اخبار عمومیاقتصادیکسب و کار خبر فوری

مجتمع مسکونی اوپال پارک تبریز

 مرکز خرید اپال کجاست؟

اپال، بزرگ‌ترین مرکز خرید و سرگرمی شمال غرب تهران است

اپال، بزرگ‌ترین مرکز تجاری، خرید و سرگرمی شمال غرب پایتخت است و یکی از نیز محسوب می‌شود. این مرکز خرید در سعادت آباد و در منطقه دو شهرداری تهران قرار دارد و از شمال و غرب به بزرگراه یادگار امام، از جنوب به بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش) و از شرق به بلوار شهید فرحزادی منتهی می‌شود.

طراحی داخلی خانه مسکونی: ساخت مرکز خرید اپال از سال ۱۳۹۲ آغاز و در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد. مساحت این مرکز ۷,۲۱۶ مترمربع است که با هفت طبقه‏ در زیرزمین و ۱۴ طبقه در ارتفاع، مساحت کل آن به بیش از ۱۳۰ هزار متر مربع می‌رسد و حدود ۴۵۰ واحد تجاری و غذایی دارد. طراح سازه مرکز تجاری اپال مهندس امید غلامپور است و ساخت آن توسط مهندسان دو شرکت‌ سازه‌های فلزی بوژان آریا و شرکت تدبیر ساحل پارس انجام شده است. در ساخت این مرکز اسکلت تمام فلزی با مقاومت بسیار بالا در برابر زلزله به کار رفته است.

از ویژگی‌های مرکز خرید اپال مجهز بودن به باند هلی‌کوپتر است. این باند در ارتفاع ۹۰ متری از سطح زمین قرار دارد و دارای طراحی و معماری زیبا و امکانات رفاهی خاصی است. پل ارتباطی این مجموعه نیز یکی دیگر از سازه‌ها‌ی مدرن آن است که در ارتفاع ۴۵ متری قرار دارد. از دیگر ویژگی‏‌های اپال امکانات جابه‌جایی و حمل و نقل در تمامی طبقات است، به‌گونه‌ای که ۱۵ دستگاه آسانسور ۱۸ نفره و ۶۷ دستگاه پله‌برقی مدرن و زیبا دارد.

مسیر دسترسی مرکز خرید اپال

.iطراحی داخلی رستوران: دسترسی راحت به مرکز خرید اپال از طریق اتوبان‌های یادگار امام و هاشمی رفسنجانی (نیایش) امکان‌پذیر است. با استفاده از اتوبوس‌های میدان صنعت نیز می‌توانید به این مرکز تجاری بروید.

  • آدرس مرکز خرید اپال:تهران، سعادت آباد، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتدای بلوار کوهستان ()

مرکز خرید اپال با مترو

با استفاده از مترو نیز دسترسی راحت و سریع به مرکز تجاری اپال وجود دارد. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مرکز، مترو میدان صنعت در خط شماره هفت است.

امکانات مرکز خرید اپال

مرکز تجاری اپال با برخورداری از امکانات خرید، تفریح و سرگرمی پذیرای خریداران است و محیطی شاد و مهیج را برای آن‌ها فراهم کرده است.

فروشگاههای مرکز خرید اپال

اپال مارکت

منبع عکس: opalc.ir

هایپر استار مرکز خرید اپال در طبقه H یا زیرزمین اول مجموعه واقع است و ۶ هزار متر مربع مساحت دارد. در کنار این فروشگاه دراگ استور، خشک‌شویی، شیرینی‌فروشی و موادغذایی واقع است.

اپال هوم

برای خرید لوازم خانه و آشپزخانه، کالای خواب، لوازم روشنایی، صنایع‌دستی، دکوراسیون خانه، مبلمان و همچنین گل‌فروشی می‌توانید به اپال هوم در طبقه همکف مراجعه کنید.

اپال مد

منبع عکس: opalc.ir

اپال مد همکف اصلی و طبقه اول مرکز خرید اپال را به خود اختصاص داده است. در اپال مد می‌توانید از انواع پوشاک، کیف و کفش، عطر و لوازم آرایشی خرید کنید.

اپال کویین

منبع عکس: opalc.ir

در اپال کویین مرکز تجاری اپال می‌توانید هرآنچه برای برپایی جشن‌ها و مهمانی‌های خود نیاز دارید خرید کنید. در طبقه دوم این مرکز لباس عروس، لباس شب، لباس داماد، آینه، انواع طلا، جواهر و زیورآلات، ساعت و سکه نیز عرضه می‌شود.

اپال کیدز

منبع عکس: opalc.ir

اپال کیدز با ۷۰۰ متر مربع وسعت مرکزی برای تفریح، سرگرمی و خرید کودکان و نوجوان است که در طبقه سوم و نیم طبقه‌ میانی آن قرار دارد. در اپال کیدز یک شهربازی و یک شهر مشاغل، انواع بازی‌های فکری، فردی و گروهی وجود دارد.

مرکز خرید اپال امکانات متنوعی چون شهربازی، شهر مشاغل و فروشگاه‌ برای کودکان دارد

در اپال کیدز فروشگاه‌های تخصصی لباس، اسباب‌بازی، لوازم‌التحریر، لوازم سیسمونی، مبلمان کودک، یک آرایشگاه ویژه کودکان، اتاق تولد فراهم شده است. در این مجموعه همچنین کافی‌شاپ اختصاصی با دسترسی به فضای سبز خارجی به وسعت هزار متر مربع و چشم‌انداز تماشایی به شهر و کوهپایه‌های البرز وجود دارد.

اتاق اختصاصی پدر و کودک و مادر و کودک از دیگر امکانات اپال کیدز است تا والدین با خیال راحت و آسوده در کنار خرید و تفریح در این مرکز نیازهای کودک را برطرف کنند. این اتاق‌ها در طبقات در طبقات سوم A و B واقع است.

اپال استایل

در اپال استایل فروشگاه‌ها و بوتیک‌های متنوع انواع پوشاک، کیف و کفش، لباس، شال و روسری و مانتو را عرضه می‌کند که برای خرید آن‌ها می‌توانید به طبقات چهارم، پنجم و ششم مراجعه کنید.

اپال اسپرت

در مرکز خرید اپال برای ورزشکارن و ورزش‌دوستان نیز فروشگاه‌هایی در نظر گرفته شده است. اگر جزو این دسته از افراد هستید می‌توانید از اپال اسپرت، پوشاک و لوازم ورزشی مورد نیازتان را تهیه کنید.

 اپال الکترونیک

منبع عکس: donya-e-eqtesad

اپال الکترونیک، بزرگ‌ترین بازار فروش محصولات دیجیتالی و الکترونیکی شمال پایتخت است

اپال الکترونیک، بزرگ‌ترین بازار فروش محصولات دیجیتال و الکترونیک شمال تهران محسوب می‌شود. این مرکز که در طبقه هفتم قرار دارد و عرضه کننده انواع تجهیزات و ابزارهای الکترونیکی، تلفن‌های هوشمند، کامپیوتر و لوازم جانبی، بازی‌های کامپیوتری، لوازم صوتی و تصویری است.

اپال آفیس

اپال آفیس مرکز خرید اپال به فضاها و دفاتر اداری اختصاص دارد که در طبقه پانزدهم واقع است. در این طبقه خدماتی از جمله آرایشگاه، کلینیک پوست، مو و زیبایی نیز ارائه می‌شود.

طبقه‌های یازده و دوازده اپال نیز به هشت واحد تجاری ویژه اختصاص داده شده است.

کافه و رستوران مرکز خرید اپال

فودکورت

منبع عکس: opalc.ir

فودکورت مجموعه اپال در طبقه ۹ قرار دارد و گنجایش هزار نفر را داد. در این مجموعه با وجود ۱۶ برند برتر غذایی می‌توانید طعم غذاهای آسیایی، مدیترانه‌ای، ایرانی، عربی و آمریکای لاتین را بچشید و انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه همچون برگر، پاستا، پیتزا، ساندویچ، کباب، غذاهای دریایی، انواع سالادها و نوشیدنی‌های چون آب‌میوه و قهوه را امتحان کنید.

گوفو برگر، ویونا اكسپرس، مايا، فیش اند چیپس جیمی، بولکیتو، آلوها، تومو، چیکولند، سوشی بار کوی، بیف لاین، ته‌چین بار، دونر حايات و گشنیز کباب فودکورت‌های اپال هستند که همگی در طبقه ۹ قرار دارند.

رستوران

منبع عکس: opalc.ir

برای استراحت و میل کردن غذا در رستوران‌های اپال باید به طبقه دهم این مرکز مراجعه کنید. این رستوران‌ها در فضای باز به وسعت دو هزار متر مربع قرار دارند که به‌همراه باغ سبز رویایی ۲,۷۰۰ متر مربع را تشکیل می‌دهند. این رستوران دید ۳۶۰ درجه به شهر تهران دارد و مناظر زیبای البرز دارد. در رستوران‌های اپال با انواع غذاهای آسیایی، اروپایی، ایرانی و عربی از شما پذیرایی می‌شود.

رستوران ملل

منبع عکس: opalc.ir

رستوران ملل مرکز تجاری اپال در طبقه ۱۳ قرار دارد و شامل چهار رستوران ویژه به مساحت دو هزار متر مربع است. این رستوران چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه به پایتخت دارد.

کایشاپ

منبع عکس: opalc.ir

کافه‌های اپال مکان مناسبی برای نوشیدن یک فنجان قهوه یا یک لیوان نوشیدنی خنک و دلچسب بعد از خریدی عالی است. كافه بازى فكركده به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین کافه‌های بازی کشور، كافه ويونا، كافه اسپيناچ، كافه رستوران درچه و كافه مورا از کافه‌های این مجموعه است که در طبقات مختلف آن قرار دارد.