انواع ساعت مردانه که می توانید هدیه دهید

۲۵ مدل ساعت مچی مردانه مناسب برای هدیه + خرید اینترنتی

خرید ساعت مردانه جدید و یا انتخاب آن برای هدیه به یک آقا، همیشه یک تجربه دلهره آور محسوب می شود. تعداد بیشماری ساعت های مختلف با برندها، مدل‌ها، قابلیت‌های مختلف وجود دارند که کار انتخاب را برای خریدار سخت می کند. در این مطلب نکاتی را برای انتخاب و خرید ساعت مچی مردانه به همراه لیستی از پرفروش ترین محصولات در بازار فعلی ایران و قیمت ساعت مردانه برندهای مختلف را برای شما جمع‌آوری کرده ایم.

نکات مهم قبل از انتخاب و خرید ساعت مچی:

هماهنگی ساعت با سبک زندگی فرد مورد نظر: هنگام خرید ساعت باید آن را مطابق با سبک زندگی فرد مورد نظر انتخاب کنید. آیا آن فرد بیشتر در حرکت است و یا یک شغل پشت میزی دارد. لباس های رسمی می پوشد یا خیر. حتما هنگام خرید به این نکته توجه کنید.

به جنس ساعت توجه کنید: جنس ساعت هم یکی از گزینه هایی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد. این گزینه را هم می توانید متناسب با سبک زندگی، استایل و پوشش فرد مورد نظر انتخاب کنید. ساعت ها در جنس های مختلف از قبیل، فلز، پارچه، پلاستیک و … ارائه می شوند.

سن فرد را مد نظر قرار دهید: سن بدون شک روی انتخاب ساعت تاثیرگذار است. به عنوان مثال، برای پدرتان باید یک ساعت شیک و سنگین با دسته نقره ای یا استیل انتخاب کنید. اما برای یک پسر نوجوان، ساعت انتخابی باید متناسب با مد روز و استایل او باشد.

به جنس شیشه توجه کنید: ساعت ها با جنس شیشه متفاوت ساخته می شوند، از یاقوت و کریستال گرفته تا پلاستیک و … که خب مسلما نوع پلاستیکی قیمت پایین تری داشته و خیلی راحت خش بر می دارد. این گزینه را متناسب با بودجه، سبک زندگی و استایل فرد مورد نظر انتخاب کنید.

سعی کنید از برندهای معتبر ساعت بخرید: انتخاب ساعت از برندهای معتبر خیال شما را از نظر کیفیت و دوام راحت می کند.

بهترین هدیه برای آقایان ساعت مچی است اما چرا؟

شاید از سخت ترین کارها خریدن هدیه برای آقایان باشد. هر سال مناسبت هایی وجود دارد که بهانه ای برای خرید کادو برای آقایان است. شاید تنوع خرید کادو برای آقایان کمتر از خانم ها باشد اما هدیه هایی شیک و مناسب آقایان هم وجود دارند. شاید بتوان گفت از بهترین هدیه برای آقایان ساعت مچی است اما چرا؟ در این مطلب می خواهیم به خرید ساعت و دلیل ارزشمند بودن آن برای آقایان صحبت کنیم و شما را در خرید ساعت مچی مناسبی برای آقایان راهنمایی نماییم. همراه ما باشید.

آقایان در هر سنی، داشتن ساعت مچی را دوست دارند. ساعت مردانه بهترین هدیه برای آقایان است زیرا هم کاربردی است و هم از اکسسوری های لازم برای استایل آنان است. خب همه می دانیم که ساعت و عینک از اکسسوری هایی است که هر آقا باید داشته باشد تا تیپ و استایل، کامل و جذاب شود.

مزیت خرید  ساعت مچی هدیه

  • هدیه ای کاربردی است و همیشه مورد استفاده قرار می گیرد.
  • ماندگار است و تمام شدنی نیست. مثلا خرید عطر به عنوان هدیه، تمام شدنی است.
  • تنوع در مدل و قیمت دارد.
  • استایل را کامل می کند و برای آقایت جذابیت ایجاد می کند. در واقع ساعت برای کامل شدن استایل هر فردی لازم است.

راهنمای خرید ساعت مچی

  • برای خرید هدیه ساعت مچی آقایان باید انتخاب خود را محدود کنیم. ساعت ها در حالت کلی در دو مدل کلاسیک و اسپرت هستند. باید بدانید که برای چه کاربردی قرار است ساعت خریداری شود. بهترین هدیه برای آقایان ساعت مچی است اما باید با توجه به سلیقه و نیاز شخص تهیه شود.
  • اگر ساعت مچی برای استفاده در مجالس و مهمانی های رسمی قرار است خریداری شود، بهتر است، از نوع کلاسیک آن خریداری شود و اگر برای استفاده روزانه و استایل های روزانه است، خرید نوع اسپرت آن پیشنهاد می شود. البته که ساعت هایی هم وجود دارند که طراحی جالبی دارند که هم در مهمانی رسمی و هم در استفاده روزانه کاربرد دارند.
  • در خرید ساعت مچی برای آقایان دقت نمایید که به شغل آنان هم دقت شود. مثلا ساعت هایی که برای خلبانی و یا غواصی استفاده می شوند، طراحی خاص خود را دارند. خلبانان بیشتر از ساعت های کرنوگراف استفاده می کنند. یا اینکه ساعت های نظامی ساده و خبری از تزئینات آنچنانی نیست.
  • در خرید ساعت مچی دقت نمایید که اندازه آن با مچ دست تناسب داشته باشد.
  • بند ساعت را بر اساس استایل مد نظر خریداری نمایید. به طور مثال، ساعت هایی با بند چرمی، برای استایل رسمی مناسب هستند.

ساعت مچی از اکسسوری ها و گزینه های مد برای آقایان است.

در پاسخ به اینکه بهترین هدیه برای آقایان ساعت مچی است اما چرا؟ باید گفت که از دلایل مهم آن این است که؛ ساعت مچی از گزینه های مهم و معدود در شناساندن استایل و شخصیت است. ساعت، همیشه همراه افراد است و کاربردی است. پس برای نشان دادن استایل و جذابیت بیشتر، وجود یک ساعت مچی لازم است. نه تنها زیبایی و وجود ساعتی شیک و در خور استایل آن ها، باعث خوشحالی شان می شود، بلکه، کاربردی بودن آن هم برای آقایان اهمیت دارد و به همین دلیل، هدیه ساعت مچی را دوست دارند.

ویژگی ساعت مچی خوب برای آقایان اگر قصد خرید ساعت مچی هدیه برای آقایان را دارید، همراه ما باشید تا نکات مهمب درباره ویژگی های یک ساعت مچی خوب را بدانیم. ساعت مچی باید از مواد سازنده باکیفیت ساخته شده باشد. باید استیل ضد زنگ باشد. در این صورت نه زنگ می زند و نه ایجاد حساسیت می کند. به وزن ساعت مچی دقت داشته باشید. وزن آن نشان می دهد که از چه استیلی استفاده شده است و چقدر باکیفیت است.

حتی نوع موتور را هم می توان تشخیص داد. از ساعت های برند و اورجینال تهیه نمایید تا از استیل باکیفیت ساخته شده باشند. موتور ساعت مچی باید تایید شده باشد. چه ساعت از نوع کوارتز و چه از نوع مکانیکی باشد، باید از نوع بهتر و باکیفیت آن باشد. در خرید ساعت مچی برای آقایان دقت داشته باشید که ضد اب بودن آن را هم مد نظر داشته باشید. هیچ چیز مانند آب نمی تواند به ساعت مچی ضربه بزند و باعث خرابی آن شود. در هنگام خرید ساعت مچی مدلی را انتخاب نمایید که صفحه آن ضد خش باشد و مقاومت خوبی در برابر ضربه داشته باشد.

آیا ساعت مچی مردانه گران است؟

برای خرید ساعت مچی آقایان هم در مدل و هم در برند، تنوع بالا است. اما دقت کنید که از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید تا ساعت اصل و اورجینال را خریداری کنید. ویژگی های بک ساعت خوب و باکیفیت در ساعت های اورجینال وجود  دارد. فروشگاه خانه ساعت، انواع ساعت های به روز و جدید را در بهترین برندها با قیمت مناسب به فروش می رساند.

در نهایت اینکه بهترین هدیه برای آقایان ساعت مچی است چون تمام دلایل مهم آن در این مطلب آورده شد و به آن ها پرداختیم. حال نوبت شما رسیده است تا با انتخاب فروشگاهی مطمئن بهترین خرید ساعت مچی مردانه را داشته باشید. برای مشاهده انواع ساعت مچی مردانه می توانید وارد وبسایت خانه ساعت شده و تمامی محصولات را با قیمت مشخص مشاهده نمایید.