اقتصادیکسب و کار خبر فوری

معرفی بهترین فروشگاه‌های دوربین مداربسته

ضرورت مراقبت و محافظت از محیط‌ها خانگی و تجاری، یکی از الزامات برقراری امنیت محسوب می‌شود. به این دلیل که امکان حضور 24 ساعته در هیچ محیطی فراهم نیست، شما نیاز به محصولاتی دارید که در غیاب شما از یک محیط مراقبت کنند. این وظیفه به عهده دوربین‌های مداربسته باکیفیت بوده که تصاویر را به صورت آنلاین برای شما ارسال کنند؛ با این حال شاید به روشنی ندارید که از کدام فروشگاه باید تجهیزات دوربین مداربسته را خریداری کنید. در این مقاله ما قصد داریم تا به شما بهترین فروشگاه‌های دوربین مداربسته را معرفی کنیم.

فروشگاه ارسان الکترونیک

فروشگاه ارسان الکترونیک را می‌توان تنها مجموعه تخصصی دوربین مدار بسته بیسیم در ایران دانست. می‌توانید انواع دوربین‌های مختلف با کارکردهایی متفاوت را در این مجموعه مشاهده کرده و توضیحاتی تخصصی در مورد آن‌ها دریافت کنید. پشتیبانی 24 ساعته ارسان الکترونیک باعث شده تا بیشترین سطح رضایت و اعتماد در میان مشتریان به وجود بیاید.

حتی اگر در خصوص نحوه استفاده یا کارکرد دوربین‌های مداربسته اطلاعاتی نداشته باشید، بیش از 700 ساعت آموزش در سایت قرار گرفته تا در تمام زمینه‌های ممکن به شما کمک کند. قیمت‌های موجود در سایت همگی جدید و آپدیت بوده و می‌توانید با خیال راحت پرداخت را نهایی کنید. در کنار تمام محصولات فوق العاده و برندهای برتر بازار در زمینه دوربین‌های مدار بسته بی‌سیم، می‌توانید لوازم جانبی مربوط به نظارت اماکن را نیز تهیه کنید.

یکی از قابلیت­های مهم دوربین مداربسته وایرلس وای فای این است که کاربر می­تواند یک مودم را در محل سیگنال تعبیه کند تا از طریق اینترنت تصاویر را دریافت کند. با این حساب می­توانید در هر مکانی وسیله الکترونیکی خود مانند تلفن همراه یا تبلت را متصل کنید و در ادامه مشاهده خواهید کرد که امکان دسترسی به تصاویر برای شما فراهم است. از آن­جایی که فرآیند ارسال و دریافت از طریق اینترنت انجام می­گیرد، نیازی به کابل کشی وجود ندارد و اگر نیاز باشد کابل فقط به منظور برق رسانی متصل می­شود.

از جذاب‌ترین بخش‌های داخل این فروشگاه اینترنتی می‌توان به پکیج‌های دوربین مدار بسته اشاره کرد که می‌توانید با توجه به نیاز خود، یکی از این بسته‌ها را انتخاب کرده تا هم تمام اجزا را به صورت یکجا خریداری کرده و هم از تخفیفات بیشتری بهره‌مند شوید.

فروشگاه دیجی کالا

دوربین مداربسته کالای بسیار حساسی است و باید از فروشگاهی تهیه شود که مطمئن باشید جنس باکیفیتی به شما ارائه می‌دهد. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در ارسال یا سلامت کالا، ضمانت برگشت وجود داشته و لازم نباشد نگرانی بابت هزینه انجام شده داشته باشید. از دیگر مواردی که باعث می‌شود بتوان به سایت دیجی کالا (https://www.digikala.com) اعتماد کرد، ضمانت اصل بودن دوربین مداربسته است.

در صورت خرید یک محصول، می‌توانید مطمئن باشید که جنس اصل خریداری کرده و دیگر لازم نیست خود را درگیر مشکلاتی مانند اجناس تقلبی و فیک کنید. البته با توجه به اینکه دیجیکالا یک بازار واسطه میباشد باید نسبت به اصل و تقلبی بودن اجناس دقت زیادی داشته باشید.

تعدد برندهای موجود در سایت باعث می‌شود به عنوان یکی از مراجع بزرگ فروش دوربین مداربسته شناخته شده و بتوانید در این فروشگاه آنلاین هر جنسی که بخواهید را تهیه کنید. مهم است که بدانید فروشگاه دیجیکالا اجناس رو بصورت تکی به فروش میرساند و امکانات نصب دوربین مدار بسته فراهم نمیباشد که یکی از معای بزرگ این فروشگاه حساب میشود.

فروشگاه الکامپ

نام الکامپ ما را یاد نمایشگاه‌های تکنولوژی و محصولات به‌روز و پیشرفته می‌اندازد؛ جالب است بدانید که فروشگاه الکامپ (https://amniatcctv.com/) عرضه کننده انواع دوربین مداربسته هم یکی از بهترین‌های بازار به شمار می‌رود. هدف این مجموعه تلاش برای ارائه جدیدترین سیستم‌های حفاظتی و امنیتی بوده تا افراد مختلف بتوانند از محیط‌های دلخواه خود مراقبت کنند.

علاوه بر ارائه محصولات و دوربین‌های باکیفیت، خدمات پس از فروش و گارانتی هم در این شرکت بسیار قوی است. فرقی ندارد که قصد محافظت از چه محیطی را دارید، در هر صورت می‌توانید از تیم مشاوره این مجموعه بهره‌مند شوید. تنوع دوربین‌ها با امکانات و قیمت‌های مختلف دست شما را برای خرید باز می‌گذارد.

شرکت‌ها و ارگان‌های مختلفی از جمله سایپا، ایران خودرو، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، صداوسیما، مجتمع فنی تهران و پست ایران هم از خدمات و محصولات الکامپ استفاده می‌کنند. دقت در مرحله اجرای دوربین‌ها یکی از ویژگی‌های این مجموعه است زیرا هماهنگی بسیار مناسبی با دوربین‌های دیگر را دارد. علاوه بر این، سرویس‌دهی تیم مناسب و سریع است.

شما هنگام خرید از دوربین‌های مداربسته الکامپ نه تنها از بابت کیفیت می‌توانید مطمئن باشید که قیمت رقابتی و بسیار مناسبی را هم ارائه می‌دهد. به علاوه طرح‌های تخفیفی مختلفی هم وجود داشته که با بررسی وب‌سایت مجموعه می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

فروشگاه دوربین استور

خرید انواع دوربین‌های مداربسته از فروشگاه دوربین استور (https://doorbinstore.ir/)، این فرصت را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید بهترین برندهای دنیا را با هم مقایسه کنید. همچنین انواع دستگاه‌های DVR و سیستم‌های حفاظتی را می‌توانید از این فروشگاه خریداری کنید. البته پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از خرید با تیم مشاوره این مجموعه در ارتباط باشید؛ در این صورت ابتدا با محصولات متناسب با نیاز خود آشنا می‌شوید و بعد می‌توانید برای خرید اقدام کنید.

دسترسی به فروشگاهی که بتوانید کلیه تجهیزات جانبی از جمله هارد، باتری، سیم و محافظ را خریداری کنید، مزیت بزرگی محسوب می‌شود؛ دوربین استور این امکان را برای شما به بهترین شکل ممکن فراهم می‌کند.

فروشگاه دیاکالا

فروشگاه دیاکالا (https://diyakala.com/)، مرکز تخصصی فروش کالاهای ایمنی و تجهیزات حفاظتی از جمله دوربین مداربسته است. دوربین‌های این فروشگاه از بهترین برندهای دنیا بوده و در شکل‌ها، سایزها و با امکانات مختلف ارائه می‌شود. این مجموعه بیش از 5 سال پیش تاسیس شده ولی در همین مدت کوتاه هم توانسته تا اعتماد مخاطبان و مشتریان خود را با ارائه محصولات باکیفیت و خدمات پس از فروش جلب کند.

با ارائه پایین‌ترین قیمت‌های بازار و ارائه تخفیفات مناسب، شما می‌توانید با کمترین بودجه محصول بسیار خوبی را برای خود خریداری کنید. علاوه بر فروش دوربین‌های مداربسته، شما می‌توانید محصولات و خدمات دیگری از جمله دستگاه‌های رکوردر، تجهیزات شبکه، سیستم‌های حضور و غیاب نرم افزاری و سیستم‌های هوش مصنوعی را از این فروشگاه خریداری کنید.

هنگام خرید از این فروشگاه در نظر داشته باشید که دیاکالا به جز واحد مرکزی تهران، هیچ فروشگاه و شعبه دیگری در شهرها و استان‌های مختلف ندارد. البته مراجعه به وب‌سایت مجموعه از تمام دنیا امکان پذیر بوده و تجربه خرید بسیار خوبی را برای شما رقم می‌زند.

سخن پایانی

همه فروشگاه‌هایی که در بالا معرفی کردیم، جزو بهترین و معتبرترین مراکز فروش انواع دوربین مداربسته هستند. فروشگاه ارسان الکترونیک یکی از فروشگاه‌های معروف این لیست بوده که بازه گسترده‌ای از محصولات حفاظتی را با قیمت بسیار مناسب ارائه می‌دهد. خدمات پشتیبانی ارسال 24 ساعته بوده و مراحل نصب و راه‌اندازی دوربین‌ها هم در سریع‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. برای دریافت مشاوره رایگان با این مجموعه می‌توانید با شماره تلفن 02191073772 تماس بگیرید.