اخبار ورزشی

اتمام حجت سرمربی استقلال خوزستان با بازیکنانش – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: ابتدا حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه را محکوم می‌کنم و امیدوارم روزی فرا برسد که در تمام جهان صلح و آرامش حکم روا باشد.

او ادامه داد: پس از بازی با پیکان تصمیم به جدایی گرفتم اما پس از جلسه با مدیران و حمایت‌هایی که آنها داشتند تصمیم گرفتم به کار خود ادامه دهم. من سال‌ها در باشگاه فولاد در تیم‌های پایه و بزرگسال فعالیت داشته‌ام و همیشه آنلاین و محبت هواداران این تیم نسبت به من فوق العاده بوده است و باید از همه آنان تشکر کنم.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص دیدار با فولاد گفت: فردا یکی از مهم‌ترین بازی‌های خود را در پیش داریم و سه امتیاز برای هر دو تیم واجب است. مهم‌تر از کسب سه امتیاز احترامی خواهد بود که بین اعضای دو تیم و هواداران برقرار است.

او در پایان خاطر نشان کرد: ما روز گذشته جلسه فنی را برگزار و تاکید کردم بازی مقابل صنعت نفت آبادان آخرین فرصت برای برخی از بازیکنان است و اگر نتوانند خود را با تفکرات کادرفنی وقف دهند، قطعاً از تیم جدا می‌شوند. این مسئله را با مدیریت باشگاه در میان گذاشتم و امیدوارم بازیکنان به این باور برسند که پیراهن بزرگ تیم استقلال خوزستان بسیار ارزشمند است و باید برای آن بجنگند.

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و فولاد فردا از ساعت ۱۹ و در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم می‌روند.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.