اخبار عمومی

هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در مروست افتتاح و بهره‌برداری شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مجید دهقانی‌زاده در این سفر که با ادای احترام به شهدای این شهرستان و دیدار با امام جمعه مروست آغاز شد، از طرح پرورش بوقلمون بهاردشت شهرستان مروست که با هدف پرورش ۴۰ هزار قطعه‌ بوقلمون و سرمایه بخش خصوصی به مبلغ ۵۶۰ میلیارد ریال و اشتغال بالغ بر ۱۲ نفر ایجاد شده، بهره‌برداری کرد.

دهقانی‌زاده در ادامه از پارک بانوان کوثر این شهرستان که از جمله پروژه های مصوب سفر ریاست جمهوری به استان یزد است و هم اکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بازدید کرد و خواستار تسریع در عملیات عمرانی و بهره‌برداری هرچه زودتر این پارک شد.

وی همچنین در مراسم افتتاح و بهره‌برداری مرکز تفریحی و گردشگری ارمغان سبز مروست با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال شرکت کرد.

هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در مروست افتتاح و بهره‌برداری شد

دهقانی‌زاده در این سفر کلنگ بهره‌برداری از پروژه نیروگاه خورشیدی ۲۰۰ کیلو واتی مبارکه شهرستان مروست با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال را نیز به زمین زد که امید می‌رود تا پایان اسفندماه سال جاری برق این نیروگاه خورشیدی وارد مدار شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد همچنین در آیین کلنگ زنی احداث چهار واحد زیست پزشک شهرستان مروست حضور یافت. این پروژه در قالب دو ساختمان دو طبقه و در مساحت زیربنای ۳۳۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در راستای اسکان پزشکان متخصص مستقر در شهرستان و در جهت ارائه خدمات به مردم احداث خواهد شد.

دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر این شهرستان در چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی نیز توسط رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد آغاز به کار کرد.

هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در مروست افتتاح و بهره‌برداری شد

وی از پروژه تامین روشنایی بلوار شهید سلیمانی روستاهای ترکان – هرابرجان شهرستان مروست با متراژ ۱۱۰۰ متر طول با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال که به صورت مشارکتی از سوی دهیاری‌های روستای ترکان و هرابرجان، بنیاد علوی و اداره توزیع برق شهرستان مروست انجام شده است را بهره‌برداری کرد.

پروژه احداث ابنیه و پل رودخانه گل قرمز محور مروست – مهریز در راستای رفع نقاط حادثه خیز در زمان بحران با اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال نیز در آخرین برنامه سفر رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد به شهرستان مروست به بهره‌برداری رسید.