اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

دوره مربیگری

دوره مربیگری حرفه ای آموزشگاه های فنی و حرفه ای ، آموزشگاه ما  ، با وام 20 میلیونی شهریه و 100 میلیونی اشتغالزایی ، با کارمزد 4 درصد، با مدرک بین المللی فنی و حرفه ای و تضمین درآمد بالا و گارانتی عودت شهریه، در صورت ناراضی بودن از دوره، بصورت تضمینی و با شهریه استثنایی و شرایط پرداخت عالی، توسط آموزشگاه ما ، برگزار می شود. دوره آموزش مربیگری مای مث در موسسه ما با تخفیف ارائه میشود.

 

دوره مربیگری حرفه ای آموزشگاه های فنی و حرفه ای و دوره استیج گردانی و دوره استاد ارشدی ، آموزشگاه ما بعنوان تنها برگزار کننده این دوره های جذاب و پرطرفدار و پردرآمد در استان مازندران ، با توجه به اینکه بازار برگزاری همایش ها و ورکشاب های عملی بسیار رونق گرفته

و به یکی از پردرآمدترین شغل های سالهای اخیر تبدیل شده است و کمبود استاد متخصص و متبحر برای تدریس و همچنین استیج گردان های متبحر ، در سالن هایی با ظرفیت زیاد و آشنا به علم روز تدریس و تدوین طرح درس های ویژه اینگونه همایش ها و ورک شاپ ها و همچنین با توجه به اینکه دوره مربیگری حرفه ای آموزشگاه های فنی و حرفه ای ، بعنوان پیش نیاز دوره های استاد ارشدی و استیج گردانی می باشد

، آموزشگاه فن آوران ساری را بعنوان آموزشگاهی پیشرو در برگزاری دوره های بسیار پیشرفته و بروز را بر آن داشت تا با برگزاری دوره مربیگری حرفه ای آموزشگاه های فنی و حرفه ای بعنوان پیش نیاز ، دوره استیج گردانی و دوره استاد ارشدی ،  با شرایطی ویژه و استثنایی اقدام به تربیت تعدادی مربی حرفه ای آموزشگاه های فنی و حرفه ای مختلف در رشته های مختلف، و تربیت تعدادی استاد ارشد و استیج گردان ، برای برگزاری مسترکلاس ها و همایش های تخصصی و فوق تخصصی و ورکشاپ های عملی ، نماید.

دوره آموزشی مربیگری ورزشی

دوره ی آموزشی مربیگری ورزشی در قسمت آموزش خدمات ورزشی و تفریح در آکادمی آموزش ایرانیان بصورت مجازی و غیرحضوری ارائه شده است. از این رو، دوره ی آموزشی مربیگری ورزشی یکی از پرطرفدارترین دوره های ارائه شده در آکادمی آموزش ایرانیان و هنرجویان زیادی را به خود جذب کرده است. هنرجو در پایان  دوره ی آموزشی مربیگری ورزشی، بعد از قبولی در آزمون و دریافت مدرک بین المللی معتبر می تواند مستقیما وارد بازار کار شده و درآمد مناسبی را برای خود ایجاد نماید.

مدل کیو سی تی بصورت عملی،عینی، کاربردی،واقعی  و بصورت ساده توسط مربیان و تسهیل گران مجرب که دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های روانشناسی و مشاوره می باشند و آموزشهای(تئوری و عملی) لازم مربیگری کیو سی تی بمدت 3 روز (24ساعت) را فرا گرفته اند و تجربه آموزش مداوم را دارا می باشند

و ماهانه جلسات بازآموزی و دانش افزایی مهارتی و بازبینی جلسات آموزشی و ارتقاء مهارتهای عملی به مربیان ارائه می شود.(هر جلسه کاربرگ آموزشی و نوع بازی abacus بر اساس گروههای سنی و با توجه به نیاز گروه سنی و توانمندی انها ارائه می شود) و می توانند در مراکز آموزشی بعنوان مربی کیو سی تی شروع بکار کنند

این مدل می تواند در کنار خلاء های موجود در سیستم آموزش و پرورش در جامعه و در کنار سایرآموزشها باعث تقویت مهارتهای فردی شود.تاکید مهم این روش جذابیت در آموزش و استفاده از نوع بازی ها و استفاده از ابزار جهت بازی و آموزشهای مناسب می باشد.در زندگي امروزی عزت نفس پايين يكي از مشكلات كودكان مي باشد،يكي ازمهمترين و بزرگترين مسايل در سلامت كودكان مي باشد.

اكثر كودكان از دوران رشد كودكي دستیابی به عزت نفس را تمرين مي كنند.عزت نفس پايین تاثير در عملكرد آموزشي ،تحصيلي ،سلامت روان كودكان دردورهاي بعدي رشد دارد. پژوهش هاي جديد بيانگررابطه مستقیم عزت نفس و بيشرفت تحصيلي ورسيدن به موفقیت در زمينه هاي مختلف هستند.افرادي كه عزت نفس بالا دارند در شرايط سخت زندگي به راحتي از راه حل ها و توانمندي دروني خودشان استفاده مي كنند.

دانش آموزاني كه عزت نفس بالا دارند مي توانند در بازي هاي گروهي ازمهارتها و توانمندی شخصی خودشان استفاده كنتد.احساس خود ارزشمندي بالا دارند. با توجه به مشکلات آموزشی در مدارس و کاهش انگیزه و افت تحصیلی و عدم موفقیت در کنکور و نبود دوره های مهارتی و عملی در مسیر آموزش و توسعه و شیوع آسیب های اجتماعی و اختلالات روانی دربین دانش آموزان و نارضایتی والدین در مورد توانمند سازی دانش آموزان و هزاران مشکل دیگر در حوزه تربیتی تلاش می شود

در مدل آموزشی كيو سي تي، عزت نفس كودكان احيا  وبازسازی مي شود،كودكان با آموزش و یادگیری این مدل، عزت نفس خود را پیدا می کنند و مجدد به دست مي آورند و برای حفظ و ارتقاء آن تلاش و  تمرين مي كنند،عزت نفس خود را توسط توانمندی درونی خود رشد مي دهند و به خودارزشمندی بالایی خواهند رسید.

هدف اصلی ایجاد انگیزه وحس مشارکت در یادگیری گروهی با تاکید بر توانمندی و ظرفیت هر فرد و توجه به تفاوت های فردی و شکار و تقویت رفتارهای مثبت شرکت کنندگان می باشدبا فراگیری کیو سی تی نسلی متفاوت بسازیم برای آینده بهتر چرا که فردای کودکان مهم است و باید با استفاده از آموزش به سمت ایجاد تغییر حرکت کنیم و می توان گفت بر اساس نتایج بدست آمده در دنیا مدل کیو سی تی تنها راه حل واقعی ودریچه ای نو به سوی آرزوهای  والدین،کودکان و نوجوانان می باشد و منجر به یادگیری و ارتقاء عملکرد و بهبود و کیفیت بخشی به آموزش و پرورش می شود.

با توجه به مشکلات اشتغال فارغ التحصیلان رشته های روان شناسی و مشاوره و نیاز کودکان  و نوجوانان به یادگیری مهارتهای عملی برای رشد بیشتر در جنبه های مختلف و خلاء آموزش مهارت های اجتماعی و توانمند سازی کودکان و نیاز والدین برای کامل کردن مسائل آموزشی و تربیتی ،افراد شرکت کننده

در این دوره می توانند بعنوان شغلی پاره وقت و مطمئن بعنوان مربی تخصصی کیو سی تی و با یادگیری دوره تئوری و عملی پکیج آموزشی کیو سی تی در کنار اشتغال زایی می توانند در مسیر ارائه خدمات آموزش مهارتهای اجتماعی و هوش هیجانی به دانش آموزان ، به ویژه کودکان و نوجوانان در مراکز آموزشی  خدمات مطلوبی ارائه دهند.

مربیگری فوتبال چیست

مربی فوتبال، رهبری تیم بازیکنان فوتبال ، تعیین استراتژی بازی و ارایه چارت سازمانی کامل را بر عهده دارد . فوتبال در  سال های اخیر در تمامی جنبه هاپیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است . جام جهانی ، جام باشگاه های اروپا و لیگ های اروپایی ، به محلی برای درخشش فوتبالیست ها تبدیل شده است وحالا عملکرد مربی های فوتبال زیر ذره بین قرار گرفته و این سوال را در ذهن عموم به وجود میاورد که مربی های فوتبال چه مسیری را  برای  تبدیل شدن به یک مربی فوتبال موفق طی میکنند و با چه شیوه ای موجب موفقیت یک تیم می شوند؟

آموزش مربیگری فوتبال در ایران

در این بین از نظر عموم و حرفه ای های فوتبال تفاوت بسیاری بین مربیان ایرانی و خارجی وجود دارد . عده ای عقیده دارند مربیان ایرانی دانش و تخصص کمی دارند و باید همیشه هدایت تیم های بزرگ و ملی فوتبال را به مربیان خارجی برونسپاری کرد .  شرکت پویا ابتکار صداقت ارائه دهنده دوره های هوش مالی کودکان (قلک) در سراسر کشور به صورت حضوری و یا غیر حضوری همراه با اخذ مدرک پایان دوره مربیگری می باشد. متقاضیان عزیز می توانند، آموزش دوره هوش مالی کودکان (قلک) را با مراجعه به سایت و یا تماس با شماره درج شده تهیه نمایند.

ابهامات زیادی در مورد تفاوت مربیان خارجی و ایرانی وجود دارد ، بعضی ها اعتقاد دارند که چرخه تربیت مربی فوتبال ایران ناقص می باشد و رشد سریع مربیان فوتبال باعث پایین آمدن سطح کیفی آموزش شده است و مربیان فوتبال بیشتر برای کسب مدرک مربیگری فوتبال در کلاس های اموزشی شرکت می کنند .

بعضی دیگر عقیده دارند ،مربیان ایرانی دانش و تخصص کافی دارند اما اطلاعات خودشان را به روز نمی کنند و همین مسئله باعث تفاوت مربیان ایرانی و خارجی شده است . در همین راستا ، موسسه آموزش مجازی پارس، برگزار کننده دوره مربیگری فوتبال می باشد که ضمن ارایه بسته های آموزشی و آموزش آنلاین ، و اعطای مدرک مربیگری فوتبال دانش و تخصص کافی در این زمینه را در اختیار دانش پذیران قرار می دهد .

 

 

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.