اخبار ورزشی

سومین برد متوالی تیم ملی والیبال زنان در قهرمانی آسیا/ چین‌تایپه آخرین حریف شاگردان رشیدی

سومین برد متوالی تیم ملی والیبال زنان در قهرمانی آسیا/ چین‌تایپه آخرین حریف شاگردان رشیدی

تیم ملی والیبال زنان ایران در هفتمین روز مسابقات قهرمانی آسیا موفق به شکست مغولستان شد تا در آخرین روز این رقابت‌ها برای کسب رتبه نهمی به مصاف چین‌تایپه برود.

به گزارش خبرگزاری خبر فوری، مرحله نیمه‌نهایی و هفتمین روز مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا امروز (سه‌شنبه چهاردهم شهریور) با هفت دیدار در شهر راتچاسیما تایلند پیگیری شد.

تیم ملی والیبال زنان ایران در یکی از این بازی‌ها و برای رتبه نهم تا دوازدهم مسابقات به مصاف مغولستان رفت و با شکست سه بر صفر این تیم به سومین برد متوالی خود دست یافت.

شاگردان فاطمه رشیدی در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 12 و 25 بر 20 به پیروزی رسیدند تا فردا (چهارشنبه 15 شهریور) برای رتبه نهم به میدان بروند.

در دیگر مسابقه این مرحله تیم چین‌تایپه سه بر صفر هنگ‌کنگ را شکست داد تا حریف تیم ایران در آخرین روز مسابقات برای کسب رتبه نهم شود.

سودابه باقرپور، نگین شیرتری، مونا آشفته، مونا دریس، فاطمه خلیلی، فاطمه منظوری و محدثه مشتاقی (لیبرو) ترکیب تیم ایران برابر مغولستان بودند.

این دیدار را کیتی چایسومبا جاتوپورن از تایلند به‌عنوان داور اول و پیم ساسیپراپا از ویتنام به‌عنوان داور دوم سوت زدند.

ست نخست دیدار تیم‌های ایران و مغولستان با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به نفع ایران به پایان رسید. در این ست شاگردان رشیدی با زدن سرویس‌های هدفمند دریافت حریف را دچار مشکل کردند.

سفیدپوشان ایران در این ست با زدن اسپک‌های قدرتمند اجازه دفاع به والیبالیست‌های مغولستان ندادند.

سفیدپوشان کشورمان در ست دوم دیدار برابر مغولستان نیز توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۱۲ به برتری دست پیدا کند. در این ست رشیدی از بازیکنان جوان و ذخیره تیم ملی در ترکیب استفاده کرد، آن‌ها هم توانستند به خوبی به اعتماد سکاندار تیم ملی پاسخ مثبت دهند.

ست سوم با نتیجه ۲۵ بر  20 به نفع ملی‌پوشان ایران رقم خورد. در این ست سرمربی تیم مغولستان با تعویض‌های خود توانست بازی پایاپایی را به نمایش بگذارد اما شاگردان رشیدی همه توان خود را برای شکست حریف به کار گرفتند.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.