اخبار ورزشی

بازیکن استقلال تا اطلاع ثانوی محروم شد!

آفتاب‌‌نیوز :

همانطور که کمیته انضباطی پیش از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر اعلام کرده بود، در فصل جدید با هرگونه تنش، بی انضباطی، درگیری و مسائل مختلف برخورد می‌کند و همین مسئله سبب شد تا این کمیته روی مصاحبه‌های پس از بازی نیز نظارت ویژه‌ای داشته باشد.

در پایان هفته نخست لیگ برتر بود که ساعتی پس از پایان بازی ها، چهره‌هایی همچون علیرضا بیرانوند، سیدمهدی رحمتی، مجتبی حسینی و… از سوی کمیته انضباطی احضار شدند تا بابت رفتار‌های داخل زمین و همچنین مصاحبه‌های پس از بازی پاسخگو باشند که حالا روزبه چشمی نیز به عنوان اولین استقلالی، با حکمی از سوی کمیته انضباطی روبرو شده است.

این بازیکن در پایان دیدار برابر سپاهان با انتقاد از عملکرد کوپال ناظمی اعلام کرد که پیش از اعلام هند پنالتی به سود میزبان، به روی ارسلان مطهری خطا صورت گرفته است ضمن اینکه داور بازی می‌توانست یک خطای پنالتی برای آبی‌ها اعلام کند.

این اظهارات چشمی حالا با واکنش کمیته انضباطی روبرو شده است. در اطلاعیه‌ای که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده، آمده است: روزبه چشمی به دلیل اظهارات بعد از دیدار استقلال مقابل سپاهان، طبق ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و با صدور دستور موقت تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم خود محروم است.

بازیکن استقلال می‌بایست ظرف مهلت ۴۸ ساعت آینده، دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند و باید دید که رأی صادره درباره چشمی چه خواهد بود.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.