هایفوتراپی از چه سنی مناسب است

هایفوتراپی چیست ؟

در این روش از امواج فراصوت با شدت بالا برای درمان مشکلات پوستی استفاده می‌شود. این امواج با استفاده از دستگاه خاصی به نواحی هدف که قبلا توسط پزشک مشخص شده‌اند، تابیده می‌شوند. نفوذ امواج فراصوت به لایه‌های زیرین پوست باعث گرم شدن آن‌ها شده و این لایه‌ها را جمع می‌کند. در نتیجه چین و چروک موجود بر روی سطح پوست یا افتادگی ناشی از بارداری، کاهش وزن یا افزایش سن از بین خواهد رفت.

همچنین از هایفوتراپی می‌توان برای لاغری نیز استفاده کرد. در این روش سلول‌های چربی گرم و تجزیه می‌شوند. پس از آن به‌صورت طبیعی از بدن دفع شده و برای همیشه از بین می‌روند. در نتیجه می‌توان با هایفوتراپی به اندام مناسب و ایده آل خود رسید. در این روش هیچ برشی ایجاد نمی‌شود و نیازی به بیهوشی یا بی‌حسی نیست. چراکه درمان با آن تقریبا بدون درد یا همراه با درد بسیار جزئی است. تا اینجای کار که به نظر نمی‌رسد هایفوتراپی برای افراد کم سن و سال یا مسن مشکل‌آفرین باشد. اما آیا واقعا چنین است؟ در ادامه این مطلب به این سوال پاسخ خواهیم داد.

هایفوتراپی برای افراد زیر سی سال

واضح است که کودکان نیازی به استفاده از هایفوتراپی ندارند. بنابراین زمانی که درباره بازه سنی زیر 30 سال صحبت می‌کنیم، منظور ما دوره نوجوانی یعنی زیر بیست سال و بین بیست تا سی سال است. مشخصا در این دوران هیچ چین و چروکی در چهره فرد دیده نمی‌شود و آثار پیری در آن وجود ندارد. بنابراین این افراد نیازی به استفاده از هایفوتراپی برای جوان‌سازی پوست نخواهند داشت. ممکن است برخی تبلیغات هایفوتراپی را به‌عنوان علاج واقعه قبل از وقوع به شخص معرفی کنند. این تبلیغات بر پایه در دهه سی زندگی و کند کردن روند پیری پوست، جوانان زیر سی سال را به استفاده از هایفوتراپی ترغیب می‌کنند.

باید بدانید که بهترین روش برای کند کردن روند پیری پوست و جلوگیری از پیری زودرس در دهه سی زندگی، اصلاح سبک زندگی و رژیم غذایی و حفظ سلامت و رطوبت پوست با استفاده از محصولات مراقبتی معتبر است. در سنین نوجوانی (زیر بیست سال) پوست در وضعیت ناپایداری قرار دارد. در این دوره هورمون‌ها هنوز به تعادل نرسیده‌اند و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که برای پوست چه اتفاقی می‌افتد. بنابراین بهتر است در این دوره از انجام هر درمانی بر روی پوست خودداری شود.

در سنین بیست تا سی سالگی پوست در بهترین وضعیت قرار دارد. در این دوره هورمون‌های فرد به تعادل رسیده‌اند و سلول‌های پوستی با تمام قوا مشغول فعالیت هستند. در نتیجه خون‌رسانی و در بهترین شرایط قرار دارد و با تولید در سطح مناسب، استحکام و جوانی پوست حفظ خواهد شد. پس در سنین زیر سی سال نیازی به تحریک سلول‌های پوستی با هایفوتراپی نیست و هیچ‌یک از پزشکان استفاده از این روش در این سنین را توصیه نمی‌کنند. پزشکان توصیه می‌کنند که در این سنین در صورت وجود هر مشکلی در پوست به پزشک پوست و مو مراجعه شود تا با کرم‌های مناسب و اصلاح رژیم غذایی بتوان سلامت و شادابی پوست را به آن برگرداند.

برخی از افراد ممکن است در سنین زیر سی سال با اضافه‌وزن دست‌وپنجه نرم کنند و به دنبال راهی برای خلاصی از آن باشند. در چنین شرایطی نیز سودجویان با تبلیغات وسوسه‌انگیز به سراغ این افراد آمده و تلاش می‌کنند جیب آن‌ها را خالی کنند. باید بدانید که بهترین راه برای کاهش وزن و خلاص شدن از شر چربی‌های اضافه در سنین زیر سی سال، ورزش و رژیم غذایی است. چراکه در این دوره متابولیسم بدن بالا است و راحت‌تر می‌توان از شر چربی‌های اضافه و وزن بالا راحت شد. به‌علاوه ورزش منظم به زیباتر شدن اندام فرد نیز کمک می‌کند و اعتمادبه‌نفس او را بالا خواهد برد.

هایفوتراپی در سنین سی تا پنجاه سالگی

معمولا افراد در اواسط دهه سی زندگی اولین علائم پیری را مشاهده می‌کنند. در این سنین در نواحی اخم و لبخند و کناره چشم‌ها و لب‌ها خطوط ریزی ظاهر می‌شود که می‌توانند کمی نگران‌کننده باشند. معمولا خانم‌ها در این سن باردار می‌شوند و تغییرات هورمونی ناشی از این دوران بر روی پوست آن‌ها تاثیر می‌گذارد. سطح هیالورونیک اسید و کلاژن پوست کاهش می‌یابد و یا کاهش حجم گونه‌ها کم‌کم خود را نشان می‌دهد. توصیه اکید پزشکان این است که بلافاصله پس از مشاهده این علائم برای هایفوتراپی اقدام کنید. زیرا این کار سلول‌های پوست را تقویت کرده و جلوی تشدید علائم پیری را می‌گیرد.

اگر برای رفع این علائم در دهه سی اقدامی نشود، در دهه چهل و پنجاه زندگی عمیق‌تر شده و درمان آن‌ها کمی مشکل‌تر می‌شود. در این دوران پوست کم‌کم رطوبت و چربی خود را نیز از دست می‌دهد و خون‌رسانی به آن کندتر می‌شود. در نتیجه شاهد گود رفتن و ایجاد چین و چروک در بیشتر نقاط چهره هستیم. ضمن اینکه در این سنین معمولا جاذبه اثر خود را گذاشته و افتادگی‌هایی در بعضی از نواحی صورت ایجاد شده است. بنابراین بهتر است هرچه سریع‌تر برای برطرف کردن آن‌ها اقدام شود.

هرچه سن بالاتر برود، لاغری و از بین بردن چربی‌های اضافه سخت‌تر است. افرادی که در دهه سی تا پنجاه زندگی خود به سر می‌برند، ممکن است حتی با وجود اندام مناسب از چربی‌های نواحی شکم و پهلو یا ران‌ها و بازوها رنج ببرند. توصیه ما به این افراد استفاده از روش هایفوتراپی است. در این سنین ورزش و رژیم غذایی تا حدی تاثیرگذار است و نمی‌تواند همه چربی‌های اضافه را از بین ببرد. در نتیجه می‌توان از هایفوتراپی برای لاغری موضعی و برطرف کردن چربی‌های این نواحی استفاده کرد. توجه کنید که هایفوتراپی تنها برای افرادی که اضافه‌وزن بالایی دارند یا ضخامت چربی موجود در زیر پوست آن‌ها زیاد است، موثر نخواهد بود و این افراد باید از روش‌های دیگری استفاده کنند.

هایفوتراپی بعد از پنجاه سالگی

در سنین بالاتر از پنجاه سالگی معمولا چین و چروک‌های عمیقی در چهره فرد ایجاد می‌شود و سطح افتادگی پوست نیز بیشتر است. در این دوران پوست بخش زیادی از رطوبت خود را از دست داده و کلاژن پوست نیز بسیار کم شده است. در نتیجه پوست انعطاف‌پذیر و نرم نیست و ترمیم آن کمی دشوار است. البته این به این معنا نیست که هایفوتراپی نمی‌تواند برای افراد بالای پنجاه سال مناسب باشد. این روش را می‌توان برای از بین بردن چین و چروک‌ها و افتادگی‌هایی که هنوز شدید نشده‌اند، استفاده کرد.

تحقیقات نشان می‌دهد که هایفوتراپی تا سن 75 سالگی نتایج مثبتی داشته و تا حد زیادی اثرات پیری را از بین برده است. بنابراین افراد در سنین 50 تا 75 سالگی می‌توانند به نتایج آن امیدوار باشند. اما در سنین بالاتر از 75 سال و به طور کلی اگر عمق چین و چروک‌ها زیاد باشد، افتادگی شدید ایجاد شده باشد، پوست اضافه زیادی دخیلی از کاربران از دکتر رفیعی سوال میکنند هایفو برای چه سنی مناسب است؟ در ادامه با این مقاله از مطب  پوست و لیزر دکتر رفیعی همراه باشید تا در باره این موضوع بیشتر اگاه شوید. که یکی از مناسب ترین روش ها برای زیبایی و جوانسازی پوست، استفاده از روش هایفوتراپی میباشد. در این روش که از امواج ایمن و کم عارضه بر روی پوست استفاده می شود، منجر به رفع شل بودن پوست و همچنین از بین بردن مشکلات سطحی تا متوسط پوست می گردد.

برخی افراد ترجیح می دهند به واسطه افزایش سن خود از روش های تهاجمی؛ مانند عمل های جراحی و کشیدن پوست استفاده کنند. در این مطلب سعی شده است مهمترین نکات در مورد سن مناسب برای هایفو و در واقع توضیح اینکه هایفوتراپی صورت برای چه سنی مناسب است؟ پرداخته شود.

هایفوتراپی برای چه سنی مناسب است؟

خوب است بدانید که از برای زیبایی و جوانسازی پوست و همچنین در کاهش وزن و لاغر کردن و از بین بردن چربی های زیر پوستی استفاده می شود. متخصصین انجام هایفوتراپی، معمولاً سن ۳۰ تا ۵۰ سالگی را توصیه میکنند و در واقع این سن را بهترین زمان برای انجام روش های زیبایی در ترمیم پوست و از بین بردن چین و چروک ها و حتی پیشگیری از بروز چین و چروک ها و روی پوست می دانند.

از طرف دیگر از آنجایی که در این زمان ممکن است به علل مختلف به ویژه در خانم ها همچون زایمان و موارد دیگر منجر به بروز چربی ها و موارد این چنینی در ناحیه زیر پوست گردد، می توانند با استفاده از روش هایفوتراپی به از بین بردن این چربی ها بپردازند.

بنابراین می‌توان گفت سن استاندارد برای هایفو بین ۳۰ تا ۵۰ سال می باشد و در برخی شرایط تا ۷۵ سال هم میتوانند از این روش زیبایی و غیر تهاجمی در زیبایی پوست خود استفاده کنند. باید دقت داشته باشید افرادی که در سنین بالای ۵۰ تا ۷۵ سال می باشند، با استفاده از شرایطی همچون چک کردن پوست توسط پزشکان متخصص و میزان مشکلات پوستی خفیف و متوسط می توانند در انجام این روش تعجیل کنند.

در غیر این صورت هایفوتراپی برای افتادگی های وسیع و چین و چروک های پیشرفته نمی‌تواند روش درمانی موثر و مناسبی محسوب گردد.

چه کسانی می توانند هایفوتراپی کنند؟

از آنجایی که هایفوتراپی روشی ایمن و کم عارضه در بین روش های زیبایی و جوانسازی پوست محسوب می گردد، لذا می توان مدعی بود که از این روش تمامی افراد می توانند استفاده کنند. برای آگاهی از ، میتوانید به پزشک متخصص مراجعه کرده و برای آن اقدام نمایید. به غیر از افرادی که در گروه های زیر قرار دارند، در سایر افراد می توانند به راحتی برای انجام روش هایفوتراپی مراجعه نمایند.

  • افرادی که درگیر بیماری های سرطان هستند و در حال حاضر به شیمی درمانی مشغول می باشند.
  • افرادی که دارای پوست بسیار خشک و اگزما مانند می باشند.
  • افرادی که از داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی بدن یا داروهای کورتیکواستروئید استفاده می کنند.
  • افرادی که دارای دیابت می باشند.
  • افرادی که دارای تیروئید کم کار می باشند.
  • افرادی که در ناحیه های مختلف صورت خود دارای تزریق بوتاکس یا ژل می باشند.
  • خانم های باردار یا شیرده
  • افرادی که دارای ایمپلنت های دائمی در دهان خود می باشند.
  • افرادی که داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند.
  • افرادی که دارای زخم های پوستی یا زخم های بهبود نیافته می باشند.
  • افرادی که دارای آکنه های شدید کیستیک بر روی پوست می باشند.

ابن افراد، از جمله افرادی می باشند که مجاز به انجام هایفوتراپی نیستند و بهتر است قبل از انجام هایفوتراپی نشانه های بیماری و خود را کنترل و درمان نمایند و سپس برای انجام هایفوتراپی مراجعه نمایند.

برای چه سنی مناسب است

محدوده سن مناسب هایفوتراپی چه زمانی است؟

برای اینکه بدانیم هایفوتراپی از چه سنی مناسب است و درواقع هایفو برای چه سنی مناسبه، خوب است در مورد رنج سنی انجام این روش که توسط ماخصصین توصیه گردیده است، اطلاعاتی بدست آوریم:

۱هایفو برای سنین زیر ۳۰ سالگی

انجام هایفوتراپی در سنین زیر ۳۰ سال توصیه نمی گردد، چرا که در افراد از بدو تولد تا سن ۲۰ سالگی به دلیل آنکه به دارای اوج حرکات و نشانه های ترمیم پوستی و تولید کلاژن و الاستین در این زمینه میباشند، لذا نیاز به انجام هایفوتراپی برای تحریک کلاژن سازی نیاز نخواهد بود.

از طرف دیگر از آنجا که از سنین ۱۵ تا ۲۰ الی ۲۳ سالگی را دوره اوج بلوغ افراد و همچنین بروز برخی آکنه ها و بیماری های پوستی می دانند و از آنجا که مشخص نیست بعد از این دوران چه اتفاقی برای پوست خواهد افتاد، لذا انجام روش های زیبایی را بر روی پوست توصیه نمی گردد.

همچنین استفاده از این روش در سنین زیر ۳۰ سال برای از بین بردن چربی های پوستی توصیه نمی‌گردد و تنها می توان با تغییر لایف استایل و اصلاح سبک زندگی به حفظ و بهبود پوست و اندام خود بپردازید. بهتر است در سنین زیر ۳۰ سال از روش هایفو برای از بین بردن مشکلات پوستی و چربی های اضافه پوست استفاده نکنند.

۲هایفوتراپی  برای سنین بین ۳۰ تا ۵۰ سالگی

اگر جز افرادی هستید که به مختلفی از جمله سبک زندگی، وراثت و ژنتیک، بارداری، برخی بیماری‌های پوستی و … دچار بروز چین و چروک ها در روی پوست صورت، گردن، غبغب و یا بدن خود می باشید و یا به علل مختلف دچار چاقی در اندام خود هستید، می توانید برای زیبایی و جوانسازی پوست و از بین بردن چربی های زیر پوستی به انجام هایفوتراپی بپردازید.

بنابراین می توان سن ۳۰ تا ۵۰ سالگی را بهترین و استاندارد ترین سن برای انجام هایفوتراپی دانست. در واقع می توان سن مناسب هایفوتراپی را در این رده سنی قرار داد و با کمک اشعه های ایمن و کم خطر اولتراسوند بر روی پوست به تحریک کلاژن‌سازی پرداخت. به این ترتیب علاوه بر از بین بردن مشکلات خفیف تا متوسط پوست، به پیشگیری از بروز بیماری های پوستی یا چاقی مفرط نیز پرداخته می گردد.

۳هایفو برای جوانسازی بعد از ۵۰ سالگی

معمولا بعد از ۵۰ سالگی به علت اینکه چین و چروک های عمیقی در چهره افراد ایجاد می‌شود یا دچار افتادگی پوست و تحلیل قوای جسمانی میگردند، بسیاری از افراد برای لاغری موضعی یا زیبایی پوست سراغ انجام روش هایی همچون هایفوتراپی می روند.

هرچه میزان افتادگی و چین و چروک های پوستی بیشتر باشد، احتمال موفقیت این روش کمتر خواهد بود. البته این بدان معنا نیست که بعد از ۵۰ سالگی نمیتواند هایفوتراپی استفاده کرد، بلکه تاثیر کمتری خواهد داشت. بنابراین می توان با دانستن این سه گروه سنی با قاطعیت دانست که هایفوتراپی برای چه سنی مناسب است و چه افرادی می‌توانند از آن بهترین نتیجه را دریافت نمایند.

هایفو برای چه سنی مناسبه

استفاده از هایفوتراپی در چه سنی عوارض دارد؟

همانطور که پیشتر ارائه شد، از هایفوتراپی می توان برای از بین بردن چربی های موضعی بدن، برای لاغری و همچنین در زیبایی و جوانسازی پوست صورت و گردن استفاده کرد. سن مناسب برای هایفو را میتوان بین سنین ۳۰ تا ۵۰ سالگی در از بین بردن چین و چروک و رفع افتادگی پوست دانست.

در افراد زیر سی سال معمولا نیاز به اعمال روش های زیبایی برای از بین بردن چین و چروک ها نمی باشد؛ مگر در موارد خاصی که فرد به صورت ژنتیک یا بیماری های پوستی نیاز به انجام روش های زیبایی داشته باشد.

در افراد بالاتر از سن ۵۰ سالگی، نیز به علت اینکه چین و چروک های شدیدتری را دارا هستند و پوست آنها عملا شل و افتاده میباشد، نیز معمولا انجام روش های زیبایی همچون هایفو با وجود کم عارضه بودن تاثیر پذیری چندانی ندارند.

بهترین سن برای انجام هایفوتراپی

بسیاری از افراد تمایل دارند، مطلع باشند که آیا هایفوتراپی سن مشخص و استانداردی دارد یا خیر! باید بدانید که طبق نظر متخصصین بهترین سن بین ۳۰ تا ۵۰ سالگی افراد می باشد و بین خانم‌ها و آقایان تفاوتی ندارد. برای اینکه بدانید هایفو برای چه سنی مناسب است.

خوب است بدانید که معمولا در سنین پایین تر از ۳۰ سالگی و یا بالاتر از ۵۰ یا ۶۰ سالگی بهتر است از هایفوتراپی برای جوانسازی پوست استفاده نکنید، چرا که در این سنین هایفو تاثیر چندانی بر روی پوست نخواهد داشت. سن ۳۰ تا ۵۰ سالگی به علت شروع بروز چین و چروک و افتادگی پوست می توان با استفاده از این روش ها علاوه بر درمان ریشه ها و پایه چین و چروک ها و مشکلات سطحی پوست منجر به پیشگیری از بروز چین و چروک های عمیق تر در سنین بالاتر گردد

خلاصه مطلب هایفوتراپی از چه سنی مناسب است؟

یکی از نکات مهمی که معمولاً افرادی که به دنبال زیبایی و جوانسازی پوست و صورت خود هستند، دنبال می‌کنند؛ سن مناسب هایفوتراپی برای انجام این روش میباشد. یکی از بهترین و کم عارضه ترین روش های زیبایی در از بین بردن چین و چروک و جوانسازی پوست، هایفوتراپی می‌باشد. طبق نظر متخصصین در جواب سوال هایفو برای چه سنی مناسب است؟ میگویند بهترین سن برای هایفوتراپی بین ۳۰ تا ۵۰ سالگی می باشد و کمتر یا بیشتر از این سن را توصیه نمی‌کنند. با توجه به نوع پوست و مشکلات پوستی پزشک متخصص می تواند در مورد اس برای پاسخ به این سوال که سن مناسب هایفوتراپی صورت چند سال است، باید بگوییم متخصصان سن مناسب برای هایفو را ۳۰ سالگی به بالا می‌دانند. در ادامه انجام هایفوتراپی را در تمام رده‌های سنی بررسی کرده‌ایم. علاوه بر این ۱۰ مورد منع استفاده از درمان را آورده‌ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.

هایفوتراپی از چه سنی مناسب است؟

به صورت کلی درمان هایفو برای افراد با سن بیش از ۳۰ سال که دارای افتادگی پوست خفیف تا متوسط هستند، عملکرد مطلوبی دارد. در این سن، پوست شروع به نشان دادن علائم پیری می‌کند و افراد می‌توانند با مشورت پزشک برای پیشگیری و درمان افتادگی‌ها، اقدام به انجام هایفو کنند. هایفو یک درمان ایمن و غیر تهاجمی است و متقاضیان بسیاری هایفو را برای اولین درمان پوستی خود انتخاب می‌کنند.

آیا هایفوتراپی در سن کم انجام می‌شود؟

بطور کلی نمی‌توان گفت که هایفو برای چه سنی مناسب است اگر چه سن می‌تواند در نتیجه درمان با هایفو موثر باشد، اما باز هم  شرایط پوستی هر فردی متفاوت است. متخصصان هایفو بر این عقیده‌اند که در سنین ۲۰ سالگی گاه افراد علائم شلی پوست را نشان می‌دهند که برای آنها می‌توان هایفو را با قدرت و شدت کمتر به منظور پیشگیری بدون هیچ نگرانی استفاده کرد. به صورت کلی هایفو در سن پایین جهت پیشگیری از افتادگی‌های پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آیا انجام هایفو در سن بالا (بیش از ۶۵ سال) مجاز است؟

به طور متوسط گفته شده که تا سن ۶۵ سالگی حدود ۴۰ درصد کلاژن موجود در پوست ما از بین می‌رود. افراد بالای ۶۵ سال که پیری گسترده‌تر، افتادگی و شلی شدید پوست یا پوست آویزان در ناحیه ی گردن خود را تجربه می‌کنند، ممکن است کاندیدای مناسبی برای هایفو نبوده و احتمال دارد که به جراحی نیاز داشته باشند. پیشنهاد می‌کنیم برای انجام هایفوتراپی در سن بالا با پزشک متخصص مشورت کنید.

10  مورد منع استفاده از درمان هایفو چیست؟

هایفوتراپی جزو ایمن ترین و کم عارضه ترین روش ها برای جوانسازی پوست به شمار می رود، از این رو، در گروه‌های سنی ذکر شده بدون هیچ نگرانی، با مشورت با پزشک متخصص پوست و با در نظر گرفتن شرایط پوستی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. اما باید توجه داشت که گروه های زیر بهتر است از استفاده از هایفوتراپی اجتناب کنند.

  1. افراد با تومورهای بدخیم
  2. کودکان و زنان باردار یا شیرده
  3. افرادی که تبخال فعال دارند
  4. بیماران با پاسخ های التهابی
  5. بیماران با پاسخ های التهابی
  6. بیمارانی که به تحریک الکتریکی حساس هستند
  7. بیمارانی که در ناحیه مورد نظر از فیلر استفاده کرده اند
  8. بیماران مبتلا به اختلالات خونریزی مانند بیماران هموفیلی
  9. بیمارانی که دارای یک اختلال پوستی هستند که کل بدن را تحت تاثیر قرار می دهد یا در ناحیه خاصی وجود دارد و بهبود نمی یابد
  10. همچنین بیماران با سایر شرایط خاص می‌بایست با پزشک خود مشورت کنند.

چند نکته مهم که باید قبل از هایفو بدانید

در انتخاب پزشک دقت کنید: پزشک مجرب می‌تواند با توجه به سن و شرایط پوست شما درمان هایفو را توصیه و یا منع کند. ما در وبسایت شیراز بیوتی پس از بررسی جامع را معرفی کرده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید روی لینک کلیک کنید.

هایفو برای افراد با افتادگی پوست زیاد مناسب نیست: افرادی که در کل پوست آسیب دیده دارند یا پوستشان خیلی زیاد شل و افتاده است، ممکن است برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب لازم باشد پیش از انجام هایفو چندین درمان دیگر داشته باشند. و یا روش‌های جراحی را انتخاب کنند.

هایفو یک درمان بی خطر است: در هایفو از امواج فراصوت استفاده می شود که بدون آسیب به سطح پوست از آن عبور کرده و به عمق می رسند و باعث تحریک کلاژن سازی برای ترمیم و رشد مجدد سلول ها می شوند. از این رو جزو کم عارضه ترین درمان های پوستی است که بدون هیچ نگرانی می توانید از آن استفاده کنید.

هایفو دوره نقاهت ندارد: پس از هایفو نیازی به دوره‌ی نقاهت نخواهید داشت و بلافاصله می‌توانید فعالیت‌های روزمره خود را ادامه دهید. ما در مقاله‌ای تحت عنوان تمام نکات مربوطه را آورده‌ایم برای کسب اطلاع بیشتر روی لینک کلیک کنید.

نتیجه گیری :سن مناسب هایفو

اگر در دهه ی ۳۰ سالگی خود هستید، باید بگوییم که در این دهه هایفو برای شما تولید کلاژن را در ناحیه صورت و گردنتان تحریک می کند و در به تاخیر انداختن روند پیری بسیار کمک خواهد کرد. معمولا گروه های سنی ۳۰ تا ۵۰ شایع ترین سنین برای درمان با هایفو به شمار می روند. و در کل باید گفت که اگر بالای ۶۵ سال هم سن دارید، درمان می تواند مناسب باشد به شرط اینکه میزان شلی و افتادگی پوست خیلی زیاد نباشد.

این نکته نیز قابل ذکر است که، افرادی که پیش از هایفو تحت عمل جراحی زیبایی قرار گرفته اند، هایفو اثرات لیفت صورت را بهبود و طولانی‌تر می کند. در پایان به شما توصیه می‌کنیم نظرات خود را در انتهای همین صفحه بخش نظرات با ما در میان بگذارید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود. همچنین می‌توانید برای مشاهده بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران کلیک کنید.

سؤالات متداول 

هایفوتراپی از چه سنی مناسب است؟

متخصصان پوست و مو بر این عقیده اند که سن مناسب هایفو معمولا ۳۰ سال به بالا است اما باز هم شرایط پوستی اهمیت ویژه ای دارد که در این زمینه حتما باید با متخصص مشورت کرد.

منع استفاده از هایفو برای چه کسانی است؟

زنان باردار و شیرده، افرادی که از بیماری های خاصی همچون سرطان رنج می برند و نیز افرادی که داروهای خاص مصرف کرده یا عارضه پوستی شدید دارند.

آیا قبل از ۳۰ سالگی می‌توان هایفو انجام داد؟

بله. به گفته متخصصان هایفو در دهه ۲۰ سالگی می‌توان بر حسب شرایط پوست از هایفو به عنوان راهی برای پیشگیری از پیری پوست بهره برد.

تفاده از روش‌های نوین زیبایی در سنین مختلف نظر خود را اعمال نماید.

ر ناحیه درمان وجود داشته باشد و شخص اضافه‌وزن بالایی داشته باشد، نمی‌توان از این روش به‌عنوان روشی برای جوان‌سازی یا تناسب‌اندام استفاده کرد.