اخبار عمومی

کشف ۱۵ فقره سرقت به ارزش پنج میلیارد ریال در اردستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ مصطفی صادق زاده شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کشف فوری سرقت‌ها مراتب پس از هماهنگی با مقام قضائی به دستور فرمانده انتظامی شهرستان به کلیه یگان‌های انتظامی تابعه ابلاغ شد.

وی افزود: در این راستا مأموران پاسگاه انتظامی برزاوند با همکاری پلیس آگاهی، پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام اقدامات لازم، تعداد دو نفر متهم سابقه‌دار را شناسایی، دستگیر و به همراه دو دستگاه خودرو پیکان سفید رنگ و اموال مسروقه شامل وسایل منزل، لوازم خانگی برقی، ابزار برقی، قطعات موتورسیکلت، ظروف فلزی قدیمی، جمعاً به ارزش پنج میلیارد ریال را به یگان انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی اردستان خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی اولیه با توجه به شواهد و دلایل موجود به تعداد پانزده فقره سرقت شامل ده فقره سرقت منزل و پنج فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرده که اموال مکشوفه با دستور مقام قضائی به افراد مال باخته تحویل داده شد.

سرهنگ صادق زاده با اشاره به متوقف کردن خودرو در پارکینگ و دستگیری متهمان، تصریح کرد: در راستای اجرای طرح کشف فوری سرقت‌ها، مأموران کلانتری ۱۱ اردستان، پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام اقدامات لازم، تعداد دو نفر متهم سابقه دار را شناسایی، دستگیر و به همراه اموال مسروقه به یگان انتظامی منتقل کردند.

وی یادآور شد: متهمان در بازجویی اولیه با توجه به شواهد و دلایل موجود به تعداد چهار فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.