اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

مدل شومیز برای خانم چاق باید چگونه باشد

شومیز و تاپ لینن از انواع لباس های پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و از این طرح لباس، خانم ها می توانند برای شرکت در مهمانی ها و مجالس کوچک و دورهمی های خانوادگی استفاده نمایند. شومیز ها در انواع سایز های کوچک و متوسط و بزرگ دوخته می شوند که انتخاب هر یک از این طرح ها به فرم اندام شما بستگی دارد. در ادامه می توانید از انواع مدل شومیز برای افراد چاق دیدن کنید.

مدل شومیز برای افراد چاق با جدیدترین طرح و رنگ ها

بر خلاف زمان های گذشته امروزه لباس های مخصوص خانم های چاق و تاپ لینن و پیراهن مردانه لینن در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و اگر شما دارای اندامی چاق و درشت هستید، می توانید بدون داشتن هیچ نگرانی لباس های شیک و زیبایی مانند تاپ لینن را برای خود انتخاب نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل شومیز برای خانم های چاق را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل شومیز سایز بزرگ

برای دوخت شومیزهای سایز بزرگ و پیراهن مردانه لینن از پارچه های مختلف نظیر حریر و گیپور و … استفاده می شود و علاوه بر این شومیزهای سایز بزرگ در انواع مدل های ساده و کار شده موجود می باشند که انتخاب طرح و رنگ شومیز به سلیقه شخصی و ویژگی های ظاهری شما بستگی دارد. اگر تمایل دارید فرم اندامی متناسب و بی نظیر داشته باشید بهتر است شومیز با طرح ساده را برای پوشیدن انتخاب نمایید زیرا شومیزهای ساده باعث می شوند تا فرم اندام شما متناسب به نظر برسد. شومیزهای کار شده نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و بهتر است شما شومیزهایی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که دارای تزیینات کمتری هستند.

مدل شومیز مشکی

شومیز طرح دار و زیبا

شومیز آبی شیک

مدل شومیز زیبا و جدید

شومیز سایز بزرگ

شومیز رنگ روشن زنانه

مدل شومیز سبز

طرح شومیز مشکی زنانه

مدل شومیز برای خانم های چاق

شومیز شیک دخترانه

شومیز زرشکی مخصوص خانم های چاق

شومیز سرمه ای

مدل شومیز حریر و شیک

شومیز طرح دار و زیبا

انتخاب رنگی مناسب برای شومیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و و دخترانه در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند که بهتر است شما از رنگ های تیره شومیز استفاده کنید تا فرم اندام تان متناسب تر به نظر برسد همچنین اگر بالاتنه بدن تان نسبت به پایین تنه کوچک تر است می توانید شومیز رنگ روشن را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

شومیز را می توانید به همراه دامن و شلوار بپوشید همچنین در هنگام پوشیدن شومیز بهتر است از اکسسوری های مناسب استفاده نمایید. توجه داشته باشید که شومیزهای یقه باز برای خانم ها با فرم اندام چاق انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و شما می توانید با پوشیدن این شومیزها و استفاده از گردنبند و جواهرات زیبا توجه اطرافیان تان را به سمت اکسسوری های مورد استفاده خود جلب کنید.

شومیز سبز حریر

مدل شومیز گیپور برای خانم های چاق

شومیز زنانه سایز بزرگ

شومیز شیک و طوسی زنانه

مدل شومیز طرح دار زنانه

مدل شومیز گلدار و مجلسی زنانه

شومیز سایز بزرگ و زیبا

شومیز زرد زنانه

مدل شومیز مجلسی برای افراد چاق

شومیز مجلسی مشکی

طرح شومیز حریر زنانه

مدل شومیز زیبا و شیک زنانه

طرح شومیز خاص زنانه

مدل شومیز برای خانم های چاق

شومیز مشکی برای افراد چاق

انواع شومیز سایز بزرگ زنانه و دخترانه

شومیز ها و بلوزهای دخترانه و زنانه از انواع لباسهای پرکاربرد در کمد لباس خانم ها می باشد که امروزه در انواع طراحی های متنوع و زیبای مجلسی و کژوال تولید می شوند و گزینه های مختلفی برای ترکیب شدن با دیگر لباسها همچون دامن، شلوار و شلوارک هستند.

از این رو جزو انتخاب های اول برای ایجاد استایل زیبا و منحصر به فرد به منظور حضور در مجالس و نیز دورهمی های خانوادگی و دوستانه می باشند، در ادامه تصاویر دیگری از سایز بزرگ به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

یکی از دغدغه‌های افراد چاق انتخاب لباس با برش و دوخت مناسب است که به ظاهرشان بیاید و آنها را زیباتر نشان دهد. از این رو شومیز، یکی از لباس‌های مورد پسند خانم‌های سایز بزرگ است. زیرا این لباس یک استایل شیک و مدرن را برای این افراد، خلق می‌نماید. به همین جهت در چند دهه اخیر، شومیز به یکی از لباس‌های محبوب و پرطرفدار در میان تمام دسته‌ها تبدیل شده است.

از طرفی، تولیدی های لباس نیز با دیدن این حجم از محبوبیت شومیز در بین مردم و به خصوص خانم‌های سایز بزرگ، به تولید بیشتر این لباس، در سایزهای مختلف پرداخته اند. از این رو در مقاله امروز از پرسفا، قصد بررسی مدل‌های مختلف شومیز سایز بزرگ برای خانم‌های چاق و درشت اندام را داریم، پس در ادامه همراه ما باشید.

روش انتخاب شومیز سایز بزرگ برای خانم‌ها

امروزه با توجه به پیشرفت صنعت مد و فشن، لباس‌های گوناگون در طرح و سایزهای متنوع تولید و در بازار عرضه می‌شوند. از این رو افراد چاق و سایز بزرگ نیز به راحتی می‌توانند لباس مورد نیاز خود را براساس نوع سلیقه و نظر شخصی خود، انتخاب نمایند. اما شاید برخی از خانم‌های سخت پسند، در انتخاب مدل شومیز سردرگم شده و به راحتی نتوانند آنچه را که دلشان می‌خواهد انتخاب نمایند. پس در ادامه قصد داریم شما را با روش‌های مختلف انتخاب شومیز سایز بزرگ مناسب افراد چاق، آشنا کنیم.

انواع شومیز سایز بزرگ موجود در بازار

در وهله اول لازم به ذکر است که روش‌های مختلفی برای انتخاب شومیز وجود دارد، اما یکی از روش‌های رایج در انتخاب شومیز موردنظر، انتخاب براساس نوع کاربرد آن است.
به طور کلی شومیزها به دو دسته شومیز رسمی و شومیز کژوال تقسیم می‌شوند.
از این رو خانم‌های محترم می‌توانند براساس نیاز و سلیقه خود و در نظر داشتن مراسمی که قصد پوشیدن این شومیز را در آن دارند، نوع شومیز موردنظر خود را انتخاب نمایند.
به طور مثال شومیزهای رسمی، بیشتر برای جلسات و مهمانی‌های رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در مقابل شومیزهای ، اغلب برای مراسمات خودمانی‌تر و دورهمی‌های دوستانه مناسب می‌باشد.

انتخاب شومیز براساس سایز بدن

از جمله موارد مهم و تأثیرگذار در انتخاب شومیز، انتخاب آن براساس سایز بدن می‌باشد. یعنی شما باید براساس سایز و فرم بدن خود، شومیز مناسبی را انتخاب نمایید.
به طور کلی فرم بدن اغلب افراد در دسته‌های سیب، ساعت شنی، گلابی، مستطیل، لوزی، مثلث و مثلث معکوس دسته‌بندی می‌شود. از این رو تمام افراد باید به هنگام انتخاب لباس مورد نیاز خود، حتما به نوع اندام خود دقت کنند. اگر اشتباه انتخب کنید، لباس در تن شما زیبایی خاصی را از خود نشان نمیدهد.

شومیز بلند برای افراد چاق

یکی گزینه‌های عالی و فوق‌العاده برای افراد چاقی که قصد خرید شومیز دارند، خرید شومیز بلند است. شومیزهای بلند، اندام افراد چاق را کشیده‌تر نشان داده و قسمت‌های چاق بدن را پوشش می‌دهد.
ضمنا شومیز بلند، باعث تخت‌تر جلوه دادن شکم می‌شود. از این رو افراد چاق، با شومیز بلند، استایل زیباتری خواهند داشت. شومیزبلند و تیره بهترین انتخاب برای شماست.
اما شاید برایتان سوال باشد که آیا شومیزهای بلند براساس سلیقه‌های خاص در بازار یافت می‌شود؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که، امروزه شومیز سایز بزرگ و بلند در هر طرح و رنگی تولید و د بازار عرضه می‌شوند.از این جهت هر شخصی با هر نیاز و سلیقه‌ای می‌تواند البسه دلخواه خود را انتخاب و خریداری نماید.

اهمیت جنس پارچه در انتخاب شومیز سایز بزرگ

یکی از نکاتی که افراد چاق و به خصوص خانم‌ها به هنگام انتخاب لباس باید به آن دقت نمایند، جنس پارچه می‌باشد.
جنس و متریال پارچه‌ای که در دوخت شومیز به کار می‌رود، در نوع فرم و ایستادگی بر روی تن، تاثیر بسیار زیادی دارد. از این جهت خانم‌های چاق در انتخاب شومیز باید به جنس پارچه شومیز، دقت نمایند.

شومیز با پارچه ضخیم

به عنوان مثال، در میان پارچه‌های به‌کار رفته در دوخت شومیز، پارچه‌های آهاردار و ضخیم، به خاطر جنس خشک و ضخیمی که دارند، چندان برای خانم‌های چاق و اندام درشت مناسب نیستند؛ زیرا اندام آنها را درشت‌تر از حالت عادی نشان می‌دهد.

شومیز با پارچه نازک یا براق

پارچه‌های نازک و بدن نما هم به دلیل نمایان ساختن چاقی بدن افراد، چندان برایشان گزینه مناسبی نیست پش شما هم اگر وزن بالایی دارید از انتخاب این نوع خودداری فرمایید.
پارچه‌های براق و ساتن به خاطر منعکس کردن نور و جلوه بیشتر اندام، هیکل فرد را حتی چند سایز بزرگتر و درشت‌تر از حالت عادی نشان می‌دهد و به همین جهت، این نوع پارچه برای افراد چاق مناسب نخواهد بود.

شومیز سایز بزرگ با پارچه کرپ

اما شاید برایتان سوال باشد که کدام پارچه برای لباس یک فرد چاق مناسب است؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که پارچه‌های لخت و ساده که سطح صافی داشته و ریزش مناسبی دارند، برای افراد چاق بهترین گزینه به شمار می‌روند. پارچه‌هایی نظیر کرپ حریر و سایر پارچه‌های کرپ من ریزش داشته و اندام را از حالت عادی لاغرتر و کشیده‌تر نشان می‌دهد، بهترین گزینه به شمار می‌روند.

شومیز سایز بزرگ مدل کوتاه

یکی از شومیزهای مورد پسند بسیاری از خانم‌ها شومیز کوتاه است. اما خانم‌های چاق و درشت اندام باید به هنگام خرید این نوع شومیز، استایل مورد نظرشان را از قبل در ذهن خود تداعی نمایند و در صورت تناسب و هماهنگی، اقدام به خرید نمایند.
همانطور که می‌دانید، شومیزهای سایز بزرگ کوتاه، در بیشتر مواقع افراد چاق را، چاق‌تر نشان می‌دهد. اما این بدان معنا نیست که هیچگاه این دسته از افراد نمی‌توانند از این مدل شومیز استفاده کنند! خانم‌های چاق به راحتی می‌توانند شومیزهای کوتاه را با یک دامن بلند و یک جفت کفش پاشنه بلند زیبا، ست کنند.

سخن پایانی

مدل شومیز سایز بزرگ در طرح و رنگ‌های مختلف و گوناگونی در بازار عرضه می‌شوند، از این رو تنوع این محصول پاسخگوی هر نوع نیاز و سلیقه‌ای می‌باشد و افراد به راحتی می‌توانند براساس نیاز خود و سلیقه مدنظرشان، یک استایل شیک و زیبا را برای خود خلق کنند.
امروز در این مقاله از پرسفا سعی کردیم افراد درشت اندام را در انتخاب صحیح شومیز مورد نظرشان راهنمایی کنیم. امیدواریم که نهایت لذت را از مطالعه این مقاله برده باشید.
ضمنا اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سایر موضوعات مرتبط با مد و فشن، دکوراسیون و طراحی داخلی را دارید،‌ می‌توانید سایر مقالات موجود در را مطالعه نمایید. ممنون که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید.

در صورتی که جزو خانم های دارای سایز بزرگ و پلاس هستید، نباید هیچ نگرانی در رابطه با انتخاب مدل شومیز داشته باشید به این علت که امروزه انواع مدلهای متنوع و زیبایی از شومیز برای افراد هیکلی و سایز بزرگ در رنگ ها متنوع طراحی و تولید می شود.

که هر کسی می تواند متناسب با سلیقه اش بهترین مدل شومیز را انتخاب کرده و استایل زیبایی داشته باشد. در اینجا دعوت می نماییم از مدلهای جدیدتری از شومیز متناسب افراد سایز بزرگ و چاق دیدن نمایید.

در این مطلب با انواع مدل شومیز برای افراد چاق در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی بودیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را برده باشید و بتوانید با ایده گرفتن از این طرح ها ، شومیز با تن پوش و رنگی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.