شما هم اتفاق بیفتد که وقتی پشت چراغ قرمز هستید یا در ترافیک هستید، توجهتان به تلویزیون های شهرهای بزرگ و تبلیغات آنها جلب می شود. به یاد داشته باشید که برای نمایش تبلیغات موثرتر علاوه بر اندازه باید به کیفیت تصویر، وضوح تصویر و متن تلویزیون نیز توجه کنید. عوامل متعددی برای تبلیغات موثر تلویزیون شهری وجود دارد که در زیر می توان به آنها اشاره کرد.

قرارگیری این نمایشگرها عامل مهمی در تبلیغات موثر است بهتر است این نمایشگر شهری را در مکانی با ترافیک بالا نصب کنید تا بیشتر دیده شود چهار راه های بزرگ بهترین مکان برای نصب این نمایشگرها هستند البته بسیاری از افراد پشت قرمز سنگین خواهند بود. در ترافیک سنگین به این آگهی جذب خواهند شد.

محتوای تبلیغاتی عامل مهم دیگری است که باید در نظر گرفته شود. محتوای آگهی نباید خسته کننده باشد. همچنین سعی کنید تبلیغات خود را به روز کنید تا توجه مخاطبان بیشتری را به محصولات خود جلب کنید. البته پخش یک تبلیغ تکراری بی تاثیر است.

نکات مهم نصب تلویزیون شهری

یکی از موارد مهمی که در نصب تلویزیون شهری باید در نظر گرفت، انتخاب نوع پایه ای است که از این صفحه نمایش های بزرگ پشتیبانی می کند. نوع فونداسیون به اندازه تلویزیون، تعداد ستون ها، فونداسیون و استحکام قاب نگهدارنده بستگی دارد. اگر اکثر این تلویزیون ها بسیار بزرگ هستند، بهتر است از ساختار دو پایه با مقاومت بالاتر استفاده کنید. البته اگر بحث زیبایی باشد، ساختار اصلی انتخاب بهتری است. توصیه می کنیم همه شرایط را در نظر بگیرید و بهترین سازه و فونداسیون را برای نگهداری انتخاب کنید.

محل نصب یکی از نکات مهمی است که در هنگام نصب باید به آن توجه کرد. اپراتورهای تلویزیون شهری تا 50 درجه سانتیگراد مقاومت خوبی دارند. اگر قصد دارید این نمایشگر را در مکانی گرم قرار دهید، باید از سیستم خنک کننده برای جلوگیری از آسیب رساندن حرارت بیش از حد به دستگاه استفاده کنید.

تلویزیون تبلیغات شهری باید امنیت بالایی داشته باشد. همچنین باید قفل شود تا فقط اپراتور اصلی بتواند به آن دسترسی داشته باشد. محل قرارگیری تلویزیون باید به گونه ای باشد که تکنسین بتواند برای نگهداری و تعمیر به آن دسترسی داشته باشد.

در این مقاله سعی شده است تا شما را با انواع تلویزیون شهری و نقش آن در تبلیغات آشنا کنیم. امروزه استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی و نمایشگرهای بزرگ یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی محسوب می شود. استفاده از نمایشگرهای شهری در بزرگراه ها و مناطق پرتردد تاثیر زیادی بر پایداری محصولات و خدمات شما در ذهن مخاطب دارد. اگر توانایی خرید این تلویزیون های تبلیغاتی غول پیکر را ندارید، می توانید به مراکز معتبر مراجعه کرده و این صفحه نمایش های غول پیکر را اجاره کنید. مجموعه بزرگ ای اس ای لایت یکی از بهترین تولیدکنندگان و وارد کننده قطعات تلویزیون شهری در ابعاد و کاربردهای مختلف تجاری، اطلاع رسانی و تبلیغاتی می باشد. برای خرید و یا اجاره این تابلوهای بزرگ برای تبلیغات موثر می توانید از طریق راه های ارتباطی با تماس بگیرید