اخبار جامعه

بازداشت عامل سرقت از ۲۰ خانه در جنت‌آباد

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که اقدام به سرقت از ۲۰ باب منزل مسکونی در محدوده جنت‌آباد کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبر فوری، سرهنگ حسین مافی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ روز گذشته ماموران گشت کلانتری ۱۳۸ جنت‌آباد درحال گشت‌زنی در محدوده  خیابان چناران بودند که به راننده و سرنشین یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و رفتار آنان را تحت نظر قرار دادند. در جریان بررسی‌های ماموران مشخص شد که این دو نفر در حال زاغ‌زنی منازل مسکونی این محدوده هستند.  

وی با بیان اینکه در ادامه پلاک خودروی مذکور نیز مورد استعلام قرار گرفت، گفت: ماموران کلانتری جنت‌آباد بعد از گرفتن استعلام پلاک خودروی مذکور متوجه شدند که این خودرو دو روز پیش سرقت شده است. در همین راستا نیز ماموران برای دستگیری این دو نفر وارد عمل شدند. متهمان نیز به محض رویت ماموران اقدام به فرار با خودروی سواری کردند که در همین راستا تعقیب و گریز میان پلیس و متهمان آغاز شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه راننده سواری پژو به شکل دیوانه‌واری در حال رانندگی بود، گفت: ماموران برای متوقف کردن این خودرو اقدام به اعلام مشخصات آن و متهمان به سایر گشت‌های انتظامی کرده و  طرح مهار را به اجرا درآوردند. دقایقی بعد نیز خودروی مذکور متوقف شد که در جریان متهم اصلی دستگیر و فرد دیگر متواری شد.

مافی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: این فرد که دارای سوابق متعدد سرقت بود، در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود و ارتکاب ۲۰ فقره سرقت ازمنازل در محدوده جنت آباد اعتراف کرد. همچنین مشخصات و هویت همدست  متواری این فرد نیز به دست آمد و اقدامات برای دستگیری وی نیز در حال انجام است.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه متهم دستگیر شده، ۳۲ سال سن داشت، گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

تیم خبری اجتماعی

پژوهشگر جامعه‌شناسی با تمرکز بر تحولات جمعیتی و تأثیر آنها بر ساختار اجتماعی.