اخبار عمومی

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی با مدیریت جهادی در دستور کار است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، فرزاد مخلص الائمه عصر شنبه در آئین بهره برداری از استخر شهدای پنجم مرداد اراک افزود: بر اساس آخرین آمار ۸۰ هزار طرح نیمه تمام در سطح کشور در حوزه‌های مختلف سلامت و فرهنگی وجود دارد که اتمام این طرح‌ها از دغدغه‌ها و اولویت‌های دولت سیزدهم است.

وی گفت: استخر شهدای پنجم مرداد اراک به مدت هفت سال رها شده بود که با دعوت سرمایه گذار در مدت کمی تکمیل و بهره برداری شد.

استاندار مرکزی ادامه داد: ۱۰۰ میلیارد ریال منابع مالی برای تکمیل و بهره برداری از این طرح هزینه شده است.

بهره برداری از استخر ۵ مرداد همزمان با روز ایثار و شهادت

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی هم در این آئین گفت: استخر شهدای پنجم مرداد اراک پس از هفت سال همزمان با روز ایثار و شهادت اراک به بهره برداری رسید.

مسعود پیرایش افزود: این استخر با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در مدت کوتاهی به بهره برداری رسید.

به کارگیری مدیریت جهادی برای اتمام پروژه‌ها

فرماندار اراک نیز گفت: این طرح با تلاش بخش خصوصی به بهره برداری رسید که نشان از ظرفیت‌های این شهرستان برای جذب سرمایه گذار دارد.

امیر هادی افزود: بهره برداری از استخر شهدای پنجم مرداد نشان داد که مدیریت جهادی می‌تواند طرح‌های نیمه تمام را در سطح استان به پایان برساند.

وی گفت: مسائل و مشکلات اراک قدمت هفت ساله داشته و اکنون با مدیریت جهادی و بهره گیری از ظرفیت استان این طرح‌ها در حال تکمیل و بهره برداری است.

فرماندار اراک اضافه کرد: پل سنجان به بهره برداری رسید و طرح بیمارستان ولیعصر (عج) نیز که از خواسته‌های به حق مردم اراک و استان مرکزی بوده در حال تکمیل شدن است.