اخبار عمومی

توقیف ۹۳ دستگاه خودرو متخلف در خرم‌آباد/ ۳۳ فقره سرقت کشف شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، نبی اله قاسمی فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: یگان های انتظامی خرم آباد در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان خرم آباد طرح توقیف خودروها و موتورسیکلت های بدون پلاک، پلاک آسیب دیده و دارای دستور قضایی را اجرا کردند. درآمد

وی افزود: از دستاوردهای این طرح می توان به توقیف 93 خودرو و 68 موتورسیکلت متخلف، با پلاک مخدوش، بدون ثبت و سند و یا با دستور قضایی اشاره کرد.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: پلاک خودرو مهم ترین ویژگی شناسایی خودرو است و تردد خودروهای بدون پلاک در کف جاده جرم است ضمن اعمال مشخصات پلاک خودرو، شماره و افرادی که شماره را تغییر داده اند. . قانون و توقف خودرو خودرو به مراجع قضایی معرفی می شود.

۷ سارق دستگیر و ۳۳ فقره سرقت کشف شد

سرهنگ قاسمی در ادامه سخنان خود گفت: پس از گزارش چند فقره سرقت در خرم آباد، موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت جدی در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا تیم های گشتی در سطح شهرستان مشغول به کار بودند و طی گشت و رصد اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری هفت سارق سابقه دار و شناسایی 33 فقره سرقت تا این لحظه شدند. به صورت قانونی تحویل داده شدند. به مراجع قضایی

فرمانده انتظامی خرم آباد از مردم خواست تا مرکز فوریت های پلیسی را نسبت به شناسایی و برخورد با 110 مورد مشکوک و تجهیز اموال آنها به تجهیزات بازدارنده آگاه کنند.