اخبار ورزشی

فرنگی کاران ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا رقبای خود را شناختند

با تساوی برای مسابقات قهرمانی کشتی آسیا در قزاقستان ، 10 مبارز ایرانی در این رقابت ها با حریفان خود دیدار کردند.

به گزارش خبر فوری ، سی و یکمین دوره مسابقات کشتی قهرمانی آسیا فردا به مدت دو روز در آلماتی قزاقستان برگزار می شود.

طبق تقویم این مسابقات سه شنبه 55 ، 63 ، 77 ، 87 و 130 کیلو و چهارشنبه 60 ، 67 ، 72 ، 82 و 97 کیلو مسابقات برگزار می شود.

قرعه کشی نمایندگان ایران در این مسابقات به شرح زیر است:

در رده 55 پوندی ، پویا دادرز در دور اول به مصاف تیم کره جنوبی جین هیوک کیم می رود و در صورت پیروزی در دور دوم ، جانسیری سارسنبایف از قزاقستان و داوابندی مونیخ از اردن برندگان مسابقه کشتی مغولستان هستند. در این طبقه 10 نفر زندگی می کنند.

در کلاس 60 پوند 60 پوند ، مهدی محسن نژاد در دور اول با عبدرکاریم به مصاف کاتوبای قرقیز می رود و اگر در دور بعد بر آن مبارز غلبه کند ، با برنده مسابقه مهداساد آلوستان از سوریه و ملا الا روبرو می شود. . یاروف ترکمنستان. دوا

در رده 63 پوندی ، میثم دلخانی از Urmatbe قرقیزستان در دور اول با آماتوف مبارزه می کند و در دور بعد با مدال های نقره و برنز و برنز المپیک با ازبکستان به مصاف ال سعید و مورات تسمورادوف عراقی جهان می رود. در این وزن 12 نفر حضور داشتند.

در وزن 67 کیلوگرم و با حضور 10 نفر ، حسین اسدی پس از استراحت در دور اول ، در دور دوم به مصاف وائل العجامی عراقی می رود که در مرحله بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل تسوچیکا شیمویامادا از ژاپن پیروز می شود. و اشو او از هند می جنگد.

در وزن 72 پوند ، امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول ، در دور دوم با آزت سادیکوف از قزاقستان مبارزه می کند. در این طبقه 9 نفر زندگی می کنند.

در دسته 77 پوند ، زمانی که 12 نفر شرکت کردند ، پژمان پشتام در دور اول مقابل توگلبایف با قرقیزستان کایراتبه می جنگد و اگر در دور بعد آن حریف را برنده شود ، برنده یک مسابقه مبارزه بین حسین الف خواهد بود. بیدان در عراق و خلیل در فلسطین.

در وزن 82 کیلوگرم مهدی ابراهیمی در گروه 2 با جالگسبای بردیموراتوف از ازبکستان و کالیدین آسیکیف از قرقیزستان رقابت می کند. در این طبقه 7 نفر زندگی می کنند.

در کلاس وزنه برداری 87 پوندی ، ناصر علیزاده نورسلطان تورسینوف پس از استراحت در دور اول با قهرمان آسیا قزاقستان رقابت می کند و در صورت شکست حریف خود در دور بعدی و فینال ، برنده خواهد شد. مسابقه ، رستم آساکولوف. مدال نقره و برنز جهان از ازبکستان و کومار سونیل از هند است.

در وزن 97 پوند مهدی باليك پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با علی الكابی عراقی می جنگد و در صورت شکست آن حریف در دور بعدی و نیمه نهایی ، به مصاف هم می رود. امیرجان جورایف ، برنده دیدار تاجیکستان و اولجاس سیرلیبی ، قزاقستان را ترک می کند. 9 شرکت کننده در این طبقه حضور دارند.

در وزن 130 پوند با هشت شرکت کننده ، علی اکبر یوسفی در دور اول با جراح مورات رامانف مبارزه می کند و اگر در دور دوم و نیمه نهایی مبارز را شکست دهد ، با برنده نبرد بین ناوین روبرو می شود. او هند و سهراب فاتویف را از ازبکستان ترک می کند.

انتهای پیام