اخبار ورزشی

آصفی: دیگر هیچ عرصه بین‌المللی نیست كه رژیم صهیونیستی لطمه ویرانگری در آن نخورده باشد

آصفی: دیگر هیچ عرصه بین‌المللی نیست كه رژیم صهیونیستی لطمه ویرانگری در آن نخورده باشد

سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه گفت: رژیم صهیونیستی به لحاظ سیاسی، امنیتی، نظامی و اجتماعی و افكار عمومی لطمات زیادی دیده و امروز هیچ عرصه‌ای نیست كه رژیم صهیونیستی لطمه ویرانگری در آن نخورده باشد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمیدرضا آصفی، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه در یک گفتگوی رادیویی درباره وضعیت اقتصادی رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی اظهار كرد: طوفان الاقصی اقتصاد اسرائیل را ویران كرد در كنار ویرانه‌های دیگری كه برای رژیم صهیونیستی به وجود آورد.

آصفی افزود: رژیم صهیونیستی به لحاظ سیاسی، امنیتی، نظامی و اجتماعی و افكار عمومی لطمات زیادی دیده و امروز هیچ عرصه‌ای نیست كه رژیم صهیونیستی لطمه ویرانگری در آن نخورده باشد.

او با اذعان اینكه اهمیت اقتصاد اسرائیل كمتر از سایر ابعاد نیست گفت: این جنگ یك سری هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم داشت كه هزینه مستقیم آن بین ۴۰ تا ۶۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود و این در حالی است كه بودجه جنگ رژیم صهیونیستی خیلی كمتر از این‌ها یعنی حدود ۲۴ میلیارد دلار است.

آصفی اظهار كرد: آمریكا همیشه تلاش داشت بگوید رژیم صهیونیستی به عنوان تنها رژیم دموكرات در منطقه بالاترین امنیت و عالی‌ترین شرایط اقتصادی را دارد كه تا قبل از این اتفاقات، رشد اقتصادی رژیم صهیونیستی ۶,۵ درصد بود اما امروز به ۳ برابر كاهش پیدا كرده و به نزدیك ۲ درصد رسیده است.

سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه اضافه كرد: مهاجرت‌های معكوس و خالی شدن شهرك‌ها و معطل ماندن اقتصاد ممتاز رژیم صهیونیستی از نظر فناوری و دانش‌بنیان‌ها همگی باعث شده كه دید بین‌المللی نسبت به این رژیم عوض شود.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.