اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

راهنمایی خرید بهترین کولرگازی جنرال

شرکت جنرال یکی از قدیمی ترین کمپانی هایی است که در ضمینه لوازم التریکی و سیستم های تهویه مطبوع با بیش از نیم قرن فعالیت دارد.این کمپانی فعالیته اولیه خود را در کشور آمریکا آغاز نمود و پس از مدتی به دلیل داشتن نیروی کار ارزان کل کمپانی به چین انتقال داده شد .و امروزه کشورهای مالزی زو چنین نمایندگی ها و خط تولید مستقیم تولید لوازم های برق و سیستم های تهویه مطبوع جنرال را برعهده دارند.امروزه کمپانی جنرال به دلیل داشتن نمایندگی های فعال در بیشتر نقاط جهان و همچنن داشت قیمت بسیار اقتصادی تر به نسبت رقبای خود سهم قابل توجهی را در بازار لوازم خانگی به خود اختصاص داده است.

این کمپانی علاوه بر فعالیت در ضمینه سیستم های تهویه مطبوع و کولرگازی در تولید لوازم برقی دیگر از جمله تلوزیون و لباسشویی و غیره ..فعالیت داشته است به همین دلیل با داشتن تنوع در تولید لوازم خانگی کیفیت بالا و قیمت پایین تر به نسبت رقبای خود توانسته است در بازار خاورمیانه به خصوص ایران فروش قابل چشم گیری را داشته باشد به همین دلیل همیشه طرفدار های خاص خودش را در ایران دارد به همین دلیل در ایران دارای نمایندگی های فراوان است.

جدید ترین کولرگازی های جنرال:

کولرگازی های جنرال در انواع مدل و نام های تجاری مختلف تولید و روانه بازار شده اند که یکی از مشهور ترین آن ها که بیشترین فروش را هم داشته است جنرال طرح لبخند بوده است. اینکولرگازی علاوه بر کیفیت متور فوقلاده آن که به ندرت خراب و نیاز به تعمیر دارد و همچنین قیمت مقرون بصرفه آن دو دلیل برای تقاضای فراوان ان در ایران بوده است محال است شما قصد خرید کولرگازی را داشته باشین و اسم جنرال طرح لبخند به گوشتان نخورده باشد.

از کولر گازی های مهم و با کیفیت دیگر ساخت این کمپانی می توان به کولر گازی های جنرال گلد اشاره کرد. این کولر گازی در دو نوع پلاتینیوم و اس اچ تولید و دلتا  می شود که نوع پلاتینوم آن دارای متوری قوی تر گاز مبرد آر410 فیلتر های تصفیه هوا متور تی 3 و در دو نوع اینورتر پلاس و بدون اینورتر عرضه می شوند که در نوع اینورتر آن مصرف برق کولرگازی بسیار پایین است. از دیگر اسم های تجاری جنرال می توان به جنرال مکس اشاره کرد که این کولرگازی در دو نوع گاز مبرد آر 410 و آر22 تولید می شوند از نظر کارای و آپشن تقریبا با مدل گلد آن برابر است.

بهترین کولرگازی جنرال:

برای خرید یک کولرگازی خوب همواره یک سری از فاکتور ها و معیار ها همیشه مورد توجه بوده و است که بیشتر این فاکتور هارا می توان خلاصه وارد در چند جمله بیان کرد اولین فاکتوری که هر خریداری به ان توجه می کند بحث کیفیت و دوام آن کولرگازی است که بتواند بازدهی فراوان و همچنین دردسر تعمیر و نگهداری زیادی نداشته باشد. دومین فاکتور بحث بودجه و قیمت تمام شده آن برای خریدار است که قیمتی مقرون به صرفه و اقتصادی داشته باشد هر قشری توان خرید آن را داشته باشند.

سومین فاکتور بحث مصرف برق و کم مصرف بودن آن است به دلیلی که بیشتر کولرگازی ها به دلیل مصرف برق خیلی زیاد مصرف کننده را از استفاده از آن باز می داشت.چهارمین فاکتور بحث خدمات پس از فروش و فراوانی قطعات یدکی آن است که در صورتی که کولرگازی به مشکلی بر بخورد قطعات آن یافت و در کمترین زمان تعمیر شود. این چهارتا فاکتور جزوه بیشترین درخواستی هایی است که بیشتر مصرف کنندگان کولرگازی به آن توجهه بسیاری در امر خرید دارند.

بهترین نوع از سری کولرگازی های جنرال مدل جنرال گلد پلاتینیوم آن است که بیشترفاکتورهای یاد شده را دارا می شاد در اینجا به معرفیاین کولر گازی و آپشن های ان نیز می پردازیم . جنرال گلد پلاتینیوم دارای متور روتاری کمپانی جی ام سی سی است که این کمپانی یکی از بیترین و سر شناس ترین کمپانی ها در ضمینه تهیه متور های سیستم های تهویه مطبوع است به همین دلیل کمپرسور آن ها از قدرت و دوام بالایی برخوردار است.

ترکیب این متور با گاز مبرد آر410 مصرف برق این کولرگازی را تا حد قابل قبولی کاهش داده است و در رد مصرفی بی قرار داده است البته نوع اینورتر آن نیز موجود است که مصرف برق آن در گرید آ قرار دارد از ویژگی های مهم دیگر آن می توان به فیلتر های تصفیه هوای چند وجهی و همچنین پرتاب باد چند حالته سیستم توربو فن و همچنین رادیات طلایی ضد زنگ اشاره کرد که به دلیل محافظت از زنگ زدگی می توان از آن در آب و هواهای شرجی و رطوبت دار نیز از آن استفاده کرد. راهنمای خرید کولر گازی جنرال و 9 نته مهم در هنگاه خرید را مطالعه کنید.

از ویژگی های مهم دیگر ان حالت اسلیپ و تایمر دار بودن ان نیز اشاره کرد که می توان برای روشن یا خاموش شدن کولر گازی در هر تایمی که بخواهید آن را تنظیم کرد اسپلیت های جنرال گلد دو حالته سرد و گرم می باشد که در هر دو صورت گرم و سرد آن دارای قدرت گرم کنندگی و سرد کنندگی قابل قبولی را دارد.