اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

انواع ساعت های اسپرت و سنسورهای مهم هر یک

معرفی 10 ساعت اسپرت پرطرفدار و پر فروش

برای خرید ساعت اسپرت مچی قبل از هر چیز باید بدانید که ساعت مچی به سه نوع اصلی دسته بندی شده است که ساعت اسپرت یکی از آن ها می باشد. این ساعت ها در بین سایر ساعت مچی های موجود در بازار توانسته طرفداران بسیار زیادی را جذب نماید. انتخاب و استفاده از این مدل ساعت مچی برای استایل های ورزشی انتخاب مناسبی است. امروز با معرفی 10 ساعت اسپرت پرطرفدار و پر فروش بیشتر با این مدل ساعت مچی آشنا خواهید شد. ساعت مچی هایی که تحت عنوان اسپرت در بازار موجود می باشند دارای وزن بسیار کمی می باشند و شاید به همین خاطر است که با استفاده از آن احساس بسیار راحتی خواهید داشت. ساعت اسپرت دارای امکاناتی مانند قطب نما، فشار سنج، سنسور حرارتی حساس به دما، عمق سنج، مسافت سنج، کالری سنج و … است.

ویژگی های ساعت مچی اسپرت

ساعت کژوال و ساعت اسپرت که در بازار موجود می باشند هر یک دارای ویژگی های خاصی می باشند که همین ویژگی های خاص است که باعث می شود تا افراد زیادی به خرید این مدل ساعت مچی ها بیشتر تمایل نشان دهند . از جمله ویژگی هایی که یک ساعت اسپرت مچی می تواند دارا باشد موارد زیر می باشند.

  • اندازه ساعت متوسط تا بزرگ
  • صفحه ساعت به خاطر وجود کرنوگراف بزرگ است.
  • قاب ساعت باید محکم و مقاوم برای شرایط مسابقه باشد و معمولا از جنس استیل ضدزنگ ساخته می شود.
  • بند ساعت چرمی یا فلزی
  • امکانات ساعت، کرنوگراف ،تاریخ، قطب نما، کیلومترشمار، ارتفاع سنج، فناوری GPS و نمایشگر تعداد ضربان قلب از جمله امکاناتی است که یک ساعت اسپورت می تواند داشته باشد.

امکانات ساعت مچی اسپرت مردانه

ساعت مچی های اسپرت هم برای خانم ها و هم برای آقایون گزینه ای بسیار مناسب می باشند. برندهای تولید کننده ساعت های اسپرت سعی کرده اند تا در طراحی این مدل ساعت مچی امکاناتی را لحاظ کنند که بسیار خاص می باشد. برای اینکه با معرفی 10 ساعت اسپرت پرطرفدار و پر فروش بتوانید بهتر و راحتر ساعت اسپرتی دوست دارید را تهیه و خریداری کنید لازم است بدانید که مدل های زنانه و مردانه آن ها دارای چه امکاناتی می باشند. در این بخش می خواهیم برایتان از امکاناتی که یک ساعت اسپرت مردانه دارا می باشد بگوییم.

  • تایمر
  • کرنومتر
  • تایمر شمارش معکوس
  • دماسنج
  • فشارسنج
  • سنجنده ضربان قلب
  • مسافت‌سنج
  • آلارم
  • گام‌شمار
  • موقعیت‌یاب
  • قطب‌نما
  • داشتن نور پس‌زمینه

معرفی 10 ساعت اسپرت پرطرفدار و پر فروش

تا به اینجای کار متوجه شدیم به چه سبک ساعت مچی، ساعت اسپرت گفته می شود، این ساعت ها دارای چه ویژگی هایی می باشند. حال می خواهیم به معرفی 10 ساعت اسپرت پرطرفدار و پر فروش پرداخته و بهترین آن ها را در بازار ساعت مچی به شما معرفی کنیم.

  1. ساعت مچی مردانه زنانه کاسیو مدل BA-110CA-9ADR
  2. ساعت مچی مردانه کاسیو مدل GA-110DN-6ADR
  3. ساعت مچی فراری مدل 0830645
  4. ساعت مچی مایکل کورس مدل MK8295
  5. ساعت مچی مردانه زنانه اکتیو مدل YP16718-B
  6. ساعت اسپرت زنانه کاسیو مدل BSA-B100MC-8ADR
  7. ساعت زنانه سواچ مدل GR182
  8. ساعت مچی مردانه و زنانه سوپردرای مدل SYG303WR
  9. ساعت دیجیتال زنانه اسکمی مدل ۸۸-۱۶ کد ۰۲
  10. ساعت مردانه اسپرت اسکمی مدل ۱۲۶۰ کد BB-5

نکاتی مهم برای انتخاب یک ساعت:

انتخاب ساعت با توجه به سابقه شرکت برندساز

طرح های متفاوت از ساده تا لاکچری بسته به برند، طراح، قیمت ساعت اسپرت و عملکرد متفاوت است. یک برند را انتخاب کنید بودجه خودتان را درنظر بگیرید . دنیای مد نمناک پیشنهاد می کند که به انواع برندها نگاه بیندازید و ساعت مورد علاقه خودتان را خریداری کنید. کارخانه های ساعت سازی زیادی سالها فعالیت داشتند، بنابراین انتخاب یک برند خاص کمی دشوار است پس تاریخ سابقه شرکت را سرچ کنید تا ببینید چه مدت در زمینه بازار ساعت فعالیت داشتند و چه طرح هایی دارند.

پرس و جو از دوستان درباره ماندگاری ساعت

از دوستان و خانواده خود بپرسید که چه ساعتی را قبلا خریداری کرده اند و چه نوع برندی و چه ساعتی برای آنها بیشتر کار کرده است و ماندگاری بیشتری داشته است.

یافتن اطلاعات از ساعت با سرچ آنلاین

می توانید آنلاین نیز سرچ کنید و مقالات مربوط به شرکت های خاص و مدل های ساعتشان را بخوانید و فقط مطمئن شوید برندی که انتخاب می کنید همان طرحی را دارد که می خواهید.

بررسی مشخصات

مشخصات آن را بررسی کنید . وقتی دارید ساعت ایده آلتان را تهیه میکنید، بدانید که چه مشخصاتی دارد و چه ویژگی هایی را می خواهید که داشته باشد.

انتخاب ساعت با توجه به نیاز

تهیه ساعت مدنظر بسته به نیاز شما دارد. اگر شما بدلیل بیزینس و تجارت، سفرهای بین المللی زیادی می روید، به خرید یک ساعت رسمی وهوشمند فکر کنید که به شما در مناطق مختلف زمانی، ساعت آن منطقه را می گوید و امکانات آن گسترده و وسیع است. ساعت گجت، ساعتی است که هر ساله محبوبیت زیادی را به دست می آورد. گرچه بدلیل ظاهرشان از محبوبیت فراوانی برخوردارند، آنها مشخصات و ویژگی های دیگری از جمله تقویم دوربین دیجیتال، و سایر برنامه های دیجیتالی دارند. ساعت های گجت، گرانترین ساعت ها هستند.

اگر در فضاهایی که حرارت بالایی دارند، رفت و آمد می کنید، مطمئن شوید که ساعتی که خریداری می کنید مقاومت بالایی در برابر گرما دارد. اگر کوهنوردی می کنید یا خلبان هستید یا اینکه به کارهای هیجانی مثل جامپینگ علاقه دارید، موقع خرید حتما از میزان مقاومت فشار ساعتی که پسندیده اید، مطمئن شوید.

اندازه و وزن ساعت ورزشی چقدر باید باشد؟

از آنجایی که شما قرار است برای مدت طولانی از ساعت ورزشی و یا اسپرت استفاده کنید، پس مهم است که اندازه و وزن آن با دست شما مطابقت داشته باشد. بسیاری از ساعت های اسپرت امروزه سایز بزرگ هستند. از جمله این ساعت مچی ها میتوان به ساعت جیشاک اشاره کرد. . شما کمی از اندازه صفحه نمایش، دوام و اغلب مقداری از عمر باتری را فدای تغییرات کوچکتر و سبک تر می کنید، اما راحتی که به دست میاورید، وصف نکردنی است.

کدام برندها بهترین مدل های ساعت مچی اسپرت را تولید میکنند؟

برندهای مختلفی ساعت مچی اسپرت تولید میکنند. از جمله برندهای معتبری که در ایران وجود دارد میتوان به کاسیو، فسیل و یا حتی فردریک کنستانت اشاره کرد. کالکشن جیشاک کاسیو، به اسپرت بودن کالکشن آن معروف است. جیشاک از معروفترین کالکشن های کاسیو است که موردعلاقه بسیاری از سلبریتی ها و ورزشکاران است. جیشاک با قابلیت های ضد آب بودن، مقاومت در برابر سخت ترین ضربه ها و یا داشتن ارتفاع سنج مورد توجه همگان قرار گرفته است.

کدام مدل های ساعت مچی اسپرت بهتر هستند؟

مدل های مختلفی از ساعت مچی اسپرت در ایران وجود دارد. اما هرکدام از این مدل ها دارای قابلیت های متعدد و مختلفی هستند، به همین دلیل انتخاب بهترین ساعت مچی اسپرت برای افراد سخت است. در ادامه برخی از بهترین مدل های ساعت مچی اسپرت در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

·         ساعت کاسیو مردانه مدل GBX-100NS-4

مدل ساعت کاسیو مردانه مدل GBX-100NS-4 از موج سواری در شب الهام گرفته است. هنگامی که شما ساعت مچی خودتان را به تلفن همراه متصل میکنید، اطلاعات شما به طور کامل به ساعتتان منتقل میشود. نمودارهای جزر و مد، زمان طلوع و یا غروب آفتاب و یا تاریخ شمار از جمله قابلیت هایی است که این ساعت مچی دارد. حفاظ این ساعت به گونه ای ساخته شده است که در برابر سخت ترین ضربه ها هم مقاومت کافی را دارد.

·         ساعت کاسیو مدل GA-1000-4A

ساعت کاسیو مدل GA-1000-4A مجهز به قطب نمای دیجیتال است و یک ساعت مچی مناسب هم از نظر عملکرد و هم از نظر ظاهر برای هوانوردان است. از سایر ویژگی های این ساعت مچی میتوان به دماسنج، اعداد بزرگ و خوانا و عقربه های بزرگ برای خواندن آسان اشاره کرد. رنگ نارنجی این ساعت مچی، کاملا آنرا به یک ساعت مچی مناسب استایل اسپرت تبدیل کرده است.

·         ساعت کاسیو مدل GST-B400-1ADR

هسته کربنی قوی و در عین حال سبک، ضربه های وارد شده را جذب میکند. ساعت کاسیو مدل GST-B400 با اندازه ۱۲.۹ میلی‌متر از پشت قاب تا بالای قاب، بیش از یک میلی‌متر نازک‌تر از مدل قبلی خود است. از جمله قابلیت های این ساعت مچی میتوان به تاریخ شمار، زمان جهانی، ۵ زنگ هشدار روزانه و تقویم تمام خودکار و بند رزینی مشکی با صفحه خاکستری اشاره کرد.

·         ساعت زنانه کاسیو مدل GMA-S140M-7ADR

یک مدل از ساعت های مقاوم جیشاک که همواره در جستجوی بی پایان قدرت هستند. این ساعت مچی، با اندازه جمع و جور و کوچکی که دارد، به خوبی روی دست قرار میگیرد. ساعت کاسیو مدل GMA-S140M-7ADR از جمله مدل هایی است که برای استایل های فصل تابستان کاملا مناسب است.

·         ساعت زنانه کاسیو مدل MSG-S600G-1A

این طراحی ترکیبی از سه نمایشگر دیجیتال با عقربه های آنالوگ است تا حسی اسپرت و در عین حال زیبا ایجاد کند. از عملکردهای این ساعت میتوان به زمان جهانی و Tough Solar اشاره کرد. اگر شناگر ماهری هستید و یا عاشق شنا هستید، این ساعت کاملا مناسب شماست. این ساعت مچی قابلیت ضد آب بودن تا عمق صد متری را هم دارد.