۴ استقلالی در اندیشه تکرار تاریخ

۴ استقلالی در اندیشه تکرار تاریخ

چهار بازیکن استقلال پیشتر با پیراهن این تیم مقابل صنعت نفت گلزنی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری خبر فوری، استقلال باید امروز بازی هفته اول لیگ خود را مقابل صنعت نفت برگزار کند. تقابلی که در آبادان برگزار می‌شود.

هم‌اکنون در جمع آبی‌پوشان آرمان رمضانی، پیمان بابایی، کوین یامگا و ارسلان مطهری سابقه گلزنی به صنعت نفت را دارند و در این سال‌ها آن‌ها توانسته‌اند هر کدام یک بار دروازه رقیب را باز کنند. این ۴ بازیکن می‌توانند امروز آمار خود را در زمینه گلزنی به صنعت نفت بهتر کنند. دیگر گلزنان استقلال مقابل صنعت نفت در این سال‌ها اما هم‌اکنون در تیم‌های دیگر بازی می‌کنند. بازیکنانی چون حسین‌زاده، مهدی قایدی، احمد موسوی، شیخ دیاباته و وریا غفوری.

گفتنی است استقلال در بازی‌های فصل گذشته هم در دیدار رفت و هم در دیدار برگشت از روی ضربه پنالتی دروازه صنعت نفت را باز کرد و آخرین بار که در جریان یک بازی در لیگ برتر بدون استفاده از ضربات ایستگاهی دروازه صنعتی‌ها را باز کرد، توسط امیرحسین حسین‌زاده از روی یک ضر به سر، در روزشگاه آزادی بود.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.