اخبار عمومی

انقلاب اسلامی الگوی دفاع از مظلوم در دنیاست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، جلسه ستاد هماهنگی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان بهار به ریاست رضا شالبافیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بهار و با حضور رؤسا و مدیران دستگاه‌های اجرایی صبح یکشنبه برگزار شد.

رضا شالبافیان در این جلسه با تبریک ایام الله دهه فجر به برکات عظیم انقلاب اسلامی برای کشورمان اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی موجب استیصال استکبار جهانی شد و با دفاع از مظلوم الگوی همه مستضعفان و حق طلبان دنیا شده است.

وی دستاوردهای عظیم پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و سایر زمینه‌ها را از دیگر برکات نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران و خون شهدا و رهبری داهیانه امام خامنه‌ای، ایران اسلامی هر روز در حال پیشرفت و تعالی است.

شالبافیان افزود: اتحاد و انسجام ملی در دهه فجر و انتخابات لازم و ضروری است و این همدلی و حضور موجب یاس و تحقیر دشمنان قسم خورده این مرز و بوم خواهد شد.

همه دستگاه‌های خدماتی و اجرایی شهرستان باید وظایف خود را به نحو شایسته ای انجام دهند و در این خصوص مدیران شهرستان بر اساس اقدامات عملی ارزیابی خواند شد. مدیران فعال مورد تشویق و ترغیب قرار می‌گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بهار گفت: همه باید در مراسم‌های دهه فجر و ۲۲ بهمن حضور حداکثری داشته باشیم و این حضور حماسی پیش زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم اسفند ماه است.

شالبافیان گفت: جهاد تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است و ادارات و دستگاه‌ها برای این مهم از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنند و در این راستا اصحاب رسانه نیز رسالت سنگینی دارند چرا که انتخابات پیش رو مهمترین رویداد سال و مظهر اقتدار کشور است و همه با هم وظیفه داریم به وظایف مذهبی، ملی و میهنی خود عمل نموده و اصحاب رسانه با امید آفرینی و بیان حقایق رسالت ویژه خود را انجام خواهند داد.